Hanburgesa zaparrada 2 - Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (2013)

Sortzailea burrundaie, 2017ko Urtarrilaren 22a, 11:14:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

HANBURGESA ZAPARRADA  -  CLOUDY WITH A CHANCE OF MEATBALLS 2 (2013)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Ameriketako Estatu Batuak
Generoa: Fantasia, Komedia, Abentura
Urtea: 2013
Zuzendaria: Cody Cameron, Kris Pearn
Gidoia: John Francis Daley, Jonathan M. Goldstein.  Personajes: Judi Barrett, Ron Barrett
Musika: Mark Mothersbaugh
Ekoizleak: Sony Pictures Animation, Sony Pictures Imageworks (SPI), Columbia Pictures
Sinopsia: Flintek egundoko ezustea hartuko du, noiz eta bere asmakizuna, hanburgesa makina, ura elikagai bihurtzen zuena, orain janari-animalia hibridoak sortzen hasia dela jakiten duenean. Hortaz, Chesterrek Flint eta bere kideak misio arriskutsu batera bidaliko ditu, non kreatura xelebreenei aurre egin beharko dieten...
Nota Filmaffinityn: 5.6



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 91min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (DRIVE)
Oharra: bideoa jaitsi nahi baduzu, goiko ezker aldean dagoen gezi txikian klikatu behar duzu, edo JDownloader programa erabili. Zuzenean ikusi nahi izanez gero, berriz, irudiko gezian klikatu.

zumarra

Nire umeek hau eskatu didate (atzo bukaera bakarrik ikusi zuten) eta itxoiteko esan diet. Orain sorpresa emango diet!!  :festa:

xbartola

Milesker berriz ere!!! :txalo1: :txalo1: :txalo1:
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Taichisan

"Zaparradan" eman dute asteburu hontan? Ezer esan gabe betiko lez?
Mila esker Burrundaie beti hor egoteagaitik, mundiala zera gero mutil!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Gero audientzi eskasa dutela esango dute. Estreinuak aldez aurretik abisatu gabe emitituz, ez da harritzekoa. Eskerrik asko igoeragatik, Burrundaie.

arrakala


Godelet

G o d e l e t

zarta

Epa!
bajatzeko dagon link-a lehenego pelikula da, ez bigarrena. norbaitek jarri dezate bigarrena? Eskerrik asko!

Josu Etx

Erorita jarriko dut, esteka hori 1. filmarena delako.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2021ko Martxoaren 17a, 17:04:24Erorita jarriko dut, esteka hori 1. filmarena delako.

Nire Google Drivetako konturen batean neukan kopia bat gordeta. Beste kopia bat egin dut bada ezpada ere eta berari dagokion lotura, hemen jartzen dut.

xabeer


zarta