YOMA 2/2 [MG] (1989)

Sortzailea Taichisan, 2009ko Martxoaren 22a, 21:21:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

YOMA








SINOPSIA


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Yoma
Produkzio Urtea: 1989
Ova kopurua: 2
Produktora: Toei animation
Nazionalitatea: Japonia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Taichisan
OVAk: 2
Iraupena: 40 Min
Tamaina: 350 mb.
Bideoa: XviD/DivX 1200 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: SAT/Cable/DVD MP3 128 Kbps/Estereoa/AC3/2.0 192 Kbps Euskera
Hizkuntza: Euskera


OVAK

[Euskal-Encodings] YOMA OVA 1 - IKAYJE.-.TB-Rip.-.by Taichisan.avi 325.6 MB
https://mega.co.nz/#!HQgmACSA!ksrOWa8CU0TNpVMB8qnhEGlg7um_9bEy0HmnILwkjlw
[Euskal-Encodings] YOMA OVA 2 - MARU.-.TB-Rip.-.by Taichisan.avi 339.3 MB
https://mega.co.nz/#!vdJRDJab!_6vMHBm4xBg6RTqh5Mf0HTSWOKnn7cHf_b2F8Gyy4f8

DVDrip bertsioa

https://mega.co.nz/#!hBhQGJTY!oxgE3MN4fA8S-pP0pXdOHv0jj67K0lcvYR01dEvru8Y
https://mega.co.nz/#!ZdZEWKjb!hXvBM559GW6CB20lFsrMtXGjYJWkjCp4u_mzJ2PwMMQ


EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Zer da hau?? Ninjen buruzko animea?? Hori bada jeitsi egingo dut ea nola dagoen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Joder, lenengoa ikusi dut eta... nola eman dute hau ETB1eko Betizun?? Odol gehiegi!! Gizon bat akatuta, beste biren tripak bistan... nahiko gorea. Noiz eman dute hau?? Orain dela gutxi, Betizuren logoa darama, baina asko harritzen nau.

Beno honetaz aparte, nahiko gustatu zait. Ninjak eta munstro-deabruak. Dialogo gutxi eta borroka ugari. Ea bihar bigarrena ikusten dudan.

Ninja-labanak!!! :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba zinezteko da bai betizuren politika berriagaz hau emotea, baino orain dela 4 urte hasi ziren errekuperatzen ta gogoratzen dudanez asko errepikatu dituzte Ovak, dena den filme formatuan emititu dute beti, nik egin dudana izan da 2 ovak bereiztea, zeren istorio ezberdinak dira protagonista berdinagaz.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri

oso ondo daude. Baina ni ere bat nator ez direla umeentzako filme egokiak. Beraz, ez dut ulertzen nola agertzen diren Betizun.
Programazioa egiten duena ez du filmeak aurretik ikusten ???

jonnydbz

Aipamenaren egilea: txapelzuri  Noiz: 2009ko Martxoaren 26a, 15:40:28
Programazioa egiten duena ez du filmeak aurretik ikusten ???
Ez.

Marrazki bizudunak detidanik eta betirako umeentzat izango dira, hau zortea!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

shanks_op

jaitsiko dut
jonnyk eta txapelzuriren mezuak ikusita kuriositatea sentitu dut beraz jeeeeeeisten
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

jonnydbz

Ez da kristona, baina bai entretenigarria. Eta orain artean ikusitakoetatik ezberdina da, merezi du jeistea eta ikustea.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Pirikiturria

Taichisan zu zara nagusia. Eskerrik asko !!
:vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss

Barbadil

Ea ba nola dagoen.

Eskerrikasko!!   :vueltasss
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

zumarra

Hau MU ez den beste batera norbaitek igotzerik bai? Gero jarriko zaio "Adin egokia: 18+" edo.

Taichisan

Aspaldiko partez berrigotak! Aju, orain zurea da patua!XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Hauek gordeta ditudala uste dut. OVA hauen oroitzapen ona daukat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Duela urtebete baino gehiago DVDrip bideo batekin montatu nituen pelikulok. Uste nuen igo nituela baina ez dut foroan ezer aurkitzen, baliteke ahaztu izana :barre: Beno, lehen mezua eguneratuta dvdrip bertsioarekin.

jonnydbz

Uste dut noizbait markarik gabeko bideo batzuk topatu nituela, interesatzen zaizkizu zerbait egiteko?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa