Euskaraldia dela eta sorpresatxo bat: Death Note

Sortzailea Arsenicum, 2018ko Azaroaren 23a, 07:13:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Egun on! Euskaraldia dela eta sorpresatxo bat prestatzea pentsatu nuen, eta igo dut dagoeneko lehenengo atala. Death Notea animazioaren lehen atala!
Guztira 37 atal dira. Lehen denboraldia 19 atalez osatua dago, eta hori behintzat itzuli egingo dut. Astean behin igoko ditut atalok.
Norbaitek laguntzeko gogoa badu, esan dezala! Proiektuen txokoan hari bat zabalduko dut.

Hemen duzue hariaren esteka. Animazio telesailen D atalean duzue:
http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5771.0



Sinopsia: Light Yagami ikasle bikain bat da. Tamalez, eguneroko bizitzak ikaragarri aspertzen du. Baina hau dena aldatu egiten da koaderno misteriotsu bat aurkitzen duenean: Death Note koadernoa. Koaderno honek gaitasun bat dauka. Bertan idazten diren izenen jabeak hil egiten dira. Gainera Lightek, Ryuk Shinigamiaren bisita jasango du, koaderno horren jatorrizko jabearena. Berak Death Noteari buruzko guztia azalduko dio. Hau guztia jakinda, Lightek koadernoa mundua gaizkileetatik libratzeko erabiltzen du. Erailketa ugari egin ondoren, Munduko ikerlerik onenak, "L" deritzonak, Light harrapatzeko konpromezua hartzen du, horrela, munduko bi pertsona azkarrenen arteko erronka hasten delarik.

https://www.filmaffinity.com/es/film686560.html
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

egoninobi

Mila esker, Arsenicum!! Proiektu zoragarria Euskaraldirako!  :txalo1:

jonnydbz

Primeran! Berriz ikusteko aitzakia ederra hau XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

lastimaaa ikusi berria dut netflixen... Baina denbora baten buruan berrikusi egingo dut euskaraz.

Milesker!!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2018ko Azaroaren 30a, 00:24:34
Ta gustatu zitzaizun?

Bigarrena ere prest!

Seriea ikusi nuen, ez pelikula eh, Death Noteren netflixeko pelikula txarra dela diote. Seriea bai gustatu zitzaidan, ez naiz oso anime zalea, baina hau "klasiko" bat bihurtu denez eta jende askok gomendatu zidanez ikustea erabaki nuen.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.