BLUE DRAGON - DVD-RIP DUAL[MG][27/51]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 07a, 01:40:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Euskadiman


zumarra

Kaixo:

Abisatu didate serie hau erorita dagoela. Nik biharko lehenengo 12-ak berrigo ditzaket baina justu bihar goizean astebeterako bagoaz ( :pozik:) eta ez dut denborarik izango besteak igotzeko.

Norbaitek posible ditu igo 13-27 atalak? Euskadiman?

P.D. Putlocker-etik bi hilabete eskaxetan ezabatuak izan dira. Beste bat erabiltzea gomendatzen dut.

Godelet

Nire kontu, gizon!

Ondo pasa eta gozatu atsedenaldia!  :keinu:
G o d e l e t

zumarra

Lehenengo 12-ak igota. Beti ere, .7z formatoan eta pasahitzarekin: ab.

Ondo zaindu txokoa.

Hurrengo astera arte.

Aio, aiooooooo  :osopozik: :osopozik:

Godelet

G o d e l e t

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Telesailaren bigarren denboraldia berrigotzeko asmorik?

Taichisan

Badago bai. Bai lehen telesaila bukatzeko ta bigarrena hasteko baina tamalez, muntaia egin barik ez dudalako astirik.
Oraintxe bertan poliki poliki nabil ripeoak egiten berriz, ta helduko da eguna, erdixka utzi nituen telesail guztiak osatzen direna, pazientzi gehiago eskatzen dizuet ostabere.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2015ko Azaroaren 09a, 16:43:56
Badago bai. Bai lehen telesaila bukatzeko ta bigarrena hasteko baina tamalez, muntaia egin barik ez dudalako astirik.
Oraintxe bertan poliki poliki nabil ripeoak egiten berriz, ta helduko da eguna, erdixka utzi nituen telesail guztiak osatzen direna, pazientzi gehiago eskatzen dizuet ostabere.

Musutruk egiten dugun ekintza bat izanik, presa sartzea ez litzaidake zilegi irudituko. Hartu behar duzun denbora guztia.

Telesaila emititu zutenean ez nuen ikusi eta dirudienez ez dute berriz emititzeko asmorik xD

egoninobi

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2015ko Azaroaren 11a, 00:16:18
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2015ko Azaroaren 09a, 16:43:56
Badago bai. Bai lehen telesaila bukatzeko ta bigarrena hasteko baina tamalez, muntaia egin barik ez dudalako astirik.
Oraintxe bertan poliki poliki nabil ripeoak egiten berriz, ta helduko da eguna, erdixka utzi nituen telesail guztiak osatzen direna, pazientzi gehiago eskatzen dizuet ostabere.

Musutruk egiten dugun ekintza bat izanik, presa sartzea ez litzaidake zilegi irudituko. Hartu behar duzun denbora guztia.

Telesaila emititu zutenean ez nuen ikusi eta dirudienez ez dute berriz emititzeko asmorik xD

Gauza bera hemen. Beharrezkoa den denbora guztia itxarongo dut, bai Blue Dragonengatik eta bai beste hainbat serierengatik ere (Legendz, Zoroak Zoro, Keroro, Pokemon...)

Zu lasai, presarik gabe. Baina ez ahaztu zain gaudela. Mila esker lan guztiagatik Taichisan! Aupa zu!!  :barre: