Gartxot, Konkista Aitzineko Konkista (2011) [MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Abenduaren 22a, 09:03:03

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

GARTXOT, KONKISTA AITZINEKO KONKISTA (2011)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Drama, Musika
Urtea: 2011
Zuzendaria: Asisko Urmeneta, Juanjo Elordi
Gidoia: Edorta BarruetabeƱa, Asisko Urmeneta
Musika: Benito Lertxundi
Sinopsia: XII. mende hasieran Orreagako fraideek Mikelot, Gartxoten semearen ahots ederraren berri izan zutela, beren abatetxean nahi izan zuten, bere ahots ederraz eta kantaz gozatzeko. Gartxotek ordea ez zuen onartu bere semea galtzea eta abatetxetik Itzalzuko mendietara ihesi eraman zuen.
Nota Filmaffinityn: 7,1



Bideoaren ezaugarriak: [ONLINE]

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 1h eta 25m (85min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,60 GB
Erresoluzioa: 720p
Esteka (MEGA)

burrundaie

Goiz ekin zioagu lanari, Zumarra. Gainera elkarri hitzik esan gabe ederki partekatu diagu lana. Gero erantsiko diat nire bertsioa ere MKVn.

zumarra

Txapela edukiko banu, zure aurretik kenduko nuke...  :bow: :bow: :bow: :bow:

zumarra


ar_abatarra

Epa aspaldikook!
Azken aldian oso ausente banabil ere aurrekoan filmea jaitsi nuen ikusteko asmoz eta sekulakoa pasa zait...
Azken hamar mintuak falta zaizkio!  :shock: :shock: :shock:
Badaukazu berrigotzerik burrundaie?
Ez dakit ez ote den riparen arazoa ze zuzenean ikusterakoan ere arazoak ematen dizkit.
A, eta mila esker horren bizkor igotzeagatik, ezin izan nuen zuzenean ikusi eta aspalditik nuen ikusteko gogo handia.

Agur bero bat eta eskerrik asko!

burrundaie


ar_abatarra


burrundaie

Arazoa dagoeneko konponduta. Eskerrik asko abisatzeagatik ar-abatarra, eta ongi etorri aspaldiko partez!!! :barre:

ar_abatarra

Milioi esker!

Zeinen filme polita eta zeinen historia/istoria latza.

baronluigi

Telebistan bota dute? Ongi. Hortaz, DVDa osorik igotzea badaukat hortaz. Filma 20 hizkuntza ezberdinetako azpiidatziak dakartza DVDak, eta 3.68 GBeko pisua dauka.Ea biharko igo ahal dudan.

zumarra

Ostiralean, 2, Gartxot, itzaltzuko bardoa bota behar omen dute ETB1-n. Bila ibili naiz eta uste dut hauxe bera dela beste izenburu batekin :-(

SonGorka4

lagun batek gartxot filma eskatu dit... aspaldi jeitxia nuen baina hemen aipaturiko azken 10 minutuen arazoa dut... bertxio berria jeistera joan eta google driven askotan azaldu oi den arazoa topatu dut, bai online ikusteko, bai jeisteko  :urkatu:

burrundaie


SonGorka4


burrundaie