DRAGOI BOLA -4- GARLIC GAZTEREN INFERNUA [4S]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Martxoaren 22a, 23:58:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

GARLIC GAZTEREN INFERNUA










FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA:  オラの悟飯をかえせッ!! (Ora no Gohan o kaese!!),
PRODUKZIO URTEA: 1989
IRAUPENA: 40 m.
BANATZAILEA: Toei Animation
ZUZENDARIA: Daisuke Nishio
HERRIALDEA: Japonia
GIDOILARIAK: Takao Koyama (gidoia), Akira Toriyama (historia)
MUSIKAGILEAK: Shunsuke Kikuchi

SINOPSIA

Duela mende asko, Kami-samak Garlic-ren aurka lehiatu zen Lurraren ahalguztiduna izateko. Honek Garlic-en asmo txarretaz ohartu eta Kami-sama aukeratu zuen bere oinordekoa bezala, Garlic Gaztek, guztiz suntsituta, jainkoaren kontra matxinatu zen, baina erbesteratua izan zen. 300 urte ondoren, bere semea Garlic Gazte mendekatzeko bueltatu egin da, Dragoi Bolak biltzea lortzen du eta bere desioa eskatu: betiko bezitza, hots, hilezkorra bilakatzea.

Dragoi Bolak bilatzen ari ziren bitartean, Son Gohan bahitzen dute, bere txanoak 4 izarretako dragoi bola bat baitu, horren ondoren, bere morroi bilakatzen ditu. Etsaia menperatzeko, Satan Txiki eta Son Gokuk indarrak batzen dituzte, baina nahizta borroka gogorra eta latza izan, ez dira gai Garlic Gazte garaitzeko azken honek hilezkorra baita. Amaieran Garlic Gaztek eremu hileko zurrunbilo bat zabaltzen du gure lagunak eta Lurra osoa bertan harratuak izan daitezen, hau ikusirik, Son Gohan bere haserre eta sumintasun guztia askatzen du, eta bera xurgatua izan beharrean, Gohan-en indar kolpe bati esker Garlic da eremu hilera xurgatua dena, betirako bertan gelditu beharko delarik, hilezkorra baita.

Honen ostean, Gohan konortea galtzen du eta esnatzean Lurraren salbatzailea bere aita, Goku, izan dela uste du.


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVDrip
TAMAINA: 813 MB
BIDEOA: XviD/Kbps 2497/720X404/16:9
AUDIOA: AC-3/ ESTEREOA/BI KANAL/48000Hz/256 Kbs
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ




[


NOLA DESKARGATU 4SHARED ZERBITZARITIK:

4Shared-etik deskargatu ahal izateko erregistratu behar da (Sign Up) eta kontua aktibatu (Login).
Bestalde, Jdownloader erabili nahi izanez gero, programan bertan, erregistroko kontuaren datuak sartu behar dira (Ajustes>Servidores y Premium>Premium>Agregar cuenta, eta gero, sortutakoaren gainean;: Eskubiko botoia>Actualizar cuenta).


burrundaie

Dragoi Bolaren hainbat pelikula igotzeko asmoa dut. Egia esan ez dakit dagoeneko igota dauden ala ez, nik ez ditut ikusi baina agian igota egongo dira nonbait. Hala bada abisatu alfer-lanik ez egiteko; eta hala ez bada, astean behin, larunbatero egingo dut film baten igoera. Hemen doa lehengoa. Non kokatu (igoko diren kasuan beti ere), ez daukat oso argi, printzipioz "D" letrako animazio filmetan jarri dut. Esku artean ditudan filmak 7 izango lirateke. Esango didazue zerbait...

jonnydbz

Hemen badago zerbait, baina ez dakit nik linkak badauden edo ez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Martxoaren 23a, 00:07:45
Dragoi Bolaren hainbat pelikula igotzeko asmoa dut. Egia esan ez dakit dagoeneko igota dauden ala ez, nik ez ditut ikusi baina agian igota egongo dira nonbait. Hala bada abisatu alfer-lanik ez egiteko; eta hala ez bada, astean behin, larunbatero egingo dut film baten igoera. Hemen doa lehengoa. Non kokatu (igoko diren kasuan beti ere), ez daukat oso argi, printzipioz "D" letrako animazio filmetan jarri dut. Esku artean ditudan filmak 7 izango lirateke. Esango didazue zerbait...
Hobe ez. Bi bertsio berri dauzkat eginak, bata DVD japoniarrarekin eta bestea ameriketako blurayekin. Aspaldi igotako Xvid bertsioak baino dexente hobeak :barre:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2013ko Martxoaren 23a, 13:32:17
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Martxoaren 23a, 00:07:45
Dragoi Bolaren hainbat pelikula igotzeko asmoa dut. Egia esan ez dakit dagoeneko igota dauden ala ez, nik ez ditut ikusi baina agian igota egongo dira nonbait. Hala bada abisatu alfer-lanik ez egiteko; eta hala ez bada, astean behin, larunbatero egingo dut film baten igoera. Hemen doa lehengoa. Non kokatu (igoko diren kasuan beti ere), ez daukat oso argi, printzipioz "D" letrako animazio filmetan jarri dut. Esku artean ditudan filmak 7 izango lirateke. Esango didazue zerbait...
Hobe ez. Bi bertsio berri dauzkat eginak, bata DVD japoniarrarekin eta bestea ameriketako blurayekin. Aspaldi igotako Xvid bertsioak baino dexente hobeak :barre:
:goku:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie


StarKillerNFS