2012 (2009) (Roland Emmerich) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2014ko Apirilaren 08a, 06:55:41

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

2012 (2009)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Akzioa / Abentura
Urtea: 2009
Zuzendaria: Roland Emmerich
Aktoreak:John Cusack,  Chiwetel Ejiofor,  Amanda Peet,  Oliver Platt,  Thandie Newton, Danny Glover,  Woody Harrelson,  Thomas McCarthy,  Liam James,  Morgan Lily, Zlatko Buric,  Beatrice Rosen,  John Billingsley,  Johann Urb,  Jimi Mistry, Patrick Bauchau
Sinopsia: Maien egutegian 2012. urtean munduaren akabera gertatuko dela agertzen omen da. Hondamendia hainbat natur katastrofe, erupzio bolkaniko, tifoi eta lurra urpetaruko duten glaziarrekin batera etorriko omen da. Jackson Curtis idazlea etxera itzultzen denean, lurrikara bortizek AEBetako mendebalde kostaldea gogor astintzen dute...
Nota Filmaffinityn: 4,8



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 158 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,59 GB
Erresoluzioa  1080p
Esteka [MEGA -ONLINE]
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 158 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,68GB
Erresoluzioa  576p

Esteka (MEGA)
Esteka (GDRIVE)


zumarra

Eskerrik asko, Burrundaie baina zuzenean deskargatu nahiean %100-era iristen da baina ez da ezer gertatzen (ezin jaso pelikula inon).

Jdownloader-ekin saiatuta ere "Problemas de servidor: espere 9m59seg." jartzen du eta 0-ra iristean zikloa eten gabe errepikatzen da.

Norbaitek lortu al du deskargatzea?

burrundaie

Nik goizean probatu diat eta arazorik gabe jaitsi diat.  Gauean berriz jaitsi eta arazorik egon ezkero beste zerbitzari batera igoko diat.  :ahozabal:"

zumarra

Oraintxe probatu dut eta berdin. Jdownloader-ekin "Problemas de servidor" eta zuzenean deskargatu nahi badut, goizean bezala, honaino iristen naiz baina ez zait irekitzen artxiboa jasotzeko lehiotxoa. Probatu dut kontuan logeatuta eta logeatu gabe, badaezpada ere... MEGA aldatu egin du bere itxura eta ez dakit beste zerbait egin behar dudan...



burrundaie

Ba, bi ordenagailutik egin diat aproba eta bietan arazorik gabe jaitsi diat artxibategia; hortaz akatsen bat duala esango nikek... Hala ere Firedrivera era igo diat filma (deskarga ere egiaztatu diat badaezpada ere), ea oraingo honetan lortzen dugun!

zumarra

Bale, lagun. Oraingoan bai. Ikusiko dugu aurrerantzean zer gertatzen den. Moskeatuta nago, ba...

Eskerrik asko.

arrakala