BALTO [MG] (1995)

Sortzailea zumarra, 2012ko Apirilaren 21a, 22:36:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

DVD-ko mandoan agertzen ohi den "Audio" botoia sakatu duzue, hizkuntzen artean aldatzeko?

xigut

Hau abiadura hau!
Ez dakit zelan eskertu!
Nola demontre egin duzu!
Esker anitz!!!!!!

xigut

kaixo burrundaie
Posible izango zen jakitea nola kendu diozun erderazko audioa, zein programa erabili duzun edo zein orrialdetan topa dezakedan informazio hori?
Eskerrik asko

Godelet

Kaixo Xigut!
Nik erabiltzen dut «Free Video Converter». Nire ustez errezena. Halako gauzak egiteko, famatuena «Virtual Dub» edo «Virtual Dub Mod» da.

Animoooo!  :osopozik:
G o d e l e t

burrundaie

Aipamenaren egilea: Godelet  Noiz: 2013ko Apirilaren 10a, 20:09:08
Kaixo Xigut!
Nik erabiltzen dut «Free Video Converter». Nire ustez errezena. Halako gauzak egiteko, famatuena «Virtual Dub» edo «Virtual Dub Mod» da.

Animoooo!  :osopozik:

DVD-en kasuan, zalantzarik gabe, DVD Shrink. Bideo artxiboekin, berriz, nik virtual dub mod erabiltzen dut normalean. Dudaren bat izanez gero galdetu lasai. Bi programak internetetik arazorik gabe jaitsi litezke.

Godelet

#20
«Free Video Converter» euskeraz jartzeko aukera deko!  :pozik:
Izen osoa, KOYOTE FREE VIDEO CONVERTER da: http://koyote-free-video-converter.softonic.com/
G o d e l e t

xigut


Trifon

Egunon,

Megako bertsioa desagertu da.

Eskerrik asko

burrundaie


burrundaie


Trifon


StarKillerNFS


jonnydbz

Kaixo, erabiltzaile atzerritar batek film hau jeitsi nahi du, baina linkak erorita daude. Norbaitek berrigo dezake?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

Dagoeneko Megara berrigota.

Eniisi Lisika

Eskerrik asko! Atal hau hirugarrena da - 2004ko, ez 1995ko.
Beti dut irria ezpainetan... Arrazoi bat gabe. : )