Zumarraren marrazki bizidun txokoa

Sortzailea egoninobi, 2011ko Otsailaren 05a, 22:03:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Hau da, hau, EITB-ren zehaztasuna. Lan gutxiago hartuko lukete horrela jarriko balute:

08:00 - 22:00: Marrazkiak.

Horrela jarri beharrean:


JON I

lotsagarria da etb rena aurrekoan bi hizkuntzatan batera denbora mordoan tzoratzekoa.
Ba ahal dauka norbaitek arale eta dotakonenik?gazteak euskaraz ere gustatuko zitzaidan ikustea jo..ea olentzero datorkidan.

baronluigi

Aipamenaren egilea: JON I  Noiz: 2012ko Abenduaren 17a, 23:34:01
lotsagarria da etb rena aurrekoan bi hizkuntzatan batera denbora mordoan tzoratzekoa.
Ba ahal dauka norbaitek arale eta dotakonenik?gazteak euskaraz ere gustatuko zitzaidan ikustea jo..ea olentzero datorkidan.

Zaila Slump Doktorearen ezer berririk aurkitzea, 90reko harmakada geroztik inoiz ez dutelako berriro emititu. A ze pena, egia esan.

Taichisan

Egia esango dotzuet... badakizue aspaldi on pixkat "OFF" nagoela gure txoko honetatik beste gauza batzuk direla eta baino, 2 egunean astero srtzen naiz etb3ko programazioa ikusteko... Beti horrela, zuk esan bezala Zumarra ikusten dut programazioa, benetan hori ez da lotsa eza ez edukitzea baizik eta putakume ziztrinak izatea. Ez dute ezta lotsik, ganorarik, errespeturik ezta ezer ere, eta gainera esango didate gero dela gobertu aldaketagatik, ez dagoela programazioa berbegiratzen duen inork. Dena den aspaldi aspaldi oso oso nekatuta nabil EITBrekin, Facebookeko haien orrialde guztietan blokeatu egin naute putakumeok, zere badirudi "biolentziara eramaten dudala gendea", flipau! Ta ya aietaz aspertuta nabilez gero ba jun  diezela popatik hartzera, beti berdinagaz gaude eta, 4 edo 7 telesail berri bikoiztuta nor daki noiztik eta ez daukate ezta ganora pittin bat emititzen hasteko. Filme mordoa ere ortxe bikoiztuta ezertarako bez, gero arrapaladan ia ia ninjak bezala etb3n sin mas gaueko ordu batean emititzeko (bai, Underworld eboluzioaz hari naiz, 2 aldiz arrapatu neban baino ezin grabatu). Urtarrilean diote gauzak aldatzen hasiko direla, espero dugu behintzat horrela izatea eta pixkat kontrol gehiago edukitzea, behintzat naiz ta EAJ ez gustatu inolan inola (Urkullu gutxiago), gogoan daukat programazioa aldetik beti zutela aste baterako programaketa ondo jarrita, ia horretara bueltatzen garen.

P.D: Tamalez denbora gutxi dakat gauzak igotzen hasteko eta, baino gutxika gutxika MEGAMAN SARE BORROKALARIA igotzen nabil, poliki poliki jungo naiz, barkatuko didazue.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Harrituta nengoen, bai, nola erantzuten zizkuzuten galderak... :baibai:

Ez zaie gustatzen EE eta ez da harritzekoa. Guk gurera, ahal dena harrapatu eta kitto. Burua hautsi gabe.

baronluigi

Zer nahi duzue ba, bere audientzi txarren errua beraien kudeaketa kaskarrari bota beharrean, guri egotzitzea errazago egiten zaie.

Taichisan

Ia gende! Denok erne! orain dela gutxi bikoizten egon diren "LOS PADRINOS MAGICOS" telesaila euskaraz emititzen hasiko bait dira larunbatetik aurrera goiz eta arratsez, badakizue, ahal duenak har dezala oso telesail ona da eta!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Nire web orria blokeatu dute...

Ea biharko jartzen dudan....

zumarra


Taichisan

Beti egiten dizute berdin zumarra, madarikatuak dira oso¬¬
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Bai, jauna.

Momentuz aldatu dut eta ondo dabil baina erne egon behar...

URTE BERRI ON DENOI!!!!!!!

zumarra

DORAEMON (03) MUNDU GALDUA (1982) oraintxe ari dira botatzen. Hasierako 5 minutuak galdu ditut.

Eizagirrek esango lukeen bezala: Kaguen la ospera!!!!!!

burrundaie

Lasai, nik grabatzen jarri diat eta gauean igoko diat. Nire kontu.

zumarra

 :ahozabal: :ahozabal: :ahozabal: :ahozabal: :ahozabal:

:osopozik: :osopozik: :osopozik:

zumarra

Honek zer esan nahi du? Zuek ere ikusten duzue?