KARE KANO [26/26]

Sortzailea Aju, 2007ko Abenduaren 20a, 19:28:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Telesail hau megauploadera igo beharko dudala uste dutXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kutxipoo

XD

Ulertzen da hainbeste denbora pasa ta gero ez egotea hazirik emulean. Probatzearren zan, baina bueno, MU-era igo nahi bozu, ni kontentu. :3

laxkax

igotakoan, mesedez, abisatu, nik ere nahi ditut atalok-eta.

eskerrik asko,

Aju

Bale. Nik oraingo astean azterketak bukatzen ditut, eta hemengo gauzei arreta gehiago jartzen hasiko naiz.

laxkax

ok, adi egongo naiz hemengo berriei.

berriz ere, eskerrik asko

ps: nik uztailak 2an amaitzen ditut azterketak  :sad:

laxkax

kaixo

ez dakit nori eman behar zaizkion eskerrak, baina, eskerrik asko! atal batzuk (1-14) jeitsi ahal izan ditut emuletik, bi aste eskasean. beste atalak nondik jaitsi daitezke?

eskerrik asko berriz ere.

gero arte,

Aju

Aipamenaren egilea: laxkax  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 22:48:06
kaixo

ez dakit nori eman behar zaizkion eskerrak, baina, eskerrik asko! atal batzuk (1-14) jeitsi ahal izan ditut emuletik, bi aste eskasean. beste atalak nondik jaitsi daitezke?

eskerrik asko berriz ere.

gero arte,
Itxaron pixkat eta besteak jarriko ditut

laxkax

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 23:00:43
Aipamenaren egilea: laxkax  Noiz: 2010ko Uztailaren 04a, 22:48:06
kaixo

ez dakit nori eman behar zaizkion eskerrak, baina, eskerrik asko! atal batzuk (1-14) jeitsi ahal izan ditut emuletik, bi aste eskasean. beste atalak nondik jaitsi daitezke?

eskerrik asko berriz ere.

gero arte,
Itxaron pixkat eta besteak jarriko ditut

OK! Eskerrik asko berriz ere!

kutxipoo

Nik be jaitsi nebazan denak Ajutik. Eskerrik asko, txapeldun. Oin gehiago gauz konpartitzeko. ^^

Aju

Bigarren dvda konpartitzen hasi naiz, nahi duenak badaki.

laxkax

eskerrik asko!!! emulean egongo dira zure link-en zain. eskerrik asko berriz ere!!

Artadi

Telesail hau igoteko nintzen (ez dago telesailen zerrendan) eta ikusi dut 2007an!!! igo zenutela. Baina e-mulen edo. Nik SHAREra igo ditut lehen 13 atalak. Eskegiko ditut estekak??? Edo ez du merezi??

Aju

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2014ko Irailaren 27a, 07:39:39
Telesail hau igoteko nintzen (ez dago telesailen zerrendan) eta ikusi dut 2007an!!! igo zenutela. Baina e-mulen edo. Nik SHAREra igo ditut lehen 13 atalak. Eskegiko ditut estekak??? Edo ez du merezi??
Jarri, inoiz ez dator gaizki beste aukera bat gehitzea.

Artadi


Godelet

Eskerrik asko, Artadi!  :osopozik:
G o d e l e t