Izaki Basatien Lurraldean (2009) (Spike Jonze) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea zumarra, 2014ko Apirilaren 17a, 21:12:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

IZAKI BASATIEN LURRALDEAN  -  WHERE THE WILD THINGS ARE (2009)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia / Abentura / Drama
Urtea: 2009
Zuzendaria: Spike Jonze
Gidoia: Spike Jonze, Dave Eggers (Maurice Sendak-en liburuan oinarritua)
Argazkia: Lance Acord
Musika: Carter Burwell, Karen O
Aktoreak: Max Records, Catherine Keener, Pepita Emmerichs, Mark Ruffalo, Max Pfeifer, Madeleine Greaves, Joshua Jay, Ryan Corr, Steve Mouzakis
Sinopsia: Max ume bihurri xamarra da, eta gau batez afaldu gabe bidaltzen du amak ohera. Gau oso berezia izango da Max-entzat, bere irudimenaren bidez fantasiazko mundu liluragarri batean murgilduko bait da, izaki basatien lurraldean.
Nota Filmaffinityn: 6,2



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 97 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,53 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 90 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 0,98 GB
Erresoluzioa: 480p
Estekak (MEGA)

Spoiler


Taichisan

Noiz emititu dute filme hau? Justu enteratu nuen pasadan astean bikoiztu zela...
Esker mila zure lan apartagatik Zumarra^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Kaixo Taichisan:

Ba, atzo goizean ETB3-n. Web orrian behintzat jartzen zuen eta, arraroa bada ere, bere hitza bete egin zuten... "sin que sirva de precedente", noski....

Taichisan

Baaaaaaaale!! Jodo, ni bai ni... titulu horrekin pensatzen nuen bezte gauza arraroren bat izango zela baina orain ikusita.... Esker mila Zumarra^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Eskerrik asko zumarra!  Ni etxetik urruti nabil eta gainera ordenagailua hondatu zait.  Berria erosiko dut, nazkatu naiz Acer zerri horrekin!

zumarra

Ondo pasa, ba, zortedun horrek!!!!  :barre:

Oraingoan zer hondatu zaizu: aparatua bera (plaka, grafika, prozesadorea, etab.) ala Windows-a?

Orain dela gutxi etorri zait tipo bat ordenagailua hiru aldiz izorratu zitzaiola esanez eta hirutan Windows-a izan zen, ez aparatua. Linux jarri nion eta momentuz ez dit ezer esan....

Horregatik galdera: "ordenagailua izorratzea"-k esanahi ezberdinak izan ditzake...

burrundaie

#6
Oraingoan aparatua bera hondatu zait.  Pantaila behin eta berriz belzten zen errua inverterrena omen zen,  beste izen bat bazuen matxurak: 75- 90 euro artean.  Baina zoritxarra ez da hor geratu:  nahigabe ordenagailuari bultzatu, lurrera erori eta orain ez du piztu nahi,  konektorea izorratu nonbait,  argindarraz ezin piztu.  150 euroak inortxok ere ez dizkit kenduko;  gauzak horrela nahiago dut pixkat gehiago ordainduta ordenagailu berria erosi izan ditudan aberia guztiekin aspaldi nuen berria erostea.  Begia Toshiba bati bota diot,  468 euro,  eramangarria.  Diru dexente da baina tira,  urte bukaeran berdin segituko dugu pobre izaten. 

zumarra

Ba bai. Ea berriak buruhauste gutxiago ematen dizun... :cool2:

arrakala


Josu Etx