ARTURO ERREGEA - 30/30 - [x264][MEGA]

Sortzailea Aju, 2015ko Ekainaren 19a, 23:45:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

ARTURO ERREGEA
DENBORALDI BAKARRA


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Entaku no Kishi Monogatari Moero Āsā
Produkzio Urtea: 1979
Denboraldia: 1
Atal kopurua: 30
Egoera: Bukaturik
Emisioa Euskal Herrian: ETB1

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: Webrip bideoa eta vhsrip audioa
Iraupena: 22 Min.
Tamaina: 372 MB
Bideoa: x264 1600 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: AC3 128 Kbps/Estereoa/Euskera/Japoniera
Adin egokia: 7 urte+
Oharra: 11. atalak audioa gazteleraz dauka

ATALAK

Atal guztien linkak pilatzen dituen JDownloaderreko DLC artxiboa

Aju

#1
Zer dauka bertsio honek aurrekoa baino hobea bihurtzen duena?

Bideoa: Web japoniarren batek seriea online ikusteko jarri zuen (ordainpean, noski), eta ikusten denez baten batek jaitsi eta interneten jarri zituen eskuragai. Aurreko bertsioak ez bezala honek pixelazioa dauka mugimendu askoko sekuentzietan, horixe alde txarra, baina ikusiko duzuen moduan koloreak askoz hobeto ikusten dira, eta orokorrean bideo berri hau dezente hobea da.

Audioa: 30 audiotik 24 berriak dira. Tolosako eta Bakioko liburutegiei esker seriea osatzen duten 10 VHStik 8 alokatu ahal izan ditut, eta audioa nik neuk atera diet ahal nuen kalitate maximoarekin. Lortu ez ditudan VHSak 4. eta 5.a dira, horiek bertsio zaharraren audioa daramate. Laburbilduz: 1-9 eta 16-30 atalen audioak berriak dira, 9-15enak zaharrak. Norbaitek 4. eta 5. VHSak badauzka abisatu, mesedez.

Aju

Oraintxe konturatu naiz 10. atalaren bi audioak japoniarrak direla.

Momentuz ez dut atala zuzenduta berrigoko 4. eta 5. VHSak dauzkan pertsona bat aurkitu baitut, eta gauzak konkretatzen badira 10-15 atalen audio onak lor baititzaket. Azkenean serie osoa izango dugu audio kalitate onean, gezurra dirudi.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Uztailaren 23a, 22:33:22
Gazteleraz zegoen atal hura ere?
Bai, hori berdin geratzen da norbaitek ETBk emititu zuenean grabatu ezean.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Ronbin

Uste dut falta diren zintak lor ditzakedala, bihar konfirmatuko dut

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Ronbin

Spoiler
Audioa atera eta pasako dizuet ados?

Aju, zein kalitatetan behar duzu audioa?

Aju

Atera ahal duzun gorenean, beti egongo da konprimatzeko astia eta.

Duela urtebete inguru youtuben erabiltzaile bat aurkitu nuen Elkarren eskuragarri zeuden zinta guztiak (10etik 8 edo) zeuzkana antza, beraz apenas erabilitako zintzak ziren. Mezu pribatu bat bidali nion youtube bidez eta duela 3 hilabete edo erantzun zidan, itxuraz kolaboratzeko asmoz. Nire emaila eman nion harreman hobea izateko, baina ez dit erantzun. Badirudi gogoarekin geratuko garela. Badaezpada berriro idatziko diot.

EDIT: Non lortu dituzu?, Euskal Herriko liburutegien datubasean eztira ageri.

Ronbin

Zinten jatorria hobe pribatuan azaltzen badizut xD

Aju

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Azaroaren 04a, 17:55:44
Atera ahal duzun gorenean, beti egongo da konprimatzeko astia eta.

Duela urtebete inguru youtuben erabiltzaile bat aurkitu nuen Elkarren eskuragarri zeuden zinta guztiak (10etik 8 edo) zeuzkana antza, beraz apenas erabilitako zintzak ziren. Mezu pribatu bat bidali nion youtube bidez eta duela 3 hilabete edo erantzun zidan, itxuraz kolaboratzeko asmoz. Nire emaila eman nion harreman hobea izateko, baina ez dit erantzun. Badirudi gogoarekin geratuko garela. Badaezpada berriro idatziko diot.

EDIT: Non lortu dituzu?, Euskal Herriko liburutegien datubasean eztira ageri.
Neure burua aipatzen dut. Erantzun dit zinten pertsonak. Lehenengo biak falta zaizkio. Lortu nituen lehen bi zintek kalitate dezentea zeukaten. Ronbin, pasaidazu mesedez zure ziren lagintxo bat ikusteko ea daukaguna hobetzen duten ala ez; besteak pertsona honen bidez egitea hobe da, 2.002an lehen eskuan erosi baitzituen eta apenas egongo baitira erabilita.

denanek

Egunon!!! Megako linkak ez dabiltza,... mekatxis!!!! :goku:

Aju

#13
Bai gauza arraroa... Probatu dut eta neuri ere ez zait joan hasiera batean... JDownloader tontotuta zebilen...? Baina artxiboak hor daude online. Igotako DLC artxiboaren linka begiratu dut eta ia berdina da, bakarrik lehen "mega.co.nz" zela eta orain "mega.nz", baina gakoa berdin-berdina da eta hori da axola duena.

Lehen zegoena: https://mega.co.nz/#!zJEySACR!CIs-1jaAktDPelXOHgt_jmZFF_05-siI-PJgh84q5ik
Orain dagoena: https://mega.nz/#!zJEySACR!CIs-1jaAktDPelXOHgt_jmZFF_05-siI-PJgh84q5ik

Desberdintasun bakarra domeinua da, baina hori megaren arazoa da, ez gurea. Berdin-berdin ibili beharko luke.

Kontua da link berri horrekin jaisten den DLCak bai gehitzen dituela atalak JDownloaderren. Probatu orain.

denanek

Ea aklaratzen naizen!!! Kontrolatzen duzuenak errezago duzue,... nik serieak bajatu juxtu-juxtu egiten dut,... eskolan erabiltzeko!!! jejeje,... beste guztia ez dakit zelan dabilen!!
Mila esker!! :banan: