Ezabatzailea - Eraser (1996) [MEGA]

Sortzailea Burrunbada, 2010ko Abuztuaren 12a, 23:06:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Burrunbada

Ezabatzailea - Eraser (1996)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Akzioa, Thrillerra
Urtea: 1996
Zuzendaria: Chuck Russell
Gidoia: Tony Puryear, Walon Green, Michael S. Chernuchin
Argazkia: Adam Greenberg
Musika: Alan Silvestri
Aktoreak: Arnold Schwarzenegger, Vanessa Williams, James Caan, James Coburn, Robert Pastorelli, Camryn Manheim, James Cromwell, Joe Viterelli, John Slattery, Mark Rolston, Andy Romano, Olek Krupa, Melora Walters, Nick Chinlund, Tony Longo, Roma Maffia, Michael Papajohn, Anthony Fusco
Sinopsia: John Kruger, ezabatzailea, lekukoak babesteko Programa Federaleko ofizial entzutetsua da. Oraingoan, egundoko erronka du aurrean: Lee Culleni nortasuna berria eskuratzea. Beronek, armagintza eta politika inguruko jende ospetsua buru-belarri sarturik dagoen konspirazioa agerian utzi du. Haren biziraupena, orain,Ezabatzailearen eskuetan dago.
Nota Filmaffinityn: 4,5



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 107 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,02 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

Taichisan

Eskerrik asko!!
Burrundaie, pribatuz esango ahal zenidake zein filme dituzun eta zeintzuk igotzeko asmoarekin? zeren nik askotxo ditut ere eta adostu dezakegu bion artean filmeak igotzeko ta horrela lana banatzeko^^.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Gauzatxo bat, filme honetan tarteka bazeuden iragarkiak ezta? zeren nabari da erditik aurrera desinkronia pittin bat dagoela(pittin bat baino nabari xamarra), eta baita ere esan Virtua dubekin egiten baduzu, Croopinga egitea(alboetak dauden marra beltz horiek kentzea, alajaina). Arazorik eukitekotan esaidazu.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Kalitate handiagoko beste kopia bat paratu dut (2,02 GB). Beste bertsioa ezabatua.

burrundaie

Artxibo berriaren datuak gero jarriko dizkat zaharrak kenduta.

Godelet

G o d e l e t

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie


zumarra


xbartola

Ona, zumarra! Bete-betean eman duzu!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

xbartola

  Bitxikeria hau gertatu zait: JD bidez artxibo guztiak jaitsi dira, 3. zatia izan ezik. Esteka zuzenetik, ordea, arazorik gabe jaitsi dut. Hori bai, JD jaitsiriko artxiboek 'Ezabatzailea' zuten izena eta zuzenean jaitsirikoak, ordea, 'ezabatzailea'. Hots, lehenak maiuskulaz eta azkena minuskulaz.

  Egia esan, ez dakit zer ikusirik izango duen ala ez, baina deskonprimitu baino lehen guztiak jarri ditut maiuskulaz, badaezpada ere, eta ez dut inolako arazorik izan: filma oso-osorik atera da.
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Ainz