Zumarraren marrazki bizidun txokoa

Sortzailea egoninobi, 2011ko Otsailaren 05a, 22:03:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

dulantziko

Kaixo guztioi, duela denbora asko ez nintzen sartzen webera eta ikusi dut ezabatu dutela marraki99 hiru horrialdeak. ¿Beste dominio batean zaudete orain?

Bilatu dut foroan baina ez dut ezer aurkitu.

Mil esker.

burrundaie


dulantziko


zumarra

Beno, orantxe jabetu naiz:

Mediafireko azken kolpea: kontuak 50 gb.-tik 10 gb-ra murriztu dituzte. Hortik aurrerakoa galduta dago. Nik bi kontu nituen 44 eta 49 gb.-koak, beraz 34+39 gb. galdu dira.

Amaigabeko errepasoari ekin beharko diogu berriro....  :haserre:

zumarra

2Shared-en aspalditik nituen 5 kontuetatik hainbat artxibo desagertu egin dira.

1600 artxibo ingurutik 1000 inguru bakarrik geratzen dira. Gehiena serietako atalak galduko ziren...

Amaigabeko istorioa.

Jendeak ohartu eta eskatu ahala berrigo beharko genuke; eromena da hau...

Godelet

Amaigabeko istorioa... jakina!
26 atal. http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=1847.0
jur jur jur ... :mihi:

Animoooooooooooooooo!  :pozik:
G o d e l e t

zumarra

#382
Kanta zaharrak zioen bezala:

"Ez dakit zer gertatzen den azken aldi hontan..... jendea hasi dela bisitan sarritan...."

Ba, bai. Ez dakizkit estadistika osoak, bakarrik nire web orriaren bidez (http://marrazkiak.euskal-encodings.com/) Euskal-Encodings-en sartzen ari den jendearenak baizik, baina zenbaki ikaragarriak iruditzen ari zaizkit:



Duela bi urte, Megaupload ixtear zegoenean eguneko 500 lagun inguru sartzen ziren. Gero gainbera etorri zen eta, orain, berriz, eguneko 300-dik gora sartzen ari da. Martxa honetan hilero 10.000-ra ere iritsi liteke.

Guztira zenbat sartzen ari dira (hauek eta zuzenean sartutakoak)?

Hau bai, hau, zerbitzu publikoa egiten ari garena eta ez beste batzuena....  :fly: :fly: :fly:

Taichisan

Ba ez da marka txarra!
Eta bai Zumarra, gauza da zerbitzu publiko bat emoten gaudela ahin zuzen, EITBk eta Eusko Jaurlaritzak emonten ez dutena, zeren nire usteetan material guzti hau EUSKAL HERRIKO liburutegi eta kultur aretoetan egon beharrekoa da, eta ez bakarrik urteotan lortu dugun materiala, baizik eta EUSKARAZ BIKOIZTU EGIN DEN MATERIAL GUZTIA DIRU PUBLIKOAREKIN.
Seve Atenciak berak esan zidan gu geuk egiten dudula euskararekiko eta bikoizketarekiko lan gehiago instituzioak eta empresak baino, horrekin nik uste dut aski geratzen dela ikusita ze nolako garrantzia duen hemen egiten dugun lana. Ia laster 500era ailegatzen garen egunean ta euskara zabaltzen dugun mundu osora nahi gendun bezalaxe!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Ajuk edo beste batek jakingo du egunean guztira zenbat diren. Akaso jadanik 500-ra iristen ari gara. Nik bakarrik neriak jakin ditzaket...

zumarra

Gaur Harry Poter eta odol nahasiko printzea (HP6) bota dute ETB-1-n.

Norbaitek grabatu al du?

Aspaldi honetan ez nabil oso fin peliak harrapatzeko.... :beldur: :beldur:

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Abenduaren 26a, 20:27:22
Gaur Harry Poter eta odol nahasiko printzea (HP6) bota dute ETB-1-n.

Norbaitek grabatu al du?

Aspaldi honetan ez nabil oso fin peliak harrapatzeko.... :beldur: :beldur:

Nire kontu, kamarada! :pozik:

zumarra

¡UFFFF! Espero nuen, eh? baina ez negoen seguru....

Hi bai, ARTISTA!!!!  :fly: :fly:

zumarra

Bart ETB-1-n Egiak ezkutatzen duena TV Movie eman zuten. Hemengo aktore askorekin egindako lana da.

Programazioan ez zen agertzen baina bai EPG-n. Hala ere, EPG-n jartzen zuena baina ordu bete beranduago gutxi gora behera hasi zen eta bukaera moztuta grabatu nuen. Kaka zaharra!!

Segitzen dugu katua eta xagua bezala...

zumarra

Itxura denez, bihar, goizeko 8:30-tan, ATOMIC BETTY. Gabonetako berezia pelikula botako dute ETB-3-n.

Baita, arratsaldeko 15:30-tan ere Shin Chan esanziosen pelikula.

Norbaitek grabatu ditzake? Ni kanpoan egongo naiz eta...