Filmak - Aurkibidea

Sortzailea Josu Etx, 2018ko Irailaren 21a, 14:36:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

Ez dakit kasualitatezko arazo bat den edo zer baina ez dira posterren irudiak igotzen. Chappie eta Carol filmekin probatu dut.

MikelEiza

Bai, arazo bat dago. Filmaffinityko posterrs zuzenean esku4stzeko saiakera bat egin nuen eta gaizki utzi nuela uste dut. Tarte bat daukadanean, zuzenduko dut.

MikelEiza

Tontakeri bat izan da. Konponduta dago.

MikelEiza


Josu Etx

#64
Errore batzuk
1: Mugikorretan informazioa sartzen ez denez nahastuta geratzen da.
2: Posterra falta denaren irudia ez dago
3: Palestinako bandera behar dut.

Suposatzen dut geroago zenbait gauza gehituko direla, baina nire ustez zer falta den azalduko dut:
- Bilatzailean edozer gauza bilatu ahal izatea, ala nola aktore bat, zuzendari bat...
- Gidoilariak, Musika eta produktora betetzekoa (eta automatikoki ordenatzea)
- HD filtroa
- Iraupen Filtroa
- Ordenatzeko filtroa (Notaren arabera, urtearen arabera, izenaren arabera, luzeeraren arabera eta kontrakoak, baita ausazko ordenatzea)
- Azpititulatutako filmak bereizteko aukera
- Igo diren azken 10 (adibidez) lehenengoak agertzea (edo guk aukeratutako 10)

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 12a, 20:41:33
Errore batzuk
1: Mugikorretan informazioa sartzen ez denez nahastuta geratzen da.
2: Posterra falta denaren irudia ez dago
3: Palestinako bandera behar dut.

Suposatzen dut geroago zenbait gauza gehituko direla, baina nire ustez zer falta den azalduko dut:
- Bilatzailean edozer gauza bilatu ahal izatea, ala nola aktore bat, zuzendari bat...
- Gidoilariak, Musika eta produktora betetzekoa (eta automatikoki ordenatzea)
- HD filtroa
- Iraupen Filtroa
- Ordenatzeko filtroa (Notaren arabera, urtearen arabera, izenaren arabera, luzeeraren arabera eta kontrakoak, baita ausazko ordenatzea)
- Azpititulatutako filmak bereizteko aukera
- Igo diren azken 10 (adibidez) lehenengoak agertzea (edo guk aukeratutako 10)

Aupa Josu Etx, buruan dauzkadan ideiak dira gehienak eta uste dut pixkanaka denak gehitzeko modukoak direla. Denbora behar horretarako... Tarte bat daukadanean lehenengo hiru puntuak zuzenduko ditut.

MikelEiza

Itsu itsuan ez aritzeko, zein pelikula dago poster gabe?

Mugikorretakoa hobetua, baina ez nau konbentzitzen gehiegi eta palestinakoa gehitua. Buruan daukat filmak gehitu edo editatzeko formularioetan munduko bandera guztiak sartzea eta filtroetan erabiltzen direnak bakarrik erakustea. Seguraski hurrengo pausoa hori iizango da.

Josu Etx

#67
Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2019ko Martxoaren 15a, 07:35:35
Itsu itsuan ez aritzeko, zein pelikula dago poster gabe?

Ez ez, hemen zegoen irudia, posterra falta dela adierazten duena alegia, falta dela nioen.




https://www.filmaffinity.com/es/film728287.html
Horrelako filmak "Haurrentzako" atalean jartzen ari naiz "Cine familiar" jartzen duelako, baina ez nago guztiz seguru ongi egiten ari naizen. Haurrentzako atala ume txikientzat da edo edozein umeetarako; 12-16 urte dituztenentzat, hau da, nerabetza aurreko adinentzat direnak ere sartzen dira atal honetan?




"Zaldi Beltza" Filma errepikatuta dago





Aurkibidean sartuz gero 1244 film daudela agertzen da, (seguraski orain gehiago gehitzen ari naiz eta), baina zerbait idatziz gero eta gero ezabatzekotan 1242 film daudela agertzen da. Zergatik da hori? Ezabatutako filmak dira bi horiek?





Filmaffinity-n film batek nota ez izatekotan "nota" atalean izenburua eta beste hainbat datu jartzen dira.




https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5880.0 edo https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5205.0 bezalako pelikulentzat "Erotikoa" generoa gehituko nuke.

Arsenicum

A,B,C... childboard horiek kendu egingo ditut? 1000 film daudela kontuan hartuta, 40 orrialde izango genituzke, denak batera. Zer iritzi duzue?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Martxoaren 22a, 10:10:37
A,B,C... childboard horiek kendu egingo ditut? 1000 film daudela kontuan hartuta, 40 orrialde izango genituzke, denak batera. Zer iritzi duzue?
Ni ados, azpititulatutako guztiak, eta irudi errealeko guztiak aurkibidean daude jada. animaziozkoak ordea oraindik 1/3 sartu ditut bakarrik.

Arsenicum

Film errealei buruz ari nintzen. Badakit animazioarekin sartuta zabiltzala orain.  :txalo1:

Oraintxe hasiko naiz orduan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Martxoaren 18a, 11:36:33
Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2019ko Martxoaren 15a, 07:35:35
Itsu itsuan ez aritzeko, zein pelikula dago poster gabe?

Ez ez, hemen zegoen irudia, posterra falta dela adierazten duena alegia, falta dela nioen.




https://www.filmaffinity.com/es/film728287.html
Horrelako filmak "Haurrentzako" atalean jartzen ari naiz "Cine familiar" jartzen duelako, baina ez nago guztiz seguru ongi egiten ari naizen. Haurrentzako atala ume txikientzat da edo edozein umeetarako; 12-16 urte dituztenentzat, hau da, nerabetza aurreko adinentzat direnak ere sartzen dira atal honetan?




"Zaldi Beltza" Filma errepikatuta dago





Aurkibidean sartuz gero 1244 film daudela agertzen da, (seguraski orain gehiago gehitzen ari naiz eta), baina zerbait idatziz gero eta gero ezabatzekotan 1242 film daudela agertzen da. Zergatik da hori? Ezabatutako filmak dira bi horiek?





Filmaffinity-n film batek nota ez izatekotan "nota" atalean izenburua eta beste hainbat datu jartzen dira.




https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5880.0 edo https://www.euskal-encodings.com/smf/index.php?topic=5205.0 bezalako pelikulentzat "Erotikoa" generoa gehituko nuke.

Irudiarena konponduta.

Adin tartearena egia esanda ez dakit, denon artean erabaki beharrreko kontua dela uste dut. Genero bezala Familia guztiarentzako gehitu?

Errepikatuta ikusi ditudanak ezabatu ditut. Ezabatzeko aukera gehitua dago, denok ezaba ditzakegu.

Film kopuruarena filtroen eta urteen kontua da. Zuzenduko dut.

FilmAffinitykoa ere zuzenduko dut.

Erotikoa hurrengo eguneraketan gehituko dut.


Josu Etx

Aipamenaren egilea: MikelEiza  Noiz: 2019ko Martxoaren 23a, 10:07:13

Irudiarena konponduta.

Adin tartearena egia esanda ez dakit, denon artean erabaki beharrreko kontua dela uste dut. Genero bezala Familia guztiarentzako gehitu?

Errepikatuta ikusi ditudanak ezabatu ditut. Ezabatzeko aukera gehitua dago, denok ezaba ditzakegu.

Film kopuruarena filtroen eta urteen kontua da. Zuzenduko dut.

FilmAffinitykoa ere zuzenduko dut.

Erotikoa hurrengo eguneraketan gehituko dut.

Milesker  :Olatu:
Barkatu horrenbeste trabak jartzea baina erabiltzearekin erroreren bat aurkitzen dut noizean behin.

Filmafinittyren izenburu automatikoa ingelesez agertzen da beti, adibidez, "hadaka no shima" jarri ordez "Naked Island" agertzen da, naiz eta filmafinityn izenburu originala "Hadaka no shima" jarri.

Gutxi gora behera animaziozko filmen 1/2 egin dut dagoeneko hurrengo astean bukatuta egongo dela suposatzen dut.
Aparte, Ba al dago backup bat? beldurra ematen dit arazoren batengatik info guztia galtzea eta lan guztia ezertarako ez izana.

MikelEiza

Ez dira trabak, aurkibidea hobetzeko moduak dira. Denbora daukadan heienean joango naiz aurkibidea hobetzen.

Eta kopiarik ez daukat momentuz, baina badaezpada oraintxe gordeko dut kopia bat eta hobekuntza bezala, kopiak automatizatzea apuntatuko dut.

Josu Etx

Bukatu dut azkenean!!

Film bat ezabatzean kolgatuta geratzen da eta orria freskatzera eman behar izan diot, eta gainera 2 berdin-berdinak zeuden eta biak ezabatu ditu.

Orain bi gauza egingo ditut, falta diren datuak aurkibidean sartu eta bukatu ondoren film guztiei jarriko diet "Film bat argitaratu baino lehen"-eko formatua.