Muka Muka [38/51] (1993) [MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2012ko Azaroaren 24a, 01:19:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

SonGorka4

dauzkadan atalak (dauden lauak kenduta) igoko ditut bertsio hobetua igo bitartean, GD aukeratu dut.

SonGorka4




negu95

eskerrik asko serie hau igotzeagatik, ez daude 16 kapitulotik gorakoa?

SonGorka4

lehen orriko linkak erorita daude, nik DRIVE-era igotakoak oraindik jeitsi daitezke (+online ikusi), norbaitek linkak aldatuko balitu... (eta depaso, eskatzen hasita, falta direnak azalduko balira  :festa: )

PD: oraintxe mezu zaharrak irakurtzen... 1,2,3,4 atalak jeitsita izango ditut nonbait, baina igo gabe (atal horien link zaharrak erorita daude orain), tartetxo bat aurkitzean, eta non gorde nituen asmatzean igoko ditut

zumarra

Eskerrik asko, SonGorka4. Ea beste atalak azaltzen diren edo Taichisan-ek berrigotzen dituen.

Lehen 38 zeuden eta orain 23.

SonGorka4

1-4 atalak igotzen GDera, biharko linkak jarrita  :zaldi:


zumarra

Txukunduta, orduan.  :pailazo:

zumarra

#25
Eskerrik asko, unaiasteasu, berriz igotzeagatik, gainera osoa eta kalitate hobeagoarekin!!!!!  :txalo1: :txalo1:

zuribostaxola

Eskerrik asko!! Benetan izugarria berraurkitzea osorik telesail hau.

SonGorka4

drive-era igotako linkak ez dabiltzala ohartu naiz, baina megara berrigota (eta gainera OSORIK!  :festa: ) daudela ikusirik, ez dut lanik hartuko.

Xoxobon

Aupa, Megako linkean atal batzuk falta dira (zehazki, 16-21,34-37,39,40 eta 42).
Ez dakit linkak bakarrik falta diren edo besteik gabe ez ditugula atal horiek.
Mundu berri baten hazia gure bihotzetan daramagulako.

Josu Etx

https://mega.nz/#F!RJVmjKIJ!x3Zpnn5Cd4YVFXtM0hi49g hemen online dago. Gero jarriko dut ongi, orain ez daukat denborarik. 51etik 38 daude ongi, besteak norbaitek lortu ahal baditu primeran.