TXOKOLATE APUR BAT [MG] (2008) [Barbara Goenaga, Hector Alterio]

Sortzailea Akerbeltz, 2009ko Abenduaren 30a, 09:19:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Akerbeltz

TXOKOLATE APUR BAT



SINOPSIA
Lucas ospitaletik atera da bere arreba Maria lagun duela. Etxera ailegatzean, Markos izeneko okupa batekin egiten dute topo eurenean. Egun batean, Markosek Romaren mezu bat jasoko du, maitasunaren, bizitzaren eta argiaren bidea erakutsiko diona.
 Unai Elorriaga idazle algortarraren "SPrako Tranbia" liburuan oinarritutako filma.



FITXA-TEKNIKOA

Jatorrizko Izenburua: Un poco de chocolate
Ekoizpen-urtea: 2008
Zuzendaria: Aitzol Aramaio
Ekoizpena: Tusitala producciones eta Mundo Ficción
Ekoizle exekutiboa: Luisa Matienzo
Gidoia: Aitzol Aramaio eta Michel Gaztambide
Muntaketa: Fernando Pardo
Zuzendari artistikoa: Mario Suances
Aktoreak: Daniel Bruhl, Barbara Goenaga, Hector Alterio, Julieta Serrano, Marian Aguilera, Gorka Otxoa, Ramon Barea, Mikel Albisu.
Euskarazko emisioa: Zinemetan eta etb1en.

ARGITARATZEAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDrip
Arduraduna: Akerbeltz
Iraupena: 88 minutu
Tamaina: 1,35 GB
Audioaren hizkuntza: Euskara


https://mega.nz/file/KMEVVAwY#8IgxzE8APZIrQRAf3xmqP2jlRrRhWHT9hs0rs6yM9Qw

txapelzuri


zumarra


burrundaie

Gero eta gehiago gustatzen zait 4S zerbitzaria. Azkarra, fidagarria, iraupen handikoa eta aparteko arazorik ematen ez duena. Nire ustez, gehiago erabili beharko genuke. Badakit derrigor erregistratua egon beharra ez dela oso erosoa, baina eslaintzen dituen abantailengatik bakarrik merezi du.

zumarra

Ba, ondo dabil bai; baina batzuetan ere zenbait pelikula hantzematen dituzte eta "Abuse" izeneko kartetara pasatzen dituzte. Kontua behintzat ez didate inoiz blokeatu; kontu bereko beste artxiboak eskura egoten segitzen dute. Hori ondo dago.

Bestalde, azken egun hauetan ezinezkoa izan zait SF edota MG-ra ezer igotzea. Uste dut SF-n mantenimendu lanan egiten aritu direla (ea ba!) baina MG-kin ez dakit zergatik. Orduan hutsak nituen 4S-ko kontuak erabiltzen hasi naiz eta ondo daude (15 gb.-ko kontuak direla ere).

Bi hauek betetzean saiatuko naiz berriz SF-n eta MG-n.

Eskuminak!!!!!

burrundaie

Nik ere MG-ekin arazoak izandu dizkiat artxiboak igotzeko, baina SF-ekin ez. Egia esan, asteburuan ez diat ezer igo SF-era. Gero aproba egin eta komentatuko diat.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Ainz


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.