TXEF TXIKIA Atal gida

Sortzailea AKET, 2009ko Apirilaren 18a, 13:41:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Maiatzaren 04a, 18:18:51
Rawak edukitzea puntu bat da, nik egin dezaket muntaia, bueno, egia esan proba egingo nuke ia nolakoa den muntaia ta ez bada kristo handia egin dezaket baina poliiiiiiiiiiiki poliki, zeren Blue Dragon muntatzen segitzeko asmoa etorri zait, baita ere Bihurkorren geratzen diten atalak.

Orduan Jonnydbz, azken 5 atalak faltatzen zaizkigu dena den ezta? Baina bestetik guztiak edukiko gintuzke bion artean??
Bikaina muntaien berria Taichisan, bai Txef Txiki, eta Blue Dragon eta Bihurkorrak. Zure eta nire atalekin grafiko hau egin dut:

01 ----------------------- 69    72 -- 87    89 ----- 95
01 -- 25    31 -- 40    46 -------- 80          91 -- 95


Orduan 88, 96, 97, 98 eta 99. atalak faltako ziren. Arsenicumek ere grabatzen zituen, agian zortea dago eta falta direnak ditu. Eta nireak 30etik aurrera analogikotik grabatuta ditut. Zure audioak ondo daudela suposatzen badugu, hasiera baten nireetatik 70 eta 71.a bakarrik beharko dituzu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Perfekto, ba 5 atal soilik faltatzea ez dago batere gaizki, hoberana izango zen galerarik ez edukitzea baina tira!
Ba Aju, pasaizkidazu rawak poliki poliki eta Jonnydbz, pasaizkidazu ahal duzunean zuk soilik dituzun atalak eta Arsenicumi galdetuko diot ia falta diren atalak dituen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#32
Hemen daukazu 3. atalaren rawa: https://mega.co.nz/#!lhpDxKaT!pjtT6YRbKvQU7O7M5k8_OgeUhlBtM1KADLWRBz1oWPo

Lehen bi atalena ez daukat, ez dakit zergatik...

EDIT: Susmoa daukat galdetu egingo didazula ea nola konprimitu dezakezun bideoa, eta horregatik aurreratu egingo naiz. Lehen banekien wmv bideoak VirtualDubekin zabaltzen, baina urteak dira meGUI bakarrik erabiltzen dudana, beraz ez naiz gogoratzen. Saiatu naiz hor zehar azalpenen bat irakurrita, baina ez dut lortu.

Taichisan

Ba raw guztiak ez badaude muntaia egitea tontakeria litzake... WMV avira pasatzeko ez daukat arazo askorik ere...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2014ko Maiatzaren 05a, 09:26:27
Ba raw guztiak ez badaude muntaia egitea tontakeria litzake... WMV avira pasatzeko ez daukat arazo askorik ere...
Egon badaude, baina topatu egin behar dira. Lehenengo biak baino ez zaizkit falta.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2014ko Maiatzaren 05a, 22:02:27
Hauek izan daitezke?
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=296045&showfiles=1

3. atalaren tamaina berdina da gutxienez.
Izango da, uste dut bertsio bakarra existitzen dela.

jonnydbz

Ba ondo jeisten du, konturatu orduko lehen 2 atalak jeitsi dizkit.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ba azkar badoa orduan hobe bertatik jaitsi, horrela igotzea aurrezten baitut.

Arsenicum

Begiratu dut grabatuta daukadana eta hauek dira:

3,6,7,9,32,34,35,36,37,38,39,43,45,46,47,48,49,52,53,55.

Eztakit hauetako batenbat beharko duzun Taichisan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.