Dragoi Bola Super Broly

Sortzailea JASS, 2019ko Urtarrilaren 15a, 18:47:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Ziurrenik Getxora joango naiz ni. Han egotea garrantzitsua dela iruditzen zait bikoizleei babesa ematearren batez ere.  :goku:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 31a, 14:33:40
Ziurrenik Getxora joango naiz ni. Han egotea garrantzitsua dela iruditzen zait bikoizleei babesa ematearren batez ere.  :goku:

Bueno, nik nire plana azalduko dizuet.
17:30 Alhondigako pasera joango gara emaztea ta biok, gurekin etorri nahi duena ongietorria izango da, gero ta jende gehiago gero ta hobeago Euskaraz bikoiztutako zinemarentzat.
20:30-an Getxo Zinemetako Topaketara joango naiz ere hor Oier, ThorThunder, Xthedron ta adiskide direnekin parte hartzeko ta zuokin egon ahal izateko. Hemen opariak egongo dira, espero dugu denentzat egotea XD

Ta azkenean asteazkenean, Artean, Gaztelaniaz ikusi egingo dut.

Orduan badakizue ;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


Arsenicum

Ordutegia dela eta ezin dut Bilbora joan. Horregatik noa Getxora. Bestela Bilbo hurbilago daukat berez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ni Donostira joango naizela uste dut, Gipuzkoan zerbait rekaudatu beharko dugu ere XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

JASS

Bueno, hau hobetzen doa pixkanaka. Aurreko filmak zinema gutxiagora iritsi ziren, ezta?! 🤔

Aju

Beno, ba Bilbon egon gara. Azkenerako jende dexente egon da! Eta gehienak nagusiak :barre: Ez nuen espero ume/nagusi proportzio hori.

Aurreko biak flojo xamarrak ziren, baina pelikula honek merezi du, ona da.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Otsailaren 01a, 22:38:19
Aurreko biak flojo xamarrak ziren, baina pelikula honek merezi du, ona da.
Hori espero nuen bai!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Otsailaren 02a, 00:22:05
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Otsailaren 01a, 22:38:19
Aurreko biak flojo xamarrak ziren, baina pelikula honek merezi du, ona da.
Hori espero nuen bai!
Hori bai, prestatu CGI mordorako.

jonnydbz

Gorbeiako zinematan ere euskeraz emango dute, gaur gutxienez, hobeto datorkit Gasteiz:
https://www.elcorreo.com/alava/cartelera/
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

denanek

Kaixo! Esango nuke erorita dagoela deskargatzeko linka, eta badakit ez dela hemen, beina bertan ez dit uzten idazten,... ez dakit, arraroa egin zait!!

Aju