Zeta - Silk (2007) (François Girard) [MEGA/SF]

Sortzailea Godelet, 2010ko Abenduaren 02a, 23:35:51

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

ZETA  -  SILK (2007)









Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Kanada
Generoa: Erromantikoa/Drama
Urtea: 2007
Zuzendaria: François Girard
Aktoreak: Michael Pitt,  Keira Knightley,  Koji Yakusho,  Alfred Molina,  Kenneth Welsh, Sei Ashina,  Miki Nakatani,  Martha Burns,  Marc Fiorini
Sinopsia: Pebrine gaixotasunaren izurritea zeta har guztiak akabatzen hasi zen 1860. urtean, eta Europako haztegi guztiek gaixotasunaren erasoa nozitu zuten. Europako zeta merkatuan gainbehera izugarria etorriko zela zirudien, eta testuinguru horretan Herve Joncour (Michael Pitt) ofizial gaztea Japoniara bidaliko dute misio arriskutsu batean. Helene emazte gaztea (Keira Knightley) hilabete askoan atzean utzita, Japonian maitasun harreman batean hasiko da ofiziala japoniar erakargarri batekin (Koji Yakusho).

Alessandro Bariccoren Zeta (Igela, 2001) eleberrian oinarriturik eta Michael Pitt, Keira Knightley, Koji Yakusho nahiz Alfred Molina aktore lanetan azaltzen direla, Silk-ek XIX. mendearen bigarren erdian girotutako maitasun istorioa kontatzen du.




1- Aukera: Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 50m (110min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1.20 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

2- Aukera: Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 50m (110min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,41 GB
Erresoluzioa: 464 x 288
Estekak (SOLID FILES)
Estekak Ikusteko Ireki

Pelikula .7z formatoan dago eta 7zip programarekin deskonprimitu behar da. Pasahitza: ab

1. Zatia
2. Zatia
3. Zatia
4. Zatia
5. Zatia
G o d e l e t

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


Josu Etx

#3
http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=4515.0

Hau errepikatua dago.

Post hau utziko nuke info gehiago duelako. baina megako esteka gehituz

gainera "Seda" euskaraz zeta delako ez seta XD


PD: Ez dut nik egin ez dudalako konprobatu benetan errepikatuta dagoela eta ez informazioa edo argazkia gaizki dagoelako. Mesedez, deskargatuta izatekotan konprobatu.

burrundaie

Nik bere garaian komentatu nuen filma errepikatua zegoela, tamalez orduan ez genuen kendu eta bikoiztua geratu zen. Hortaz, eta berandu bada ere, egin beharrekoa egin da. Eskerrik asko.

burrundaie

Tira, saiatu behintzat egin naiz hura ezabatzen baina ez dit uzten, ea beste baten batek zorte hobea duen... :evil:

Josu Etx

Moderadorea naiz, adminek bakarrik ezabatu dezakete.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.