Olentzero, Gabonetako Ipuina (2002) (Juanjo Elordi) [480p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Abenduaren 06a, 20:34:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

OLENTZERO, GABONETAKO IPUINA  (2002)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Fantasia
Urtea: 2002
Zuzendaria: Juanjo Elordi
Gidoia: Juanjo Elordi
Musika: Xulai
Ekoizleak: Baleuko
Sinopsia: Fernando Salazar jaioterrira itzuli da zentral hidroelektrikoa eraikitzeko asmotan. Hau ez da herrikoen gustukoa, eta egoera honetan Olentzero azalduko da.
Nota Filmaffinityn: 4.4



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 67min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,24 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*


burrundaie

Tamalez kalitatea (audioarena bereziki) ez da nahi bezain ona. Hala ere, eta bertsio hobeagorik lortu arte, honekin konformatu behar. :giveup:

burrundaie

Zumarra, Olentzeroren filmak ez dizkiat ikusi hire web orrian. Ahaztuta ala erregezalea? :barre:

zumarra

Eeeeeeeeeeh.......

Denbora faltaaaaaaa.

Asteburu honetan nire umeen lehengusuak etxean ditut. 5 umerekin gaude eta katxondeoa ez zaigu falta.

Jeitsi nuen eta ea gauerako jartzen dudan. Orain, Hartz Txikin bezala, Amonarenera goaz eta....

burrundaie

#4
Lasai, broma huan. Nik txiki bat gaixo zeukat 38´5 eko kalenturarekin, akabo Durangora joateko plana. Hortaz aprobetxatuko diat zerbait egiteko. Animo, Zumarra, eutsi goiari!!! (Marrazki film batzuk ikusi dizkiat RS-era bakarrik igota, eta SF-era aldatuko dizkiat). Portzierto, nire umeen lehengusina ere etxera etortzekoa duk, hiru ume 4-5 urtekoak libre etxean... Ez pentsa nire panorama askoz xamurragoa denik!

zumarra

Beno, web orria eguneratuta. Ez zen hainbeste lan baina, bata edo bestearengatik, egun batzuk pasa dira.

Txiste ona "Erregezalearena"...

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Abenduaren 08a, 12:23:38(Marrazki film batzuk ikusi dizkiat RS-era bakarrik igota, eta SF-era aldatuko dizkiat)

Nire ustez, "Animazio Filmetan" Azur eta Asmar dago bakarrik RS-n (ondo jeisten delako). Beste guztiak errepasatu eta beste batera ere igo nituela uste dut. Akaso 2S esan nahi esan duzu....

Animo txikiarekin. Beti dago zerbait...

burrundaie

#6
Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Abenduaren 08a, 19:22:57


Nire ustez, "Animazio Filmetan" Azur eta Asmar dago bakarrik RS-n (ondo jeisten delako). Beste guztiak errepasatu eta beste batera ere igo nituela uste dut. Akaso 2S esan nahi esan duzu....

Besteak beste honako hauek  berrigo dizkiat SFera:

-PORCO ROSSO (2S eta RS-en zegoen)
-PINOTXO 3000 (RS-en zegoen bakarrik)
-PAILAZOKERIAK (RS-en zegoen bakarrik)
-PROP ETA BERTA (RS-en zegoen bakarrik)
-PRINTZEA ETA ESKALEA (RS-en zegoen bakarrik)

Besteak pixkat gainetik begiratu dizkiat eta batzuk badaude 2S-en edo 2S-RS-en igoak.

zumarra

Eskerrak konturatu zaren. Begibistakoa da "P" atala salto egin nuela nahi gabe.

Gainera, oraintxe bertan, Pinotxo 3000 jadanik ez dago RS, beraz eskerrak igo duzun eta, harritzekoa bada ere, Porco Rosso, RS-tik jeisten uzten du...

Hurrengo astean "Irudi errealak" aztertzen hasiko naiz.

Eutsi!!! :threat:

euskaltxiki


urtzi

Jfownloader-ek errorea ematen du, alegia "plugin error (out of date)"

burrundaie


burrundaie

Aipamenaren egilea: urtzi  Noiz: 2015ko Abenduaren 07a, 14:56:28
Jfownloader-ek errorea ematen du, alegia "plugin error (out of date)"

Batere arazorik gabe jaitsita oraintxe. Zerbitzariaren akats puntualen bat ote? :agurtu:

baronluigi


burrundaie

Bertsioa berritua. Irudia hobetu eta audioaren arazoak konpondu dira.  :Zahar:

Godelet

G o d e l e t