Vicky Bikingoa eta Jainkoen Altxorra (2011) (Christian Ditter) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea unaitxo, 2013ko Otsailaren 27a, 19:32:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

unaitxo

VICKY BIKINGOA ETA JAINKOEN ALTXORRA  -  WICKIE AUF GROßER FAHRT (2011)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Alemania
Generoa: Abentura / Komedia / Akzioa
Urtea: 2011
Zuzendaria: Christian Ditter
Gidoia: Runer Jonsson, Christian Ditter
Argazkia: Christian Rein
Musika: Jaro Messerschmidt, Nik Reich, Ralf Wengenmayr
Aktoreak: Jonas Hämmerle, Waldemar Kobus, Valeria Eisenbart, Günther Kaufmann, Olaf Krätke, Mercedes Jadea Diaz, Nic Romm, Sanne Schnapp, Jörg Moukaddam, Andreas Don Duering, Mike Maas, Christian Koch, Patrick Reichel, Hoang Dang-Vu, Paul Hahn
Ekoizpena:Constantin Film, Rat Pack Filmproduktion
Sinopsia: Noizko Vicky txikia benetako bikingoa? Horrek kezkatzen du Halvar buruzagia, Vickyren aita. Baina Sven Ikaragarriak Flake herrixkako buruzagia baitzen duenean Vickyk bere aukera izango du bere balioa erakusteko. Ordezko buruzagia den aldetik Tjure, Snorre, Urobe, Gorm, Ulme eta Faxe izeneko bikingo beldurgarriek osatzen duten askatze espedizioa zuzenduko du, baita Svenja ausartaren laguntza ere. Beldurraren lurmuturrerantz abiatzen dira eta hainbat gorabeheraren ondoren Svenen gaztelura helduko dira. Baina abenturak ez dira hor bukatuko, oraindik itsaso harrotuak, hondartza tropikalak eta basamortu izoztu eta arriskutsuak zeharkatu beharko dituzte jainkoen altxor ospetsua topatzeko.
Nota Filmaffinityn: 4,5



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 96 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,23 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 96 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,72 GB
Erresoluzioa: 576p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



3. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 96 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,63 GB
Erresoluzioa: 576p
Esteka (MEGA)


zumarra

Jeitsi dut, unaitxo. Eskerrik asko. Primeran dago.

Jasotzeko pixka bat konprimitzen saiatuko naiz, besterik ez.

Segi horrela!!!  :pozik: :pozik:

Godelet

G o d e l e t

burrundaie

Aportazio bikaina! Tamaina aldetik, niri 1,63 GB ateratzen zaizkit. Nire ustez, eta gustuak gustu, oso tamaina polita da irudi errealeko film batentzat. Nik bere horretan utziko nuke, ezer ikutu gabe.  :pozik:

zumarra

Formatoa 1024x576-koa du. Nire disko gogorra multimediak gehienez 720-ko zabalerokoak irakurtzen dizkit, beraz txikitu behar dut ikusi ahal izateko.  :puppy2:

burrundaie

Ados. Ni tamainaz ari ninduan eta artxiboaren neurriei ez zieat erreparatu ere egin. :giveup:

unaitxo

Ez nintzen irudiaren tamainan fijatu, geratu behar zen fitxeroaren tamaina ikusi nuen eta programaren aukeratan ez sartzearren nahiago izan nuen horrela utzi...

Hurrengorako kontuan hartuko dut irudiaren tamainarena...  :irri:

zumarra

Oso ondo dago dagoen bezala. Gero norberak (nik, adibidez) moldatu dezala bere gustora.  :baibai:

burrundaie


zumarra


burrundaie

Bai, dirudienez, euskarazko bertsioari "Vickie eta Jainkoen altxorra" izena jarri zioteken, titulua euskaratzeko orduan baten bat inspiratua egongo huan inondik ere...Sagardo garaia ez ote zen orduan ere....

unaitxo

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Apirilaren 07a, 23:09:20
Bai, dirudienez, euskarazko bertsioari "Vickie eta Jainkoen altxorra" izena jarri zioteken, titulua euskaratzeko orduan baten bat inspiratua egongo huan inondik ere...Sagardo garaia ez ote zen orduan ere....

Inspirazioa hizkuntza guztietan jartzen dute, nik ez dut alemana ezagutzen, baina bertsio originalaren izenak Thor-i buruz hitz egin beharrean bidaiari buruz hitz egiten duela ematen du...

burrundaie

#12
Aipamenaren egilea: unaitxo  Noiz: 2013ko Apirilaren 17a, 20:33:34
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Apirilaren 07a, 23:09:20
Bai, dirudienez, euskarazko bertsioari "Vickie eta Jainkoen altxorra" izena jarri zioteken, titulua euskaratzeko orduan baten bat inspiratua egongo huan inondik ere...Sagardo garaia ez ote zen orduan ere....

Inspirazioa hizkuntza guztietan jartzen dute, nik ez dut alemana ezagutzen, baina bertsio originalaren izenak Thor-i buruz hitz egin beharrean bidaiari buruz hitz egiten duela ematen du...

Bai, noski, txantxetan ari nintzen. Dirudienez, dexenteko titulu dantza egon da film honekin. Jatorrizko tituluak (Wickie auf großer Fahrt), itxura batera, "Wikyren bidaia luzea" edo antzeko zerbait esan nahi du. Baina horrekin batera, ingelesezko titulua ere eman zuten, honako hau: "Vicky and the Treasure of the Gods". ooooooh, hortaz, ez zegoen inspiraziorik ETB-ren aldetik, hitzez hitzeko itzulpena baino ez. Eta nik pentsatzen nuen behingoagatik inspirazio arrastorik bazegoela ETB-n nahiz eta sagardoaren laguntzaz izan, baina ez. Beste batean beharko du... Gero noski, "Vickye y el Martillo de Thor", gaztelerazko bertsioa ere badugu, hortaz, espainolak izan ote ziren txisposoak titulua berrizendatzeko orduan? Frantsesezko tituluari erreparatu ezkero: "Vic le Viking et le marteau de Thor", badirudi haiek ere (espainolak) itzulpena egitera mugatu zirela (ez dut uste alderantziz izan zenik).... Ez dut jarraituko, badirudi inpirazioz behintzat denok nahiko plako gabiltzala....

unaitxo

Konturatu nintzen izenburua aldatzen zela, baina ez nion garrantzirik eman... berez pelikula ripeatzean berdina gertatu zitzaidan, nola gelditu zen ikusterakoan euskarazko izenburuak Thorrekin zerikusirik ez zuela konturatu nintzen...  :irri:

xbartola

Honekin ere gauza bera: ezin deskonprimitu, behin eta berriz eskatzen baitit pasahitza...
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!