Leningrad Cowboys Go America (1989) (Aki Kaurismäki) [MEGA|720p][ONLINE]

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 12a, 01:38:48

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

LENINGRAD COWBOYS GO AMERICA - LENINGRAD COWBOYS AMERIKETARA DOA (1989)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Finlandia
Generoa: Komedia/Musika
Urtea: 1989
Zuzendaria: Aki Kaurismäki
Aktoreak: Matti Pellonpää,  Leningrad Cowboys,  Sakke Järvenpää,  Heikki Keskinen, Pimme Korhonen,  Jim Jarmusch,  Nicky Tesco,  Kari Väänänen,  Sakari Kuosmanen, Puka Oinonen,  Silu Seppälä.
Sinopsia: Tundra errusiarrean, Leningrad Cowboys musika taldea, anbizio handiko Vladimir managerraren agindupean, Amerikara joango da, berarekin izoztua hil berri den baxu jolearekin, arrakasta bila.



Bideoaren ezaugarriak [ONLINE]:

Iraupena: 1h eta 19m
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 377MB
Erresoluzioa  1278x546
Esteka (Mega)

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

ibonzama


Josu Etx

#3
Gauza bat, azpitituluak.eus-ekin kolaboratzen duzuenak, film honen estekan srt-a hor daukazue eta nahi izatekotan hartu lasai, azpititulu hauek nik eginak baitira (eta aldatzeko edo dena delakoa egiteko libre zarete).
Gero baita "Zerua eta infernua", "Irla Biluzia" edo "Uda 1998" (ez dakit gehiago azpititulatu ditudan) srt-a behar baduzue eskatu eta pasatuko dizkizuet.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 02a, 12:35:15
Gauza bat, azpitituloak.eus-ekin kolaboratzen duzuenak, film honen estekan srt-a hor daukazue eta nahi izatekotan hartu lasai, azpititulu hauek nik eginak baitira (eta aldatzeko edo dena delakoa egiteko libre zarete).
Gero baita "Zerua eta infernua", "Irla Biluzia" edo "Uda 1998" (ez dakit gehiago azpititulatu ditudan) srt-a behar baduzue eskatu eta pasatuko dizkizuet.

Uda 1993 izango da? Estiu 1993?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

#6
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Martxoaren 03a, 16:00:21
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 02a, 12:35:15
Gauza bat, azpitituloak.eus-ekin kolaboratzen duzuenak, film honen estekan srt-a hor daukazue eta nahi izatekotan hartu lasai, azpititulu hauek nik eginak baitira (eta aldatzeko edo dena delakoa egiteko libre zarete).
Gero baita "Zerua eta infernua", "Irla Biluzia" edo "Uda 1998" (ez dakit gehiago azpititulatu ditudan) srt-a behar baduzue eskatu eta pasatuko dizkizuet.

Uda 1993 izango da? Estiu 1993?

Film katalana da, Uda 1993 deitu nuen gaztelaniaz "Verano 1993" itzulita zegoela ikusi nuelako. Izenburu originala Estiu 1993 da bai.
Ongi gogoratzen badut, "Irla Biluzia"="Hadaka No Shima" da eta "Zerua Eta Infernua"= "Tengoku To Jigoku"
Srt-ak igoko dizkizut?

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx