Aitajauna - The Godfather (Francis Ford Coppola) (1972) [MEGA|1080p]

Sortzailea Arsenicum, 2017ko Abenduaren 20a, 09:58:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

AITAJAUNA  -   THE GODFATHER (1972)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Drama, Mafia
Urtea: 1972
Zuzendaria: Francis Ford Coppola
Aktoreak: Marlon Brando, Al Pacino, James Caan, Robert Duvall, Diane Keaton, John Cazale, Talia Shire, Richard S. Castellano, Sterling Hayden, Gianni Russo, Rudy Bond, John Marley, Richard Conte...
Sinopsia: Zinemaren historiako film onenen zerrenda guztietan goiko postuetan azaltzen den filma da The Godfather, askorentzat historiako film onena izanda.

1940eko hamarkada, AEBak. Don Vito Corleone (Marlon Brando) New Yorkeko mafiako bost familien Aitajaun errespetatu eta beldurgarria da. Lau seme-alaba ditu: Connie alaba (Talia Shire), hiru seme â€"Sonny odolberoa (James Caan), Fredo ahula (John Cazale) eta Michael zuhurra (Al Pacino), bere burua aitaren negozietatik kanpo mantendu nahi duenaâ€" eta semetzat hartutako bat, Tom Hagen (Robert Duvall), bere aholkularia dena. Bilera batean, Virgil Sollozzo "Turkiarra"k (Al Lettieri) Don Vito Corleoneri droga-negozioetan sartzeko proposatu dio, baina Sonny semearen iritziaren aurka, horretan ez sartzea erabaki du: orduan, Sollozok Corleone hiltzea agindu du eta horrek hiriko mafia familien arteko liskar bortitz, odoltsu eta ankerra dakar.



1. Bideo aurkeraren ezaugarriak (Full HD): [ONLINE]

Hizkuntza: Ingelesa (euskarazko azpitituluekin)
Iraupena: 2h eta 55m (175min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 5,16GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (UpStream)


Euskaraz Bikoiztua
Euskal Encodings-eko Esteka

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Eskerrik asko Josu Goikori, pelikula haundi honetan egindako itzulpen bikainagatik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

Milesker bioi!!! :txalo1: :txalo1: :txalo1:
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Josu Etx

#3
1080p ko bertsioa igo dut. Euskaraz bikoiztua igotzea pentsatzen nuen, baina hau jatorrizko hizkuntzan ikusi behar denetariko film bat da argi eta garbi.
"I believe in America. America made my fortune" hasiera adibidez euskaraz ez da berdina... Italiako ahozkera horrek ematen dion xarma galtzen da.
Baina benetan nahi baduzue baita bikoiztua kalitate onean igoko dut. (euskarazko bertsioaren audioa zarata asko dauka, norbaitek zarata hori gabe izatekotan, eta euskarazko bertsioa 1080p-an nahi izatekotan igo dezala mesedez)

Arsenicum

Egun on,

Bideoa irekitzerakoan, rip horren egileak jarri zion izenburua agertzen da. El Padrino Newpct Toni32...

Hori ezabatzeko, MKVToolnix barruan, Goiburu editorea zabaldu beharko duzu (editor de cabecera), tituluan sartu, eta izen hori ezabatu. Gero, multiplexadoa egin berriz, eta berriro igo.

300 MBko Fibra simetrikoa jarri zidatzen atzo eta orain probatuko dut ea nola igotzen duen film hau.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

5 GBko filma, 10 minutuan igo dut.  :olatu2:
Google drivetik jaisteko eskuragarri.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

James

Bikain ! ni momentuz filma bat igotzeko (1,4Go), 10 ordu behar dut karkarkar

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Otsailaren 01a, 07:34:55
Egun on,

Bideoa irekitzerakoan, rip horren egileak jarri zion izenburua agertzen da. El Padrino Newpct Toni32...

Hori ezabatzeko, MKVToolnix barruan, Goiburu editorea zabaldu beharko duzu (editor de cabecera), tituluan sartu, eta izen hori ezabatu. Gero, multiplexadoa egin berriz, eta berriro igo.

300 MBko Fibra simetrikoa jarri zidatzen atzo eta orain probatuko dut ea nola igotzen duen film hau.



Epaa, bai milesker, despistatu egin naiz. Saiatuko naiz hemendik aurrera titulua, bideoa igo baino lehen, ongi dagoela ikusten.

arrakala


Aju

Erorita daude. Posible izango litzateke bikoiztutako bertsioari azpitituluak gehitzea?