Izarretako Gerra - Star Wars | Trilogia (1977-1983)

Sortzailea Taichisan, 2010ko Abuztuaren 31a, 14:29:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Arratsaldean 2shared-etik jeitsi dut ederki asko.

burrundaie

VI. Atala: Megakoan errore ematen dit deskonprimitzerakoan. RS-eko linka, berriz, erorita ere bai....  :ahozabal:

burrundaie


Artadi

Epa lagunok,  Izarretako Guda hemendik jaitsi nuen bere garaian (2010) eta DVD kalitateko irudiekin lotu nuen. Igoko dut megara edo lan hau besteren bat egin du??  (ikusten dut aukera asko dagoela jaisteko).

burrundaie

Zure bertsioa ere ongi etorria izango da Artadi. Animatzen bazara, primeran, postean erantsiko dugu zure izenean. Heldu horri lagun, zu bai zarela Phenomenon!


burrundaie

Primeran Artadi, mila esker beste behin ere. Geroago jarriko ditut beren lekuan. :txistu: :txistu:

burrundaie

Oso kalitate ona, Artadi!! Zure bertsioa aurrena jarriko dut!! :baibai:

Ati_1000

Nik gaur ikusi dut eta jaisten jarri.
6garrenetik hasi naiz, eta oraingoz dena ondo.

Mila esker

Trifon

asteburuan umearekin ikusita. Primeran!!!

aurrekoak 1, 2 eta 3 ez dira euskaraz egongo ezta?

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: Trifon  Noiz: 2014ko Abenduaren 09a, 11:16:14
asteburuan umearekin ikusita. Primeran!!!

aurrekoak 1, 2 eta 3 ez dira euskaraz egongo ezta?
Ez ta pentsatu be XD Katalanek soilik hirugarrena dakate (trilogia originala baita), ordun imagina! Katalanek euki ez ezean guk ere kale, eta orain ikusita LUCASFILMS eta saga oso Disneyren menpean dagoela, ez izan dudarik ez direla sekula santan euskaraz bikoiztuko (jakinda euskarazko bikoizketa jada hilda dagoela).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Kaixo denoi, film berriaren trailerra atera zutela aprobetxatuz galdera/iradokizun/eskaera batekin nator.


Norbaitek ezagutzen al du Star Wars Despecilized Edition HD? Lagun batek honi buruz hitz egin zidan joan zen asteburuan. Antza denez DVD, HDTV eta BD bideo iturriak erabiliz bertsio berezi bat egin zuten. Bertsio hau jatorrizkoaren berdina da (edo oso antzekoa) baina HDn, hau da, BDn ateratako eszena berriak eta CGIn egindako pegoteak kenduta. Norbait animatuko litzateke honekin muntai bat egitea??

Informazio gehiago hemen: http://originaltrilogy.com/topic/Harmys-STAR-WARS-Despecialized-Edition-HD-AVCHD-DVD9-and-NTSC-DVD5-AVAILABLE-see-1st-post/id/12713

:star: :vader:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa


Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Urriaren 28a, 17:03:09
Kaixo denoi, film berriaren trailerra atera zutela aprobetxatuz galdera/iradokizun/eskaera batekin nator.


Norbaitek ezagutzen al du Star Wars Despecilized Edition HD? Lagun batek honi buruz hitz egin zidan joan zen asteburuan. Antza denez DVD, HDTV eta BD bideo iturriak erabiliz bertsio berezi bat egin zuten. Bertsio hau jatorrizkoaren berdina da (edo oso antzekoa) baina HDn, hau da, BDn ateratako eszena berriak eta CGIn egindako pegoteak kenduta. Norbait animatuko litzateke honekin muntai bat egitea??

Informazio gehiago hemen: http://originaltrilogy.com/topic/Harmys-STAR-WARS-Despecialized-Edition-HD-AVCHD-DVD9-and-NTSC-DVD5-AVAILABLE-see-1st-post/id/12713

:star: :vader:

Ezinezko zait ezer jaistea, inork jakitzekotan nola egiten den esan dezala!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!