ISIDORO [MG][85/86]

Sortzailea zumarra, 2012ko Otsailaren 17a, 16:20:24

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Kaixo Taichisan eta besteok:

Ni ere Filetolink-era hasi naiz serie pare bat igotzen baina, batzuetan, naiz igoera ondo egon, gero link-a probatu eta "Fichero no encontrado" ematen dit. Eta berriz igotzera. Nahikoa porzentai haundian egiten dit hau (%20 edo) eta Isidoro 2x15-kin berdin gertatzen zait.

Norbait gehiagori pasa zaio hau?

Taichisan

Niri ere gertatzen zait, nik uste limitea 2 giga gehienez egunero IP baikoitzeko izango dela, eta horregaitik... Batez ere FRINGErekin gertatu zitzaidan, 23 atal sartu nituenean soilik 2 igo zizkidan ondo (guztira 1,87 giga zirelarik), besteak igotzen zegoela errorea emoten zuen.
Nik horregatik dela uste dut, orain, Artxiboak jaisten ez zait sekula gertatu.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Beno, pazientzia. Eta Isidoro 2x15 igoko duzu berriz?

Taichisan

Bai,bai, mediafiren nabil berigotzen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Niri behin edo behin, igotzen bai errore eman didala jaisten, berriz, orain arte ez dut ezer arrarorik somatu. Hala ere, gauean denbora gehiagorekin probak egingo ditut. Zerbait esango dizut.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Eskerrik asko!!

DLC eguneratua.

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Otsailaren 29a, 14:30:51
Kaixo Taichisan eta besteok:

Ni ere Filetolink-era hasi naiz serie pare bat igotzen baina, batzuetan, naiz igoera ondo egon, gero link-a probatu eta "Fichero no encontrado" ematen dit. Eta berriz igotzera. Nahikoa porzentai haundian egiten dit hau (%20 edo) eta Isidoro 2x15-kin berdin gertatzen zait.

Norbait gehiagori pasa zaio hau?

Proba egin dut lau film jaisten Filetolink-etik. 46 esteka ziren guztira. Batere arazorik gabe jaitsi dira denak eta bakar batek ere ez du errore eman.

Godelet

G o d e l e t

zumarra


Godelet

MEGAtik eskuragarri!  :dumbb:
G o d e l e t

euskaltxiki

#26
Dena ezinhobe 1x34, 1x43 2x01 eta 2x13 atalak ezik, zeinentzat Mega-k "Temporary error" ematen duen, baina arazoek ez dirudite oso "termporary".

Mila esker!!

zumarra

Falta ziren 4 atal horiek eskura berriz  :threat:

euskaltxiki


Hossegor

Arratsalde on guztioi,

Lehenik eta behin, eskerrak eman proiektu hontan diharduen orori. Kasualitatez (agian lehen umea izateak du arrazoia  :irri:) esteka honekin topo egin dut Internet-en, zorionekoa ni.

Zoritxarrez, nire etxean telesailak grabatzeko ohiturarik ez dugu izan, beraz zentzu honetan nire laguntza murritza izango da, hala ere, orrialdea hobetzen saiatuko naiz ahal dudan heinean.

Honenbestez, Isidoro telesaileko kapitulu asko eskuragarri ez daudela konturatu naiz. Berigotzeko aukerarik legoke?

Eskerrik asko aldez aurretik.