NDSko bideojokoak euskaraz

Sortzailea Nitro T, 2015ko Urriaren 13a, 19:25:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

#15
Ba al dakizu zein ordenagailu joko (famatua bada hobe) izan daitekeen erraza euskaratzeko?? Age of Empires estilokoa ez bada Grim Fandango edo horrelakorik euskaratzeko modua al dago?

baskonia 97

Oso bideojoko ona da espero dut hurrengoa Resident Evil ekoa euskaratzea :Olatu:

Nitro T

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Maiatzaren 04a, 18:45:32
Ba al dakizu zein ordenagailu joko (famatua bada hobe) izan daitekeen erraza euskaratzeko?? Age of Empires estilokoa ez bada Grim Fandango edo horrelakorik euskaratzeko modua al dago?

Ez nago gai horretan sartuta, hortaz ezin dizut gauza handirik esan. Hala ere, nik hemen agertzen direnekin egingo nuke proba. Jendeak itzuli ahal izan baditu, ziur asko ez dira oso zailak izango edo, bestela, horientzako programa espezifikoak egongo dira Interneten.

Josu Etx

http://www.grim-fandango.com/languages.php
hemen jartzen duen arabera badaude fan-ek itzuli duten grim fandangoak. Niri asko gustatu zitzaidan jokua da eta saiatuko naiz itzultzen. Ea erraza den.

Nitro T

5. belaunaldiko zazpi ROM banatzaile igota. Guztiak artxibo berean daude, pack moduan. :goku:

mgl1998

Oso zaila da rom-ak euskeratzea? Zer programa erabiltzen duzu? Gustura euskeratuko nituzke GBArako rom ugari. Nolabait aukera bazenu prozesua azaltzeko edota laguntza ematea posible balitz ni prest!

Nire maila uztea nahi?

Nitro T

Kaixo, mgl1998. Ba egia esan, ROM bakoitza mundu bat da, garatzaileek aukeratzen baitituzte testuen, grafikoen, soinuen... formatu motak eta zailtasuna asko alda daiteke. Hala ere, kontuan izan GBAko ROMek, NDSkoek ez bezala, ez dutela fitxategi sistema bat. Hortaz, bideojoko bakoitzarentzako programa espezifikoak erabili gabe, ezer gutxi egin daiteke.
ROM konkreturen bat buruan baduzu, esaidazu eta agian erantzun zehatzago bat eman diezazuket.