DRAGOI BOLA SUPER [SubsEus] [0-12,69-71,77-131/131]

Sortzailea egoninobi, 2015ko Uztailaren 07a, 10:00:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Uztailaren 09a, 11:53:39
Ados, animatzen naiz zuzentzera. Lehen atala honela geratzen da?
Nahi baduzu oraintxe pasako dizut lehen atala. MP bidez bidaliko dizut ala emailera?
Bestalde EuskoMangan erregistratzea komeniko litzaizuke itzultzailearekin kontaktu zuzena izateko :barre:

Aju

#16
Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Uztailaren 09a, 21:50:59
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Uztailaren 09a, 11:53:39
Ados, animatzen naiz zuzentzera. Lehen atala honela geratzen da?
Nahi baduzu oraintxe pasako dizut lehen atala. MP bidez bidaliko dizut ala emailera?
Bestalde EuskoMangan erregistratzea komeniko litzaizuke itzultzailearekin kontaktu zuzena izateko :barre:
Bidalidazu pribatu bidez bertotik, Euskomangan erregistratzean ez baizait aktibazio-emaila iristen.

EDIT: Bale, SPAM karpetan zegoen.

egoninobi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Uztailaren 09a, 22:34:46
Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Uztailaren 09a, 21:50:59
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Uztailaren 09a, 11:53:39
Ados, animatzen naiz zuzentzera. Lehen atala honela geratzen da?
Nahi baduzu oraintxe pasako dizut lehen atala. MP bidez bidaliko dizut ala emailera?
Bestalde EuskoMangan erregistratzea komeniko litzaizuke itzultzailearekin kontaktu zuzena izateko :barre:
Bidalidazu pribatu bidez bertotik, Euskomangan erregistratzean ez baizait aktibazio-emaila iristen.

EDIT: Bale, SPAM karpetan zegoen.

Jeje, jada erregistratu zarenez EuskoMangatik bertatik bidali dizut.  :barre:

StarKillerNFS

#18
Barkatu eragozpenak Aju, saiatuko naiz spam arazoa konpontzen :orden2:

egoninobi

Lehen atala berriro dago igota Ajuren zuzenketarekin. Mila esker denoi eta gozatu Dragoi Bola euskaraz!  :trunks:

Aju

Ohartxo bat: tituluan "!?" zegoen jarrita, nik "?!" jarri dut eta orain berriro dago "!?". Ulertzen dut japonierazko testuan "!?" dakarrelako dela, baina kontua da gero atalean zehar "?!" erabiltzen dela behin eta berriz, beraz denak egon behar lukeenez berdin idatzita tituluan ere "?!" idatzi beharko litzateke nire ustez.

Dena den huskeria bat da, atala dagoen moduan perfekto dago.


egoninobi

Konturatu naiz horretaz. Baina aurrerapeneko tituluan (Vegeta familia-bidaian doa!?) "!?" utzi duzunez, ba bestean ere berdin jartzea pentsatu dut. Baina tira, huskeria baldin bada hola utziko dut...

Aju

Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Uztailaren 10a, 18:20:16
Konturatu naiz horretaz. Baina aurrerapeneko tituluan (Vegeta familia-bidaian doa!?) "!?" utzi duzunez, ba bestean ere berdin jartzea pentsatu dut. Baina tira, huskeria baldin bada hola utziko dut...
Atala ikusten egon naiz eta oraintxe konturatu naiz aurrerapenekoa ahaztu egin zitzaidala. Hurrengorako badakigu, kontua estandar bat ezartzea da.

jonnydbz

Beno, zalantza hau aurretik ere aurkeztu zen. Bere garaian zabaldu zenuen haria berreskuratuko dut:
http://euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=1341.0

Estandar bat ezartzekotan !? izan dadila.

Beno lehen atala berriz jeisten! Eskerrik asko!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Uztailaren 11a, 00:29:40
Beno, zalantza hau aurretik ere aurkeztu zen. Bere garaian zabaldu zenuen haria berreskuratuko dut:
http://euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=1341.0

Estandar bat ezartzekotan !? izan dadila.

Beno lehen atala berriz jeisten! Eskerrik asko!
Gogoratzen naiz DBHn eman nuela nola zen forma zuzena, baina aspaldi ahaztu nuen eta ez naiz gai interneten aurkitzeko. Konbentzituta nago gazteleraren alderantziz zela.

egoninobi

Nik entzuna daukat "!?" harridura nabarmendu nahi denean erabiltzen dela, eta "?!" berriz, galdera nabarmendu nahi denean.
Baina estandar bat ezartzearekin ni konforme.

jonnydbz

Lehen jarritako harian daukazue erantzuna, darkok Joxe Ramon Zubimendiren erantzuna jarri zuen.

Bigarren bertsio honetan aldaketa dexente ikusi ditut, nahiz eta gauzatxo batzuk ihes egin dizueten, oso ondo gelditu da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Bigarren atala igota, Sogekingen eta Ajuren lan bizkorrari esker!  :goku:

jonnydbz

Eskerrik asko! Oso azkar ateratzen zabiltzate gainera! Oso ondo berriz ere, akatsen bat salbu. Honetaz aparte galdera bat, 6:44 minutuan ez da Bulmaren esaldi bat falta?

Zer iruditzen ari zaizue? Momentuz nahiko ñoñoa izaten ari da ala nire irudimena da?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Uztailaren 13a, 23:08:47
Eskerrik asko! Oso azkar ateratzen zabiltzate gainera! Oso ondo berriz ere, akatsen bat salbu. Honetaz aparte galdera bat, 6:44 minutuan ez da Bulmaren esaldi bat falta?

Zer iruditzen ari zaizue? Momentuz nahiko ñoñoa izaten ari da ala nire irudimena da?
Bigarren bertsio bat dago (jeje) igota falta den esaldi horrekin eta pare bat gauza gehiago zuzenduta (puntuazioak, komak eta gidoiren bat).