Kalabaza tripontzia (1985) [MEGA]

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Abuztuaren 27a, 23:02:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

KALABAZA TRIPONTZIA  -  KALABAZA TRIPONTZIA (1985)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Fantasia, Abentura
Urtea: 1985
Zuzendaria: Juan Bautista Berasategi
Gidoia: Koldo Izaguirre
Musika: Oskorri
Ekoizleak: Jaizkibel Kultur Zerbitzuak
Sinopsia: Satelite harrigarri batek urratzen du espazioa. Hezur-haragizkoa da, eta bibote handi bat du. Eta hitz egiten du. Akelarrera joan nahi eta bidez okertu zen gizona dugu. Berak erakutsiko digu Kalabaza Tripontziaren mundua. Kalabaza Tripontziaren munduan astoek eta behiek ere hizketan dakite, kukubiltxok lagundu egiten baitie hizketan. Kukubiltxo oso txipia da, esan liteke intxaur oskol batean izkutatzen dela. Tartalo berriz gizaki handi eta zarpatsua da, begi bakarrekoa. Aldiz, zazpi dira Herensugearen buruak. Herensugea Galtzagorriren munstroa da.
Nota Filmaffinityn: 6.4



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 90min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,47GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

baronluigi

Ostia eskerrik asko, honen bila nenbilen aspalditik baina emulean oso motel zijoanez kendu egin nuen


Txistu7

Aupa Burrunbada, milesker benetan filma hau igotzeagatik, nire anaia eta iloba txikiaren partez baita ere.
Esker aunitz.
Batzutan Hankak Putzutan

burrundaie

#3
Horrelako esker onak guretzat aurrera jarraitzeko akuilua da. Garrantzitsua da noizean behin gogoraraztea gure ahalegina ez dela alferrik izaten...

Godelet

#4
SOLIDFILESen BERRIRO ere, eskuragarri!  :txistu:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

scphumua

Aupa!!!mila esker horrelako aportazioengatikan, benetan gure seme-alabentzako aberasgarria izango dela ziur naiz. Mega bitartez jeitsi egin det baina nere sorpresareako gazteleraz dago, euskaraz lortzerik bai?

burrundaie


Godelet

Kaixo scphumua!
Film honek bi audio banda ditu, gazteleraz eta euskaraz. Euskaraz entzuteko audioa aldatzea besterik ez duzu egin behar.  :barre:
G o d e l e t

zumarra

Kuriosoa da ba, nire bertsioak banda bakarra du: euskarazkoa...

Godelet

MEGAn eskuragarria eta euskeraz bakarrik!  :pozik:
G o d e l e t

Aju

Inork badaki non eskuratu daitekeen ISOa?

burrundaie


sugoi2002

MEGAren azken linka (Kalabaza Tripontzia.[Eusk][Euskal Encodings].7z.004) ez omen dago ondo. Zuzendu zenezakete?
Milesker!
Badut gogoa semeekin txikitako film hau ikustekoa :-)

    Sugoi

burrundaie

#14
Nire bertsioa jarri dut (Hamaika telebistatik grabatutakoa) ukitu batzuk eginda (zerrenda beltzak kendu...). Nire ustez txukun samar geratu da. Besteak erorita zeudenez kendu egin ditut. Ea Zumarrak bere bertsioa ere eransten dion!