Garfield (2004) [MEGA eta DRIVE]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Ekainaren 24a, 21:23:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Garfield (2004)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Komedia, Haurrentzako zinema | Familia-zinema, Komikiak, Katuak
Urtea: 2004
Zuzendaria: Peter Hewitt
Gidoia: Joel Cohen, Alec Sokolow (Komikia: Jim Davis)
Argazkia: Dean Cundey
Musika: Christophe Beck
Aktoreak: Breckin Meyer, Jennifer Love Hewitt, Stephen Tobolowsky, Evan Arnold, Mark Christopher Lawrence, Daamen J. Krall
Sinopsia: Garfield katua bere etxeko erregea da. Telebistaren aurrean pasatzen ditu egunak bere janari gogokoena jaten, lasagna. Haren jabe Jon, bere esanetara dago, eta bere apeta guztiak onartzen ditu, baina egoera, zoritxarrez, aldatu egingo da Garfieldentzat.

Jonen neska-lagun Liz Wilson albaitariak txakur bat zaintzeko eskatu dio, Odie. Jonek atsegin du, baina Garfieldek ez du ikusi ere egin nahi, gorroto du. Ez du jasaten isatsa nola mugitzen duen modua, eta honen portaera adimen urriko norbaitena iruditzen zaio; beraz etxetik botatzeko ahaleginak egiten ditu. Katuaren desioak egia bihurtuko dira, eta egun batean Odie ez da etxera itzuliko. Garfieldek errudun sentituko da eta kalera aterako da txakurraren bila.
Nota Filmaffinityn: 3,8



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 76 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 710,9 MB
Erresoluzioa: 360p
Esteka (MEGA)
Esteka (DRIVE)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Burrunbada

Nire eta nire txikien partetik eskerrik asko!

Taichisan

Eskerrak beti  zuri Burrundaie, zuk egiten hari bait zara filmeen igoera gehienak^^.

Dena den, eske ikusi nuen erein egun igota zegoen material asko ez dagoela derrepente eta moskeatu nintzen, baino jakinda zer gertatu zitzaigun ez lirateke kasualitatea izango horretan galdu izana.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

SS-ko lotura bat ez zebilen. Oraingoz RS-n dago.

burrundaie


burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!