Ran (1985) (Akira Kurosawa) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Artadi, 2017ko Otsailaren 25a, 08:37:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

RAN (1985)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Japonia
Generoa: Drama/Gerra
Urtea: 1985
Zuzendaria: Akira Kurosawa
Aktoreak: Tatsuya Nakadai,  Akira Terao,  Jinpachi Nezu,  Pîtâ,  Mieko Harada,  Masayuki Yui, Daisuke Ryû...
Sinopsia: Sheakespere-ren "Lear Erregea" draman inspiratutako istorioa. Erdi Aroko Japonian, Hidetora jaun boteretsuak adbidakatzea erabakitzen du, bere lurrak, bere hiru semeen artean banatzen. Txikienak ideia zentzugabea dela deritzo eta bakarrik arazoak sortaraziko duela uste du. Bere aitak, haserretuta oinorderik gabe uztea erabakitzen du. Laster bere erroreaz jabetuko da bere seme zaharrenek, boterearen bila, gerra bat hasiko dutenean.



Bideoaren ezaugarriak 1 (BERMASTERIZATUA) [ONLINE]:

Iraupena: 2h eta 40m (160min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 4,5GB
Erresoluzioa: 1920x1036
Esteka (MEGA)
Esteka (MEGA) (11,5GB) (JEITSI! ONLINE IKUSTEN BADUZU ERDIAN ETENGO ZAIZU 5GB+ DITUELAKO)

Bideoaren ezaugarriak 2:

Iraupena: 2h eta 40m (160min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,08GB
Erresoluzioa: 714x386
Esteka (MEGA)
Esteka (MEGA) Beste aukera bat

burrundaie

Eskerrik asko!!!!!!!!!!! :olatu2:

Arsenicum

Filmaffinityk eta IMDBk 8,1 eta 8,2 ematen diote hurrenez hurren. Ikusi beharko da!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2017ko Otsailaren 25a, 10:47:35
Filmaffinityk eta IMDBk 8,1 eta 8,2 ematen diote hurrenez hurren. Ikusi beharko da!

Akira Kurosawa handiaren maisu lana da. Beharbada gure mendebaldetar gusturako motelegia aukeran, baina benetan merezi duena. Ni gogoratzen naiz ETB-n eman zutenean, orain dela urte mordo bat. Gezurra badirudi ere, garai batean ETB-n halako film zoragarriak ematen baitzituzten, hondorik gabeko zakarrontzitik behera amildu baino lehen eman ere... :Zahar:

zumarra


xbartola

Milesker!!! :txalo1: :txalo1: :txalo1:
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Taichisan

Gutxika gutxika Artadiren eskulanei esker, sekulako filmoteka biltzen hari gara!!
Akira Kurosawaren filmeetako bat Euskaraz eduki ahal izatea sekulako ohorea da!
Mila Esker Artadi zure lan nekezagaitik!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Josu Etx

Bertsio Ber-Masteriaztua igotzen ari naiz, euskarazko audioarekin. Irudia 654645 aldiz hobea (gutxi gora behera).
Kolorea, Ran-en garrantzi handia duena, askoz hobetua dago. Itzalak, erresoluzioa... Dena askoz hobeto dago eta benetan da izugarria aldaketa. Ran benetan disfrutatzeko beharrezkoa da nahiz eta pisu handia izan.

Irudi hobekuntzaren adibidea:
adb 1

Euskarazko Bertsioa - Bertsio originala (1080p) - Bertsio Ber-masterizatua (igo dudana)


adb 2

Euskarazko Bertsioa - Bertsio originala (1080p) - Bertsio Ber-masterizatua (igo dudana)



Arsenicum

Beste esteka bat gehitu dut bertsio bakoitzerako.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.