27 Ordu - 27 Horas (1986) (Montxo Armendariz) [MEGA|DRIVE]

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Irailaren 03a, 11:07:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

27 ORDU  -  27 HORAS (1986)









Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Drama
Urtea: 1986
Zuzendaria: Montxo Armendariz
Gidoia: Montxo Armendáriz, Elías Querejeta
Argazkia: Javier Aguirresarobe
Musika: Ángel Illarramendi
Aktoreak: Martxelo Rubio,  Maribel Verdú,  Jon Donosti,  Andre Falcon,  Josu Balbuena, Michel Duperrer,  Silvia Arrese Igor,  Antonio Banderas,  Michel Berasategui, Ramón Barea,  Esther Remiro,  Francisca Montero,  Pedro Basanta, Joseaba Apaolaza,  Mikel Garmendia
Sinopsia: Gazte delinkuentzia, langabezia eta drogei buruzko drama dugu hau. Filmean zehar, hogeitsu urte dituen gazte batek bere famili harremanak, adiskidetasuna, maitasuna, bizitzeko era eta, batez ere, drogekiko lotura erakutsiko dizkigu. Azken batez, beharbada Jon-en azken 27 orduak izan litezkeenak kontatzen zaizkigu.
Nota Filmaffinityn: 6,0




Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 1h eta 21m (81min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,23 GB
Erresoluzioa: 896MB
Esteka (DRIVE)

Esteka (MEGA 1/3)
Esteka (MEGA 2/3)
Esteka (MEGA 3/3)
(MEGAko esteken filma .7z formatoan dago eta 7zip programarekin deskonprimitu behar da. Pasahitza: ab)

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

G o d e l e t

burrundaie


zumarra

Hemen ere FU-rekin ez dut asmatzen deskargatzen. Nabigatzailearen bidez ez dut ezer ulertzen. Eta jdownloader-ekin "dlc.html" artxibo bat deskargatzen da eta hori web orri bat da (lehengoa) ezer ulertzen ez dudana (eta toki guztietan eman diot ea zerbait deskargatzen den baina ez dut asmatu).

Duela egun batzuk honek ".dlc invalid" batzuk zituen eta aldatu zenituen. Beste batzuk, ordea, ondo zebiltzan eta, ondo zebiltzan horiek, orain aldatu egin dira?

burrundaie


zumarra


burrundaie


burrundaie


burrundaie


burrundaie


zumarra


xbartola

  Eskerrik asko!!! A ataleko batzuk jarri dituzuela ere ikusi dut. Zuek zarete zuek!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!