DRAGOI BOLA SUPER [SubsEus] [0-12,69-71,77-131/131]

Sortzailea egoninobi, 2015ko Uztailaren 07a, 10:00:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi


egoninobi


jonnydbz

Eskerrik asko berriz ere! 5.a ikusi nuen eta egia da honetan marrazkia oso eskasa dela... Ea 6.a nola dagoen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

Hor duzue 7.a!  :agurtu:

Marrazkiek apur bat hobera egin duten arren, borrokan ari direnean oraindik ere apur bat desitxuratuta ikusten dira pertsonaiak...  :aspertu:

egoninobi

Hemen duzue 8.a! Eta laster hurrengoa!  :txistu:

baronluigi

Mila esker telesaila euskaratzeagatik, naiz eta ez oso kalitate goreneko telesaila izan. Noizbait utziko al dute Dragoi Bola pakean  :txistu2:

PD: Eskertzekoa da fitxeroen izenean CRC idatzi izana. Horrela erraz jakin likete fitxeroa osorik jaitsi den ala ez.

egoninobi

Ez dakit manga irakurri duzuen ala ez, baina askoz itxura hobea dauka.
Animeak mangarekiko denbora-tarte bat utzi behar duenez, eta betegarria (rellenoa) ez sartzearren, gertaerak asko luzatzen ari dira eta apur bat astuna egiten da istorioa. Eta horri oraindik marrazkien kalitatearena gehitu behar...
One Piecerekin gauza bera ari da gertatzen Dressrosa sagan. Istorioak oso geldo egiten du aurrera eta emozio asko galtzen du.

CRC kodearena EuskoMangako proiektu eta release guztietan jartzen dugun zerbait da. Askok kodearena ulertzen ez duten arren, benetan erabilgarria da fitxategiaren egoera egiaztatu edota bertsio berriena daukazun ala ez jakiteko.  :orden2:

9. atala igota jada!  :agurtu:

jonnydbz

Egunean nago, eskerrik asko berriz ere!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

egoninobi

10 atal jada! A zer marka!  :txistu:

Laster gehiago~

baronluigi

Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Urriaren 03a, 14:49:40
Ez dakit manga irakurri duzuen ala ez, baina askoz itxura hobea dauka.
Animeak mangarekiko denbora-tarte bat utzi behar duenez, eta betegarria (rellenoa) ez sartzearren, gertaerak asko luzatzen ari dira eta apur bat astuna egiten da istorioa. Eta horri oraindik marrazkien kalitatearena gehitu behar...
One Piecerekin gauza bera ari da gertatzen Dressrosa sagan. Istorioak oso geldo egiten du aurrera eta emozio asko galtzen du.

CRC kodearena EuskoMangako proiektu eta release guztietan jartzen dugun zerbait da. Askok kodearena ulertzen ez duten arren, benetan erabilgarria da fitxategiaren egoera egiaztatu edota bertsio berriena daukazun ala ez jakiteko.  :orden2:

9. atala igota jada!  :agurtu:

Azken finean, CRC-aren bitartez bakarrik jakin daiteke jaitsi dugun fitxero bat jatorrizkoaren berbera den ala ez. Ez dut ulertzen orri honetan zergatik ez den erabiltzen. Nik nire releasetan behintzat alaxe egiten dut.

Eta CRC-a erabili nahi ez bada, fitxeroak konprimatuta igo bederen.

Aju

#55
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2015ko Urriaren 15a, 10:40:22
Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Urriaren 03a, 14:49:40
Ez dakit manga irakurri duzuen ala ez, baina askoz itxura hobea dauka.
Animeak mangarekiko denbora-tarte bat utzi behar duenez, eta betegarria (rellenoa) ez sartzearren, gertaerak asko luzatzen ari dira eta apur bat astuna egiten da istorioa. Eta horri oraindik marrazkien kalitatearena gehitu behar...
One Piecerekin gauza bera ari da gertatzen Dressrosa sagan. Istorioak oso geldo egiten du aurrera eta emozio asko galtzen du.

CRC kodearena EuskoMangako proiektu eta release guztietan jartzen dugun zerbait da. Askok kodearena ulertzen ez duten arren, benetan erabilgarria da fitxategiaren egoera egiaztatu edota bertsio berriena daukazun ala ez jakiteko.  :orden2:

9. atala igota jada!  :agurtu:

Azken finean, CRC-aren bitartez bakarrik jakin daiteke jaitsi dugun fitxero bat jatorrizkoaren berbera den ala ez. Ez dut ulertzen orri honetan zergatik ez den erabiltzen. Nik nire releasetan behintzat alaxe egiten dut.

Eta CRC-a erabili nahi ez bada, fitxeroak konprimatuta igo bederen.
Zenbat aldiz gertatzen dira akatsok?, mila trilioitik baten?. Begira zenbat tera eta tera igo diren, eta ez dut gogoratzen horrekin lotutako akatsik.

baronluigi

#56
Inork akatsez ez abisatu izanak ez du esan nahi egon ez daitezkeenik. Bide batez, nik PS2 joko bat igo nuen orain hilabete batzuk megara, eta beti hondatuta jaisten zela konturatu nintzen.  Deskargatutako kopiaren CRCa kalkulatzerakoan nik igo nuenaren berbera ez zela ikusi nuen.

Fitxeroen hondaketa gauza ezaguna da informatika munduan, aspalditik gainera https://en.wikipedia.org/wiki/Data_corruption

CRC-en bitartez fitxero bat osorik dagoen jakin daiteke, eta hori beti da erabilgarria.

Badakizu zenbat denbora behar den CRC bat kalkulatzeko? Ia ezer ere ez. Benetan.

Nik nire ripeoak egiterakoan amaitu bezain laster fitxeroaren crca kalkulatzen dut programa honekin

http://www.quicksfv.org/

CRCarekin datorren .sfv fitxero bat sortzen du, horrela behar izan ezkero fitxeroaren egonkortasuna aztertzeko.

Zer nahi duzu esatea. Horreka onurak bakarrik dakartza deskargentzat.

jonnydbz

Nik ez dut horrelako arazorik izan. Bestalde bakoitzak nahi bezala egin dezala, CRCa jartzen duenak primeran eta jartzen ez duenak primeran ere. Hori bai, ez hasi besteei zer egin behar duten esaten, horrela gaizki goaz-eta.

Horretaz gain, fitxategiak konprimituta igotzearena, bideoetan ia ez dago konpresiorik (baldin badago) eta gainera disko gogorrean fitxategien tamainaren bikoitza behar duzu (jeisten dituzun fitxategiena + deskonprimitzerakoan sortzen den fitxategiarena).
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Urriaren 16a, 23:39:30
Nik ez dut horrelako arazorik izan. Bestalde bakoitzak nahi bezala egin dezala, CRCa jartzen duenak primeran eta jartzen ez duenak primeran ere. Hori bai, ez hasi besteei zer egin behar duten esaten, horrela gaizki goaz-eta.

Horretaz gain, fitxategiak konprimituta igotzearena, bideoetan ia ez dago konpresiorik (baldin badago) eta gainera disko gogorrean fitxategien tamainaren bikoitza behar duzu (jeisten dituzun fitxategiena + deskonprimitzerakoan sortzen den fitxategiarena).

Nik ez dut esaten dudanarekin jenderik behartu nahi. Nire mezuen xedea geuk eskaintzen dugun fitxeroak ahalik eta kalitate eta egoera hoberenean eskeini ahal izatea da. Barkamena eskatzen dut norbait nire hitzegiteko erarekin iraindua sentitu bada.

Fitxeroak konprimatzearen arrazoia hori egiterakoan programak berak CRCa kalkulatzen duela da. Winrar eta 7ZIPek adibidez badakarte aukera hau bere programen barruan.

egoninobi