Robotak - Robots (2005) (Chris Wedge) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Maiatzaren 06a, 19:48:24

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Ba, bai, 4shared.com zerbitzari-kaka zerrendan sartu da bera bakarrik eta...

arrikas

Google drivetik jaizten saiatuko naiz.  Ez nintzen konturatu hortik ere jaitzi  zitekela.

Mila esker

euskaltxiki

Aupa!

4S-tik hirutan jaitsi det eta denetan pasahitza gaizki dagoela dio. 7-zip-ek ondo irekitzen duela dirudi, zati guztiak ondo hartzen dituela, baina gero deskonprimatzean errore ematen du pasahitza dela eta. "ab" eta "EHE"-rekin probatu det.

Ideiarik?

Mila esker!

burrundaie


anbotoko.mari

Aupa, robotak jeisten saiatu naiz ta problema hauxe berbera ematen dit.

Ez dakit GD-tik nola jeisten dozuen eta megako linketako artxiboak borratu dituzte.

lagutzarik eman ahal didazue.

horretaz gain, eskerrik asko egiten dozuen lana guztiagatik

:olatu2:


Aipamenaren egilea: euskaltxiki  Noiz: 2014ko Uztailaren 17a, 01:15:10
Aupa!

4S-tik hirutan jaitsi det eta denetan pasahitza gaizki dagoela dio. 7-zip-ek ondo irekitzen duela dirudi, zati guztiak ondo hartzen dituela, baina gero deskonprimatzean errore ematen du pasahitza dela eta. "ab" eta "EHE"-rekin probatu det.

Ideiarik?

Mila esker!

burrundaie

Film hau zerbitzari errusiar batera igota dago. Oso fidagarria da baina eragozpen bakarra du: errusieraz idatzita dago. Hala ere, erraz asma liteke nola erabili. Bi aukera dituzu: azaltzen den irudian klikatuz gero, zuzenean ikus dezakezu bideoa edo, nahi izanez gero, irudiaren gainean ageri den fletxan klikatu, eta filma deskargatu egingo da.

anbotoko.mari

eskerrik asko,
CM tik jeitsitakoa primeran funtzionatzen du :osopozik:


Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2016ko Abuztuaren 15a, 15:19:22
Film hau zerbitzari errusiar batera igota dago. Oso fidagarria da baina eragozpen bakarra du: errusieraz idatzita dago. Hala ere, erraz asma liteke nola erabili. Bi aukera dituzu: azaltzen den irudian klikatuz gero, zuzenean ikus dezakezu bideoa edo, nahi izanez gero, irudiaren gainean ageri den fletxan klikatu, eta filma deskargatu egingo da.

shaktale

Eskerrik asko Burrundaie!!!

Oso erreza deskargatzeko orri horretatik, markatutako botoiari eman eta deskargatzen da ti-ta batean.


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

arrakala