Egiak ezkutatzen duena (2013) [MEGA|720p]

Sortzailea burrundaie, 2014ko Abenduaren 29a, 23:39:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Egiak ezkutatzen duena  -  Egiak ezkutatzen duena (2013)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: EH
Generoa: Thrillerra
Urtea: 2013
Zuzendaria: Olatz Beobide, Aitor Osa
Gidoia: Maite Duque, Pedro Fuentes
Aktoreak: Kandido Uranga (Abel), Isidoro Fernández (Julian), Naiara Arnedo (Esther), Martxelo Rubio (Kandido), Ione Irazabal (Dorothy) Itziar Ituño (Nekane). 
Sinopsia: Garbiñeren heriotza kolpe latza izan da haren inguruko jendearentzat: berauek nekez ahantz eta gaindi dezakete igarotako guztia. Ikerketa polizialak irekita dirau, baina egunetik egunera, garbiñek norbait lapurretan harrapatu ote zuelako hipotesia indartuz doa...   



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 115 min.
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,11 GB
Erresoluzioa: 1024x576
Esteka (MEGA)

Godelet

G o d e l e t

zumarra

Hara! Grabatu nuen eta interneten begiratzean datu teknikoak, Goenkale-ko atal berezia zela ikusi nuen eta borratu egin nuen!  :shit:

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

zumarra


burrundaie

Nire ustez hau da Goenkaleren gainean egindako pelikula tv movie formatoan (ezin bestela izan, noski). Hortik haren iraupen luzea (120 minutukoa ). Estrenaldiaren iragarkian, 20.denboraldia "ospatzeko" egindako pelikulaz http://www.eitb.eus/eu/bideoak/osoa/1484948/egiak-ezkutatzen-duena-goenkaleren-pelikula-etb1en/ mintzatzen zaigu. Pelikula al da? Atal berezia? Nik Goenkale ez dut jarraitzen (azken 15 urteotan ez, behintzat), ez dakit honako hau deboraldiaren atarikoa izan ote zen ala film oso bat. Filmaren bukaerari dagokionez, hala eman zuten; edo, hobeto esanda, hala moztu zuten. Iraupen osoa 120 minutukoa dela jakinik, eta tarteko iragarkiak kenduta daudela kontutan hartuta, gutxi gora-behera grabatutako 115 minutuko denbora ematen digu, horri guztiari bukaerako kredituak ez direla azaltzen eransten badiogu hor nonbait ibiliko gara. :orden2:

zumarra

Bai. Nik ere, zuk bezala, urte mordoa da Goenkale jarraitzen ez dudana.

Bukaerako bapateko mozketa hori alde batera utzita (kredituak moztea oso ohikoa da ETB-n) nire duda da (benetan ez dakidalako diot) ea pelikula hau ikusi daiteken Goenkale inoiz ikusi gabe egonda (hala balitz "Pelikula" izendatuko nuke) edo Goenkale jarraitu behar den saio hau ulertzeko. Hala balitz, "Atal berezia" izendatuko nuke.

Ulertzen al da nire hausnarketa?

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2014ko Abenduaren 30a, 21:48:31
Bai. Nik ere, zuk bezala, urte mordoa da Goenkale jarraitzen ez dudana.

Bukaerako bapateko mozketa hori alde batera utzita (kredituak moztea oso ohikoa da ETB-n) nire duda da (benetan ez dakidalako diot) ea pelikula hau ikusi daiteken Goenkale inoiz ikusi gabe egonda (hala balitz "Pelikula" izendatuko nuke) edo Goenkale jarraitu behar den saio hau ulertzeko. Hala balitz, "Atal berezia" izendatuko nuke.

Ulertzen al da nire hausnarketa?

Ez eskatu niri, arren, bi orduko "ladrillo" hori ikusteko hire duda argitzeko. Nik tv movie bat dela ulertzen diat (Goenkalen oinarritutako pelikula osoa, alegia). Hala ere, nahiago  zulora joan zalantza hura dudala, telebistaren aurrean kulebroi amaigabe hori irentsi baino!!! :shock:

zumarra

Niregatik lasai. Horrela utziko dugu. Nik ere ez daukat asmorik.  :barre:

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Godelet

G o d e l e t