Dragoi Bola Saga + Pelikulak [J-Downloader]

Sortzailea Aju, 2015ko Maiatzaren 12a, 00:10:30

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Beñat9

Aupa, Dragoi Bola -ko kapituloak, Mega bidez ez dizkit deskargatzen uzten, zer egin behar dut kompontzeko ?

Arsenicum

Ongi etorri Beñat, megatik .dlc fitxategia jaitsiko duzu. Fitxategi hori, jdownloader programarekin ireki eta bertan kargatuko zaizkizu atalak deskargatu ahal izateko.

Hemen duzu tutoriala: http://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=3358.0
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Sarreratxo bat eta aurkibide bat jarri dut ulerterrazagoa egiteko, pixka bat nahasia baita.

Uste duzue taulatxo batean Dragoi bola + Dragoi bola Z + Dragoi Bola GT jartzea hobe egongo litzatekela? Azken finean artxiboaren tamaina, iraupena, deskargatzeko modua... Berdinak dira eta horrela errazago eta azkarrago deskargatu daiteke.

Adibidea (itxuratxuagoa egingo nuke, lasai):


Dragoi bola           
1986-19xx
155 kapitulu
...
Esteka (MEGA)

Dragoi Bola Z     
19xx-19xx
xxx kapitulu
...
Esteka (MEGA)
...

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2018ko Abenduaren 31a, 16:08:56
Sarreratxo bat eta aurkibide bat jarri dut ulerterrazagoa egiteko, pixka bat nahasia baita.

Uste duzue taulatxo batean Dragoi bola + Dragoi bola Z + Dragoi Bola GT jartzea hobe egongo litzatekela? Azken finean artxiboaren tamaina, iraupena, deskargatzeko modua... Berdinak dira eta horrela errazago eta azkarrago deskargatu daiteke.

Adibidea (itxuratxuagoa egingo nuke, lasai):


Dragoi bola           
1986-19xx
155 kapitulu
...
Esteka (MEGA)

Dragoi Bola Z     
19xx-19xx
xxx kapitulu
...
Esteka (MEGA)
...

Orduan?

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2018ko Abenduaren 31a, 16:08:56
Sarreratxo bat eta aurkibide bat jarri dut ulerterrazagoa egiteko, pixka bat nahasia baita.

Uste duzue taulatxo batean Dragoi bola + Dragoi bola Z + Dragoi Bola GT jartzea hobe egongo litzatekela? Azken finean artxiboaren tamaina, iraupena, deskargatzeko modua... Berdinak dira eta horrela errazago eta azkarrago deskargatu daiteke.

Adibidea (itxuratxuagoa egingo nuke, lasai):


Dragoi bola           
1986-19xx
155 kapitulu
...
Esteka (MEGA)

Dragoi Bola Z     
19xx-19xx
xxx kapitulu
...
Esteka (MEGA)
...
Ostras, hau ez nuen ikusi. Ondo dago, bai. DB 153 atal dira, eta Z 291!

Josu Etx

#95
Egina, Baita logoen irudiak euskaratu ditut photoshop bidez. Ongi ikusten duzue?

ezkoi2000

Kaixo.
Nire izena Unai da eta lehenik eta behin eskerrak eman nahiko nituzke egiten duzuten lan ikaragarri eta bikainagatik.
Komentatu nahi nizuen igo zenituzten pelikulen esteka eraibili dudala (DRAGOI BOLA / Z / GT PELIKULAK) eta pelikula guztiak jaitsi eta gero ikusi egin dut Jainkoen Bataila eta Freezerren Berpizkundea ez doazela. Ez dakit nire arazoa baden edo zuei ere gertatu bazaizuen baina beltzez gelditzen da pantaila eta ez dabil.


Mila esker aldez aurretik.

Aju

Aipamenaren egilea: ezkoi2000  Noiz: 2019ko Otsailaren 20a, 21:14:56
Kaixo.
Nire izena Unai da eta lehenik eta behin eskerrak eman nahiko nituzke egiten duzuten lan ikaragarri eta bikainagatik.
Komentatu nahi nizuen igo zenituzten pelikulen esteka eraibili dudala (DRAGOI BOLA / Z / GT PELIKULAK) eta pelikula guztiak jaitsi eta gero ikusi egin dut Jainkoen Bataila eta Freezerren Berpizkundea ez doazela. Ez dakit nire arazoa baden edo zuei ere gertatu bazaizuen baina beltzez gelditzen da pantaila eta ez dabil.


Mila esker aldez aurretik.
Ez ninduke batere harrituko batere codec kontua izatea. Ez dabiltzanean diozunean, non da? Telebistan, ordenagailuan? Zer erabiltzen duzu erreproduzitzeko?

ezkoi2000

Kaixo Aju,

ba arrazoi guztia daukazu. VLC erreproduktorean frogatu dut eta primeran doaz. Hasieran Windows dakarren erreproduktorean ireki nituen eta dirudienez 2 hoiek ez zituen irakurtzen.

Barkatu eta mila esker.  :goku:

Aju

Beno, hemen natorkizue beste behin hobekuntza batekin.

Kasu honetan Netflix Japanek DBZren bi pelikula bereziak (Bardock eta etorkizuneko Trunksenak) igo ditu erremasterizatuta. Gozada hutsa da berriro ikustea kalitate honetan. Gozatu ze momentuz hemen bakarrik aurkituko duzue FullHDn :barre:

Bardocken pelikula.
Trunksen pelikula.

Hasierako mezuko DLCa modifikatuko dut bi pelikula hauek eta Brolyrena gehitzeko.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ezkoi2000


jonnydbz

Gainera 4:3 formatuan dago, ezer moztu gabe! Primeran!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Apirilaren 24a, 11:01:46
Gainera 4:3 formatuan dago, ezer moztu gabe! Primeran!
Ea seriea kalitate eta formatu horretan ateratzen duten. Argi dago erremasterizatzen ari direla.

jonnydbz

Bi bereziak ikusi ditut eta kalitate oso ona daukate. Bardocken berezian Dragoi Bolako eszenak daude, eta aldea nabari da, baina nahiko dexente ikusten dira. Ea gauzak ondo egiten dituzten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa