Indiana Jones 2: Zorigaiztoko Tenpluan (1984) (Steven Spielberg) [1080p|MEGA]

Sortzailea Godelet, 2012ko Otsailaren 12a, 22:41:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

INDIANA JONES 2: ZORIGAIZTOKO TENPLUAN  -  INDIANA JONES AND THE TEMPLE OF DOOM (1984)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura / Akzioa
Urtea: 1984
Zuzendaria: Steven Spielberg
Gidoia: Gloria Katz, William Huyck
Argazkia: Douglas Slocombe
Musika: John Williams
Aktoreak: Harrison Ford, Kate Capshaw, Jonathan Ke Quan, Amrish Puri, Roshan Seth, Roy Chiao, Philip Stone, Raj Singh, David Yip, Ric Young, Dan Aykroyd, D.R. Nanayakkara, Pat Roach
Sinopsia: 1935. Shanghai. Indiana Jones arkeologo ausartak hiriko taberna batean liskar larriak eduki ondoren, ihes egitea lortzen du bertako abeslari batekin eta honen lagun gaztearekin. Hegaldi zoro baten ondoren, Indian bukatuko dute eta bertako herrixka bateko biztanleei laguntzea erabakiko dute
Nota Filmaffinityn: 7,4



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 113 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,64 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 113 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,29 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

G o d e l e t

burrundaie

Godelet, lehendakaritzarako aurkeztu hadi! Nire botoa badaukak eta!

burrundaie


Estekak berrigota. Lehen zeudenekin, 70-75k-ko abiadura ematen zidan (gau osoa behar izan du filma jaisteko). Hauekin 10-11 minututan jaitsi daiteke.

burrundaie

Godelet, ikusi dut zuk ere esteka berriak jarri dituzula. Baina J. downloaderren sartuta, Marteko mutikoa ateratzen zait. Akatsen bat akaso? Zerbait esango didazu...

Godelet

hau nahaste!
Eskerrik asko, Burrundaie.
Zuzendu ditut, probazak link berriak.
:txistu:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

burrundaie


Godelet

Eta beste MEGA batetik eskuragarriaaaaaaaaaaaaa!  :love:
G o d e l e t

mir

Aupa!
Indianararen filmekin ari gara, eta hemen ere arazotxo bat: Lehen zatiko hirugarrena falta da (zerrendako hirugarren esteka ez dabil).
Indiana Jones - 02 (1984) - Zorigaiztoko tenpluan (1-2).7z.003

Jakin dezazuen, eta konpontzerik baduzue, noski, hobeto!
Mila esker!

mir

Arratsalde on,

Oraintxe konturatu naiz film osoa ere eskuragarri daukazuela! Barkatu, bertatik jeitsiko dut (6 ordu pasatzen direnean) eta listo.

Mila esker!

carlocollodi

Eskertzekoa da benetan hemen pelikulen bilatzaileok eta erripeatzaileok egiten duzuen lana. Eta eskertzeaz gain, eskatzea libre denez, mesede haundi bat eta presarik gabekoa eskatuko nizueke:
Inork sinkronizatu ahal du pelikula honen audioa fundamentuzko bideo baten gainean? Badakit kristoren lana izan daitekeela, baina ikusita Arka galduaren bila pelikularen kasua, eskaera egitera ausartu naiz.
Eskatzea librea bada, eskaerari uko egitea libreagoa da, jakina. Eskerrik asko berriz ere!

PD: Gauza bera esanda utzi dut Azken Gurutzadaren postean. ;-)

mainate

Arratsalde on !
Norbaitek igo dezake berriro filme hau?
Mila esker!

burrundaie


arrakala


Artzaik

 Kaixo,

1080P bertsioa erorita dago, norbaitek berriz igo dezake? Eskerrik asko!