Avatar, Azken Aire Maisua (2005-2008) [MEGA|ONLINE] [61/61]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 26a, 16:53:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

AneIohan


oscar98

Kaixo, gustatuko litzaidake Avatar marrazkiak ikustea, baina pasahitza batekin babestuta daude. Norbaitek lagundu nazake?

jonnydbz

Aipamenaren egilea: oscar98  Noiz: 2018ko Ekainaren 10a, 21:57:31
Kaixo, gustatuko litzaidake Avatar marrazkiak ikustea, baina pasahitza batekin babestuta daude. Norbaitek lagundu nazake?
Ondo irakurri behar da lehen mezuan jartzen duena:

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urriaren 26a, 16:53:05
(OHARRA: Arxibo batzuk .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

#168
Apaa errorea ematen dit 1x16a deskargatzeko. Hasieran Jdwonloader arazoa zela uste nuen baina zuzenean jeisten saiatu naiz eta ezer ez, Norbaitek berrigo dezake mesedez?

Edit: Azkenean lortu dut. (ez dakit zergatik kapitulu honek 5-6 aldiz eman didan errorea) Dragoi Bolarekin egiten ari naizen moduan hau ere online ikusteko aukeran lan egingo dut.

Josu Etx

#169
Igota dago dagoeneko dena. Arazo bat egotekotan abisatu.

AdrianCN001

Kaixo!

Hirugarren liburuko 3, 10, 16, 17 eta 19. kapituluetako linkekin arazoak ditut (Error 404). Zer egin dezaket atal horiek deskargatzeko?

Eskerrik asko esta zorionak egindako lan bikainagatik kapituluak biltzen eta eskura jartzen.

Josu Etx

#171
Deskargatzeko atalekoak erorita daude bai, Deskargatu megatik hobe.

Online ikusteaz gain erraz jeitsi daitezke baita.


AdrianCN001

Ongi, mila esker!

Azkenean EITBk ez du "The Legend of Korra" erosi eta itzuliko, ezta? Euskaraz ikustea ondo egongo litzateke :(

Josu Etx

Aipamenaren egilea: AdrianCN001  Noiz: 2020ko Abuztuaren 12a, 17:40:02Ongi, mila esker!

Azkenean EITBk ez du "The Legend of Korra" erosi eta itzuliko, ezta? Euskaraz ikustea ondo egongo litzateke :(

Ez dut uste, urteak ditu jada. Gainera, EITBk gauzak amaitzea ez du gustoko antza. Harry Potter osoa bikoiztuta dago (ez zen merkea izango) bigarrena izan ezik. Edo Dragoi Bola Kai azkeneko 20 kapituluak ere falta dira...