Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Txapelketa [GD][MG] Errebisatuta 2015/12/14

Sortzailea Arsenicum, 2008ko Azaroaren 13a, 22:57:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Final Hamaseirenak

Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Txapelketa (Koka-Begino)

Final Zortzirenak

Leiza-Bengoetxea VI Errebisio data 2015/12/14

Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Txapelketa (Leiza-Bengoetxea VI)

Final Laurdenak


Gonzalez-Mtz de Irujo Errebisio data 2015/07/16

Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Txapelketa (Gonzalez-Mtz. de Irujo) [Euskal-Encodings] edo hemen Ikusi

Olaizola II-Bengoetxea VI Errebisio data 2016/11/25

Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Txapelketa (Olaizola II-Bengoetxea VI) [Euskal-Encodings]


Finalerdiak

Olaizola I-Bengoetxea VI Errebisio data 2015/07/16

Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Txapelketa (Olaizola I-Bengoetxea VI) [Euskal-Encodings] edo hemen Ikusi

FINALA

Barriola-Bengoetxea VI Errebisio data 2015/07/15

Esku Pilota 2008 Buruz Buruko Finala (Barriola-Bengoetxea VI) [Euskal-Encodings edo hemen Ikusi 1 edo Ikusi 2
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Casaforra

Olaizola II.a eta Bengoetxea VI.aren kontrako partiduaren 6.aren artxiboa apurtuta omen dago.
Bi aldiz jaitsi dut, eta bietan oker zegoen.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Casaforra  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 07a, 09:47:43
Olaizola II.a eta Bengoetxea VI.aren kontrako partiduaren 6.aren artxiboa apurtuta omen dago.
Bi aldiz jaitsi dut, eta bietan oker zegoen.

Berandu erantzun dotzut baie konponduten saiatuko naz. Megaupload-ra igongo dot partidu hau. Ia biherko igoten dan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Badau, Olaizola I -Bengoetxea partidua megaupload premiumera igonda. Rapidsharekoak kendu in dotaz, txarto egon badirez hobeto kendutea. Ointxe bertan Finala igoten jarriko dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Gonzalez Irujo partidua igota. Aurten be bien arteko lehia egongo danez, prestatu egin dot giroa apur bat berotzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra


Arsenicum


Badekot beste Gonzalez-Irujo partidu bat hortik. 2008ko Mastersekoa. Ia prestatuten badot final laurdenetako partidua baino lehenau eta holan Gonzalez-Irujo bi partidu ikusteko aukera dau aurtengo buruz burukoan jolastu baino lehenau.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Finala eta Olaizola I-Bengoetxea Vi-aren arteko finalerdia igota.

Gonzalez-Mtz de Irujo ere, ikusi beharrekoa.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

2008ko partiduak ripeatzen hasi naiz, 7 urtean disko gogorretan gordeta euki eta gero...

Leiza eta Bengoetxea Viaren artekoa igota.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

zumarra

Eskerrik asko, lagun!!! Azken egun hauetan abiadura hartu duzu berriz!!!!!!  :olatu2:

Arsenicum

Bai! Lanean topera ibili naiz ezertarako astirik gabe. Ea hemendik aurrera partiduak igotzen hasten naizen apurka apurka!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.