PARE GABEKO PAREA [GD/MG] [18/18]

Sortzailea Ronbin, 2011ko Abuztuaren 28a, 18:01:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ronbin

PARE GABEKO PAREA


SINOPSIA
90. hamarkadan etb-k emititutako serie britaniarra. 2 pisukide narratsen bizitza kontatzen digu. Askok "Gazteak" telesailaren jarraipena dela kontsideratzen dute, izan ere serie horren 2 aktorek hartzen dute parte: Adrian Edmondson eta Rick Mayall.


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: BOTTOM
Produkzio Urtea: 1991, 1992, 1995
Denboraldi kopurua: 3
Atal kopurua: 18 (6 denboraldi bakoitzeko)
Nazionalitatea: Britania handia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVD (atal bakoitza mkv batetan, kalitatea aldatu gabe)
Denboraldia: Denak
Iraupena: 30 Minutu
Tamaina: 1.1 GB  inguru
Bideoa: mpeg2 720 x 576 - 4:3
Audioa: ac3 Estereoa
Hizkuntza: Euskera eta Ingelera
Azpitituloak: Gaztelera eta Ingelera





Ronbin

Aber ze iruditzen zaizuen serie hau. DVD-ak aspalditik dauzkat erosita, ez nituen ripeatu banekielako beste webgune batetan igotzeko intentzioa zegoela. Gauza da beste web hortan ez zutela euskerako audioa jarri, asike hemen daukazue. Serie osoa ripeatuta daukat, pixkanaka 18 atalak igoko ditut.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Ostia, ez nekien telesail hau hemen igota zegoenik! Kristeneko oroitzapenak darkazkit gogora! Ta dagoeneko ez dago eskuragarri. A ze amorrua.  :shock:

Taichisan

Dagoeneko CEX bigarren eskuko dendetan 6 eurotan dago telesaila osoa.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi


zumarra

PM bat bidali dio Ronbin-i. Ea igotzerik duen. Azken aldian hemendik pasa zela, otsailaren 27n izan zen; beraz, espero dut mezua jasotzea...

Ronbin

Aupa gazteok! Zuen mezu zaparrada emailera iritsi zait, bai. Aspaldi hemendik pasa gabe, nahiko lanpetuta ibili naiz. Berez, hona igotzeko proiektu pare bat hasita dauzkat baina ez dakit noizbait amaituko ditudan... :shrug:

Bueno, gai honi dagokionez, igotako fitxategiak ezabatu nituen, baina dvd orijinalak gurasoen etxean dauzkat. Asteburu hontan berriz ripeatu eta igoko ditut.

Ondo segi!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2017ko Martxoaren 14a, 07:50:07
Aupa gazteok! Zuen mezu zaparrada emailera iritsi zait, bai. Aspaldi hemendik pasa gabe, nahiko lanpetuta ibili naiz. Berez, hona igotzeko proiektu pare bat hasita dauzkat baina ez dakit noizbait amaituko ditudan... :shrug:

Bueno, gai honi dagokionez, igotako fitxategiak ezabatu nituen, baina dvd orijinalak gurasoen etxean dauzkat. Asteburu hontan berriz ripeatu eta igoko ditut.

Ondo segi!

Miraria bete da  :olatu2:

PD: Konexio ona izan ezkero, zer iruditzen DVD osoak berrigoko bazenituzke? Horrela ez legoke ezer ripeatu beharrik izango.


Ronbin

Aipamenaren egilea: baronluigi

Miraria bete da  :olatu2:

PD: Konexio ona izan ezkero, zer iruditzen DVD osoak berrigoko bazenituzke? Horrela ez legoke ezer ripeatu beharrik izango.

Nere konexioa nahiko txarra da :(

baronluigi

Aipamenaren egilea: Ronbin  Noiz: 2017ko Martxoaren 14a, 17:24:44
Aipamenaren egilea: baronluigi

Miraria bete da  :olatu2:

PD: Konexio ona izan ezkero, zer iruditzen DVD osoak berrigoko bazenituzke? Horrela ez legoke ezer ripeatu beharrik izango.

Nere konexioa nahiko txarra da :(

Beno, ripeoarekin nahikoa orduan. XviD codeca erabiltzea gomendatzen dizut, DVDentzako onena egia esan.

Dena dela, mila esker.

Ronbin

#13
Aupa. Makemkv programa erabiliz atal bakoitza mkv fitxategi batera atera dut, barruan hau daukate:
-Bideo orijinala
-Euskerazko audioa
-Inglesezko audioa
-Gaztelerazko azpitituluak
-Inglesezko azpitituluak

Dena formato orijinalean dago ez dut bideo edo audio konbertsiorik egin. Atal bakoitzak 1.1 giga okupatzen dituenez eta nire konexioa oso ona ez denez, igoera egiteko irtenbide "erosoena" bilatu dut: portatil zahar batetan fitxategiak kopiatu eta google drive programarekin nere googleleko kontu batekin sinkronizatu. Atzo jarri nuen eta dagoeneko lehenengo tenporada osoa igota dagoenez, esteka horiek berritu ditut. Supongo astearterako serie osoa izango dugula xD

Hala ere, atalak ez ditudanez nere kontu horretan izan nahi, norbaitek jaitsi ondoren beste nonbaitera igotzen baditu eskertuko nioke.

EDIT: Esteka irekitzean atala online ikusteko aukera izango duzue, baina audio bakarrarekin, azpititulurik gabe eta bereizmen txikiarekin. Hobe atalak deskargatzea.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa