Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]

Sortzailea Aju, 2015ko Maiatzaren 12a, 00:10:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2017ko Ekainaren 09a, 20:10:43
-170. atalaren lehen bertsioa igota.
Lehen bertsiotik bigarrenera hobetutakoa (ez dakit zer aldatu zen) atzera bota duzu? Edo 3. bertsio bat da 1. bertsioaren bideoarekin?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2017ko Ekainaren 09a, 22:09:41
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2017ko Ekainaren 09a, 20:10:43
-170. atalaren lehen bertsioa igota.
Lehen bertsiotik bigarrenera hobetutakoa (ez dakit zer aldatu zen) atzera bota duzu? Edo 3. bertsio bat da 1. bertsioaren bideoarekin?
Lehengoa da. Segur aski bigarrena lehenengoaren berdina izango zen baina 100 milisegundu inguru aurreratuta. Popatik hartzen, gera dadila berdin.

178.ean zentsura misteriotsu bat zeukan audio originalak eta lehen bertsioan ez nuen ondoegi erabaki nola konpondu. Xvid bertsioan dezente hobeto zegoen eginda eta huraxe erabili dut eredu moduan bigarren hontarako. 2:24an dago desberdintasuna.

unaikondairetakossj

Aupa, ezin dut suaren borroka jaitxi. Ez naiz ordenagailuetan oso ona eta ez dakit nire ordenagailuarengatik den edo ez naizelako asko argitzen. Lagunduko balitz batenbatek mesedez.

Aju

JDownloader programa instalatuta eduki behar duzu. Hemen DLC luzapena daukan artxibo bat jaitsiko duzu, eta klik bikoitza egiten diozunean JDownloaderren hainbat bideo agertuko zaizkizu jaisteko moduan.

IratxeEowyn

Kaixo,

Lehengo eta behin, barkatu nire euskararengatik, ez naiz euskaraz idatzitera ohituta.

Dragoi bola GT-ren kapituluak jaisten ari naiz baina arazo bat daukat: 60 eta 63 atalak ez daude online eta ezin ditut jaitsi.

Lagunduko balitz batenbatek mesedez.

Aju

Aipamenaren egilea: IratxeEowyn  Noiz: 2017ko Azaroaren 05a, 21:53:32
Kaixo,

Lehengo eta behin, barkatu nire euskararengatik, ez naiz euskaraz idatzitera ohituta.

Dragoi bola GT-ren kapituluak jaisten ari naiz baina arazo bat daukat: 60 eta 63 atalak ez daude online eta ezin ditut jaitsi.

Lagunduko balitz batenbatek mesedez.
Kaixo eta arratsalde on.

Oraintxe probatu ditut eta funtzionatzen dute. Momentuko arazo puntualen bat izango zen.

jonnydbz

Dirudienez filmeen rematerizazio berria egingo dute, oraingoan Dragoi Bolakoak ere aterako dituzte (16:9 formatuan  :puppy2:)
http://misiontokyo.com/noticias/la-nueva-remasterizacion-de-las-peliculas-de-dragon-ball-se-lanza-en-blu-ray
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#82
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Abuztuaren 15a, 22:34:11
Dirudienez filmeen rematerizazio berria egingo dute, oraingoan Dragoi Bolakoak ere aterako dituzte (16:9 formatuan  :puppy2:)
http://misiontokyo.com/noticias/la-nueva-remasterizacion-de-las-peliculas-de-dragon-ball-se-lanza-en-blu-ray
Hemengo honek bideo batzuk zintzilikatu ditu. Ez dakit nondik demontre atera dituen. Kalitatea oso oso ona da.

EDIT: Orain badakit nondik atera dituzten: Japoniako Netflix eta Amazon Videotik. Pelikulak jarri zituztenean iragarkiak egin zituzten, bai, baina ez zuten esan master berria zeramatenik.

Plataformok seriea ere eskaintzen dute. Duela pare bat hilabete-edo foro ezagun batean eztabaidan zebiltzan ea master berria zeraman ala ez, DVDetako bideoa baino zertxobait hobea zelako.

Suposatzen dut blurayan aterako diren bideoak twitter kontu horretako bideoak baino zertxobait hobeto ikusiko direla.

Hemen torrentak jaitsi nahi badituzue. Nik blurayei itxarongo diet.

jonnydbz

Nik lehen filma jeitsiko dut, ea zelan ikusten den. Bluray-ak irtetzen direnean ea zelako ripak egiten dituzten, ziurrenik dezente pixatuko dute.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Abuztuaren 16a, 11:13:37
Nik lehen filma jeitsiko dut, ea zelan ikusten den. Bluray-ak irtetzen direnean ea zelako ripak egiten dituzten, ziurrenik dezente pixatuko dute.
Jaitsi Coolaren lehen filma.

Pelikulok 35 mm-ko karreteetan daude eginda, beraz errazak dira erremasterizatzen. Seriea 16mm-an dago eginda eta zailago da kalitatea lortzen. Pelikula hasieran Bardock agertzen da; bideo hori bere filmetik atera dute eta film hori ere 16mm-an dago eginda. Ideia bat egin zaitezen seriea nolq legokeen. Serieak beste erremasterizazio potente bat hartuko luke granoa dela eta.

Aju

#85
Oso erraza izango da pelikulok ateratzea. Coolaren lehen pelikularekin probatzen nabil eta lehen muntaiako audioa 940 ms atzeratuta listo dago.

jonnydbz

Pena da 16:9 formatuan izatea... zatitxo bat ikusi eta buru bat moztutz ikusi dut...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Selecta Visionek Dragoi Bola blurayn aterako du. Uste duzue ganorazko zerbait aterako dutela?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#88
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2018ko Azaroaren 14a, 23:00:35
Selecta Visionek Dragoi Bola blurayn aterako du. Uste duzue ganorazko zerbait aterako dutela?
Ez.

Beraiek egindako erremasterizazio bat izango da. Orain arte bideoari eskua sartu dioten bakoitzean 1000 filtroko desastre bat izan da. Zerbait ona egingo badute, zuzenean Japoniatik ekarri eta bere horretan utzita izango da, eta momentuz Japonian ez dago DBren erremasterizaziorik.

Duela urte batzuk EEBBan Funimationek filmen bere erremasterizazio propia gauzatu zuen (eta gerora, Z seriearena). Handik denbora batera Selectak filmak Blurayan editatuko zituela ezagutzera eman zuen. Jendeak lehen momentutik galdetu zien ea nola den posible, Japonian ez zirelako Blurayak existitzen, eta ea master estatu batuarra erabiliko zuten; ez zuten erantzun nahi izan denbora batez, kea saldu nahi zutelako. Azkenean master estatu batuarra izan zen...

Duela 2 aste Japonian lehenengo 6 filmak argitaratu zituzten Blurayn erremasterizazio berri batekin. Horiexek dira benetako lehen master onak. Ikusiko duzu nola pare bat urte barru Selectak filmok argitaratu eta letra handi-handiz iragarriko duten master japoniarra dela.

PD: Tela marinera. Badirudi Amazoneko bideoak hobeak direla Bluraykoak baino. Amazoni bideo berri bat pasa ondoren, Blurayra pasa baino lehen filtro batzuk aplikatu eta okerrago utzi dituzte, behintzat film batzuk... :kolpe:

jonnydbz

Beno, Dragoi Bola Kain egindako bermarrazketak ikusi ondoren esan beharra dago japoniarren lana ez dela hain ona ere. Gutxienez espero dut 4:3 formatuan izatea, gauza gehiegi ez galtzeko...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa