Google Drive kontuak sortzeko gida

Sortzailea baronluigi, 2013ko Ekainaren 12a, 22:52:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Beno, honako gida labur honetan, Spama ekiditzeko balio duten web orrien bitartez nahi haina Google Drive kontu nola sortu azalduko dut. Kontu bakoitzak 15Gb eskeintzen ditu eta fitxero bakoitzak eduki dezakeen gehiegizko tamaina 10 GB dira. Fitxeroen iraupena, oraingoz, amaigabea da eta jaitsiera abiadura izugarri azkarra, bai deskarga kudeatzaileen bitartez zein nabigatzaile bidez.

Horretarako, 2 bide erakutsiko dizkizuet.

Nire kasuan Firefox erabili dut.

Oharra: Adblock edo iragarkiak blokeatzeko beste gehigarririk baldin badaukazue, desgaitu, bestela erregestratzerakoan arazoak ematen baiditu

Beno has gaitezen ba. Lehenik eta behin, sartu honako helbidean eta aldatu hizkuntza gaztelerara (Google adwords ez dago euskeraz): www.goo.gl/4lT1Un

2015-06-19ko eguneraketa. Googlek Adwords kontuak sortzeko era aldatu du. Hala ere, aldaketa txiki batzuk eginez lehengo sistema zaharra jarraituz kontuak sortu daitezke oraindik. Hori bai, sistema zaharreko helbidea googlek EZABATU EGIN DU BERE BILATZAILETIK. Eskerrak helbidea nire gogokoetan gordeta nuela. Hala ere "Hola: le damos la bienvenida a Google AdWords." esaldia googlen bilatuz, oraindik topatu daiteke

Gero aterako zaizkigun aukera guztien artean, No,utilizo otros servicios dioena aukeratuko dugu. Hori egiterakoan, menu berri bat aterako zaigu orri berberean, honako izenburuarekin: Crear una nueva cuenta de Google para usarla con AdWords.

Gero erregistro datuak jarriko ditugu. Adibidez kaixo@kaixo.com jarri dezakegu, eta pasahitz bezala nahi duguna. Captcha bete eta Aceptar-en egingo dugu klik.

Ondoren, gonbidapen honek baliorik ez duela esaten digun mezu bat agertuko zaigu. Trankil, egin behar duguna lehen erabili dugun helbidea faltsua aldatzea izango da, konfirmazio mezuaren loturak klik egin ahal izateko.


https://accounts.google.com/EditEmail hemen sartuko gara eta baliozko helbide bat idatziko dugu lehenengo laukitxoan (hau da, gure helbidea kaixo@kaixo.com ba zen, kaixo@yopmail.com jarriko dugu bere partez).

http://www.yopmail.com/es/ posta zerbitzuan sartuko gara, eta kuadrotxoan guk aukeratu dugun izena jarriko dugu (kasu hontan, kaixo.) Ondoren, REVISA EL CORREO aukera sakatuko dugu, gure postara sartuz. Bertan googlek bidali digun mezua aurkituko dugu. Bertan datorren loturan klik egiten badugu, kontu berria aktibatuko zaigu.

www.drive.google.com en sartuko gara ondoren, eta bertan fitxero bat irekiko dugu. Zuek nahi duzuena igo, hobe txikia bada. Hau googlegi kontua erabiltzen ari garela sineztarazteko da.

Eta kito. Prozesu hau nahi haina aldiz errepika daiteke.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Mihiluze

Kaixo,
Saiatzen ari naiz pelikula batzuk deskargatzen drivetik eta ezinezkoa egiten zait, bat baino gehiagorekin gertatzen ari zait, adibidez honekin: https://drive.google.com/file/d/0B_s9kA49E2T9Qlo3em5uZFFsQ0k/edit

Ematen diot deskargar eta "error" jartzen du. Banago egiten zeozer gaizki?

Eskerrik asko!

burrundaie

Aipamenaren egilea: Mihiluze  Noiz: 2014ko Urriaren 08a, 17:50:07
Kaixo,
Saiatzen ari naiz pelikula batzuk deskargatzen drivetik eta ezinezkoa egiten zait, bat baino gehiagorekin gertatzen ari zait, adibidez honekin: https://drive.google.com/file/d/0B_s9kA49E2T9Qlo3em5uZFFsQ0k/edit

Ematen diot deskargar eta "error" jartzen du. Banago egiten zeozer gaizki?

Eskerrik asko!

Ez zara ezer gaizki egiten ari. Zerbitzari hau arazoak ematen ari da azken aldion artxiboa jaisteko orduan. Poliki-poliki ordezkatzen joango gara... :threat:

baronluigi


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

onintzagarai

Kaixo,
Haurrei marrazki bizidunak euskaraz erakustea nahi dizkiet. Ez naiz oso aditua ordenagailuetan eta ez dakit zer egin behar dudan!
Ezer jeitsi beharrean ikusi ahal ditzaket seriak "on stream"?
Erantzuna ezezkoa bada zer gomendatuko zenidakete?
Eserrik asko
Onin

Josu Etx

#7
Aipamenaren egilea: onintzagarai  Noiz: 2019ko Maiatzaren 19a, 12:17:08
Kaixo,
Haurrei marrazki bizidunak euskaraz erakustea nahi dizkiet. Ez naiz oso aditua ordenagailuetan eta ez dakit zer egin behar dudan!
Ezer jeitsi beharrean ikusi ahal ditzaket seriak "on stream"?
Erantzuna ezezkoa bada zer gomendatuko zenidakete?
Eserrik asko
Onin

Kaixo eta ongi etorria euskal-encodingsera. Ba badaude zenbait marrazki bizidun edo film online ikusteko aukerarekin, baina ez guztiak.

Online ikusi daitezke adibidez:

Telesailak:
- One Piece (lehenengo 152 kapituluak)
- Dragoi Bola saga guztia (Dragoi Bola+ Dragoi Bola Z+ Dragoi Bola GT)
- Avatar, azken aire maisua
- Doremiren Magia
eta gehiago

Animaziozko Filmak
- Haran Sorginduaren Bila
- Kiriku eta sorgina
- Karramarro uhartea
- Chihiroren Bidaia
- Totoro Auzokidea
eta askoz gehiago

Baina onena foroan dagoen materiala inbestigatzea da altxor asko baitaude, eta ez izan beldur deskargatzera, ez dago ez publizitaterik ez birusik ez antzekorik  :keinu: .

PD: Hemen daukazu filmen aurkibidea