Heroiak - Heroes (2006-2010) (Tim Kring) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Ekainaren 26a, 22:27:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

HEROIAK  -  HEROES (2006 - 2010)




Telesailaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Zi-Fi / Drama
Urtea: 2006 - 2010
Denboraldiak: 2 / 4
Atalak: 34 / 78
Zuzendariak: Tim Kring (sortzailea), Greg Beeman, Allan Arkush, Jeannot Szwarc, Adam Kane, Greg Yaitanes, Paul A. Edwards, Roxann Dawson, Jim Chory, John Badham, Paul Shapiro, David Semel, Daniel Attias, Sergio Mimica-Gezzan, S.J. Clarkson, Seith Mann, Donna Deitch, Ernest R. Dickerson, Kevin Bray, Lesli Linka Glatter
Gidoia:  Tim Kring, Adam Armus, Nora Kay Foster, Aron Eli Coleite, Joe Pokaski, Rob Fresco, Bryan Fuller, Jesse Alexander, Jeph Loeb, Mark Verheiden
Argazkia: Nathaniel Goodman, Charlie Lieberman, John B. Aronson, Edward J. Pei
Musika:   Lisa Coleman, Wendy Melvoin
Aktoreak: Milo Ventimiglia, Hayden Panettiere, Jack Coleman, Masi Oka, Adrian Pasdar, Zachary Quinto, Sendhil Ramamurthy, Greg Grunberg, James Kyson-Lee, Ali Larter, Robert Knepper, Kristen Bell, Cristine Rose, Ashley Crow, Jimmy Jean-Louis, Noah Gray-Cabey, Santiago Cabrera, Thomas Dekker, George Takei, Madeline Zima, Stephen Tobolowsky, Ray Park, Robert Forster, Malcolm McDowell, Dania Ramirez, Dianna Agron, Holt McCallany
Ekoizpena: NBC
Sinopsia: Pertsona batzuk botere izugarriak dituztela konturatuko dira bapatean. Botereak ezagutzen eta menperatzen ikasi beharko dute, baina botereei zer helburu eman nahi dieten ere erabaki beharko dute.
Nota Filmaffinityn: 7,0



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 45 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 800 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 1080p
1. Denboraldia (MEGA - ONLINE)
2. Denboraldia (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, atalaren erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta atala eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 45 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 800 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 1080p
Atalak biltzen dituen DLC fitxategia JDownloaderrerako (MEGA)


burrundaie

Momentuz lehengo denboraldia bukatua. Bigarrenari ekingo diot aurki. :net:

Taichisan

Hirugarren eta laugarrena ere grabatutak dituzu?? Badakigu ez zela bikoiztu baina bai azpititulatu...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Egia esan ez dakit azken denboraldikoak nola dauden, ea gauean zerbait esateko moduan nagoen.

burrundaie

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2013ko Ekainaren 27a, 11:33:19
Hirugarren eta laugarrena ere grabatutak dituzu?? Badakigu ez zela bikoiztu baina bai azpititulatu...

Arrazoi duk, Taichisan!! 3 eta 4 denboraldietan gaztelera eta ingelesezko audioa besterik ez ziok. Azpitituluak, berriz, ingelesez, gazteleraz eta portugesez. Lehengo bi denboraldiak jarriko dizkiat eta kitto! :threat:

Taichisan

Orduan DVDetatik ateratzen zabiltza!! nik pentsatzen nuen etb3tik grabatu zenituela emititzen zituztenean....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Bigarren denboraldi osoa dagoeneko igota. Ea gainontzeko bi denboraldiak inoiz euskaratzen dituzten edo, besterik ez bada, azpitituluekin ikusteko aukera dugun...

gasteiz79

Eskerrik asko burrundaie  :baibai:

Jaisten ari naiz eta Lehen denboraldian 23.kapitulua (Mendean hartu giza-bonba) 22.esteka agertzen zait, ez dakit nire ordenagailua izango den baina ez zait agertzen 23. esteka

Eskerrik asko ! ! !

SonGorka4

niri ere Jdownloader bidez 23ak jeisten jarri eta azkena 22.ena bezela azaltzen zait  :evil:

burrundaie

Arazoa konponduta!! Dagoeneko 23.atala ikusgai duzue. Eskerrik asko abisatzeagatik eta barka, nire errua izan baitzen! :giveup:

SonGorka4

2. denboraldiko 11. atala jeisten ez dit uzten, nahiz eta online ikusi daitekeen

burrundaie

Aipamenaren egilea: SonGorka4  Noiz: 2013ko Uztailaren 11a, 15:51:05
2. denboraldiko 11. atala jeisten ez dit uzten, nahiz eta online ikusi daitekeen

Laster konponduta.Nire kontu!

burrundaie

Nire ustez konponduta ziok. Saiatu adi eta ez baduk lortzen esan. Eskerrik asko abisatzeagatik!!! :txistu:

SonGorka4


Arsenicum

Jaisten!
Eskerrikasko Burrundaie! Nolatan Google Driven ba? Ez dot jakin ahak zanik be.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.