A-Taldea - The A Team (2010) [GD|SF]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Abuztuaren 06a, 13:16:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

G o d e l e t

jaunzuria

Arazoak deskonprimitzeko:

atala guztiak Mediafire- en bidez jaitsi ondoren, deskonprimitzen saiatzen naizenean, agertzen da mezu hau:
!   C:\Archivos de programa\JDownloader\downloads\A\a taldea mediafire\A-Taldea.part02.rar: Error de CRC en A-Taldea.DVDRip [Eusk][Euskal Encodings]by Godelet.avi. El fichero está dañado

Eta 2shared-en bidez mezu hau agertzen da.
!   C:\Archivos de programa\JDownloader\downloads\A\a taldea 2shared\A-Taldea.avi.part1.rar: Error de CRC en A-Taldea.avi. El fichero está dañado

Oker ez banago artxiboak ez dauka pasahitzarik, beraz zein da arazoa?





zumarra

Artxibo korruptoa. Berriz igo behar da. Pazientzia izan eta ondorengo egunetan, esan bezala, "Irudi errealeko filmak"-en errepasoa egingo dugu.

Zuk, bitartean, gaizki ikusten duzun guztia, abisatu, mesedez.

Eskerrik asko.

burrundaie

Azken aldian oso lanpetuta nabil eta ia ez dut astirik hemen laguntzarik emateko. Hala ere, eta lana pilatzen ari dela ikusita lehentasunak jarri behar direla uste dut. 1. Material berria igo (arratsaldean Olentzeroren marrazki filma igoko dut). 2. Artxibo guztiak gutxienez zerbitzari batetik jaisteko moduan eduki
3. Filmak bigarren zerbitzari batera igo.

zumarra

Pelikula hauxe berrigotzen ari naiz oraintxe.

Ni ere nahikoa liatuta nabil baina, poliki-poliki, hasiko naiz hauekin.

baronluigi

Aipamenaren egilea: jaunzuria  Noiz: 2012ko Abenduaren 06a, 12:54:37
Arazoak deskonprimitzeko:

atala guztiak Mediafire- en bidez jaitsi ondoren, deskonprimitzen saiatzen naizenean, agertzen da mezu hau:
!   C:\Archivos de programa\JDownloader\downloads\A\a taldea mediafire\A-Taldea.part02.rar: Error de CRC en A-Taldea.DVDRip [Eusk][Euskal Encodings]by Godelet.avi. El fichero está dañado

Eta 2shared-en bidez mezu hau agertzen da.
!   C:\Archivos de programa\JDownloader\downloads\A\a taldea 2shared\A-Taldea.avi.part1.rar: Error de CRC en A-Taldea.avi. El fichero está dañado

Oker ez banago artxiboak ez dauka pasahitzarik, beraz zein da arazoa?

Mediafirek RAR fitxeroak aztertzerakoan askotan hondatu egiten dituela. Aspaldi konpondu zela uste nuen baina ikusten dudanez oker nenbilen.

zumarra

Bada, beste behin MF-n. Ea oraingoan ondo deskonprimitzen den...

jaunzuria

CRC akatzak daudenez, emulen bidez jaisten saiatzen ari naiz. Zoritxarrez, emulen ia inork dauka artxiboa, beraz ez dakit posible izango den jaistea.

burrundaie

Aipamenaren egilea: jaunzuria  Noiz: 2012ko Abenduaren 08a, 14:39:46
CRC akatzak daudenez, emulen bidez jaisten saiatzen ari naiz. Zoritxarrez, emulen ia inork dauka artxiboa, beraz ez dakit posible izango den jaistea.
Badaezpada ere beste zerbitzari batera igoko dut, ea zortea dugun!

burrundaie


Trifon

Aupa,

Media eta smfn ez dago eskuragarri.

Milesker

burrundaie

Aipamenaren egilea: Trifon  Noiz: 2015ko Azaroaren 27a, 15:30:14
Aupa,

Media eta smfn ez dago eskuragarri.

Milesker

Solidfileseko estekak ondo daude.

Trifon

Egunon,

Egia, baina deskonprimitzerakoan lehenengo zatiak errorea ematen du eta ez doa aurrera.

Neu naiz?

Eskerrik asko

burrundaie

Aipamenaren egilea: Trifon  Noiz: 2015ko Abenduaren 01a, 08:50:10
Egunon,

Egia, baina deskonprimitzerakoan lehenengo zatiak errorea ematen du eta ez doa aurrera.

Neu naiz?

Eskerrik asko

Batere arazorik gabe jaitsita oraintxe! Zerbait gaizki duzu...