Maskara - The mask (1994) [MEGA]

Sortzailea Artadi, 2013ko Maiatzaren 18a, 08:08:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

MASKARA  -  THE MASK (1994)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Ameriketako Estatu Batuak
Generoa: Komedia, Fantasia
Urtea: 1994
Zuzendaria: Chuck Russell
Gidoia: Michael Fallon, Mark Verheiden, Mike Werb
Argazkia: John R. Leonetti
Musika: Randy Edelman
Aktoreak: Jim Carrey, Cameron Díaz, Peter Riegert, Peter Greene, Richard Jeni, Amy Yasbeck, Orestes Matacena, Denis Forest, Reg E. Cathey, Jim Doughan, Nancy Fish, Joely Fisher, Johnny Williams, Tim Bagley, Ben Stein
Ekoizleak: New Line Cinema
Sinopsia: Stanley Ipkiss banketxe batean lan egiten duen gizon atsegina dugu; baina zoritxarrez bezeroren bati aurre egiteko unean txepelegia ere bada. Bere bizitzaren egunik txarrenetako baten ondoren, maskara bat topatzen du. Maskara hau, ordean, ez da, ezta inondik ere, edonolakoa. Loki jainko bihurri eta maltzurra irudikatzen baitu. Maskara janzten duelarik, erabat desberdina den pertsona bat bihurtuko da...
Nota Filmaffinityn: 6



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 101min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,14GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

burrundaie

Artadi lehendakari!!!!! Milesker lagun!!!!!!!!!!!!!!!! :omgomg:

Godelet

Jaisten!
Gora gure Artadi!  :pozik:
G o d e l e t

burrundaie


Godelet

G o d e l e t

baronluigi

LOOOOOOL. Ez nekien film hau euskaratua izan zenik.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

arrakala


MikelEiza

Duela gutxi mudantza egitea tokatu zait, eta aspaldiko disko gogor bat agertu da. Film nahikotxo dauzkat jaitsita, besteren bat behar baduzu, abisatu.

https://mega.nz/file/kINmzbpT#gvZ0IpfkIS5yOCU9PWzACWkLTAucL-6S5-8U0B069rs

arrakala

Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 23a, 23:02:42Duela gutxi mudantza egitea tokatu zait, eta aspaldiko disko gogor bat agertu da. Film nahikotxo dauzkat jaitsita, besteren bat behar baduzu, abisatu.

https://mega.nz/file/kINmzbpT#gvZ0IpfkIS5yOCU9PWzACWkLTAucL-6S5-8U0B069rs

Earra Mikel! Eskerrik asko, eroritako gehiago ikusiz gero galdetuko dizut, ea badauzkazun. Segi bizkor!

Aju

Topera zabiltza, arrakala. Behin baino gehiagotan pentsatu izan dut ondo egongo litzatekela daukagun guztia HDra pasatzea. Egunen batean dauzkadan zeregin guztiak bukatzen ditudanean animatuko naiz, baina zoritxarrez ez da epe labur eta ertainean izango.

arrakala

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 24a, 20:53:10Topera zabiltza, arrakala. Behin baino gehiagotan pentsatu izan dut ondo egongo litzatekela daukagun guztia HDra pasatzea. Egunen batean dauzkadan zeregin guztiak bukatzen ditudanean animatuko naiz, baina zoritxarrez ez da epe labur eta ertainean izango.

Aupa Aju! Ba bai, Kultura sailak eta etb-k urteak daramatzatenez film berririk bikoiztu gabe, klasikotara jo beharko.. alabarekin noizpait ikusteko film mitikoekin ari naiz oraingoz, HDra pasa eta fitxak eguneratzen. Gustora ari naiz oraingoz, beraz norbaitek film klasikoren bat HDra pasatzeko proposamenik badu, bota lasai! Joango naiz sinkroak egiten. Benga, segi bizkor!

Josu Etx

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 25a, 14:55:30
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Urtarrilaren 24a, 20:53:10Topera zabiltza, arrakala. Behin baino gehiagotan pentsatu izan dut ondo egongo litzatekela daukagun guztia HDra pasatzea. Egunen batean dauzkadan zeregin guztiak bukatzen ditudanean animatuko naiz, baina zoritxarrez ez da epe labur eta ertainean izango.

Aupa Aju! Ba bai, Kultura sailak eta etb-k urteak daramatzatenez film berririk bikoiztu gabe, klasikotara jo beharko.. alabarekin noizpait ikusteko film mitikoekin ari naiz oraingoz, HDra pasa eta fitxak eguneratzen. Gustora ari naiz oraingoz, beraz norbaitek film klasikoren bat HDra pasatzeko proposamenik badu, bota lasai! Joango naiz sinkroak egiten. Benga, segi bizkor!

Nik hainbat egin nituen, eta hauek nituen apuntatuta noizbait egiteko, inspirazio gisa erabilgarri bazaizu, primeran:
Queimada
Ben hur
Eskubete dolarren truke
Rio Bravo
Lwarance Arabiakoa
Casablanca
Psikosia
Aitajauna 1+2
Kuku habiaren gainean
Arrosaren izenean
Cabaret
Elliot Nessen ukiezinak
Frankestein gaztea
All that Jazz
Terziopelo urdina
Bonny eta clyde
Felliniren baten bat

Amezketarra

Gabon! Linka ez dabil, berriro igotzerik bai?

Mila esker!