Logoa berritu.

Sortzailea Josu Etx, 2019ko Urriaren 15a, 14:04:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

Behin Euskal encodingseko instagramean galdetu nuen (norbaitek gure logoa eta izena gustatzen ez zitzaiola esan zuenean) ea berrikuntza bat behar zen. Baiezko borobila jazo nuen 40 pertsona inguru esan zuten aldaketa behar zela, horrela mantentzeko ordea 10 pertsona. Beraz logo berri bat egitea okurritu zait. Sinplea baina modernoa.



eta sinplifikatuta



Instagramen behintzat jartzeko ideia neukan, batez ere post berriak jartzerakoan, itxura modernoa izan dezan.




Zer iruditzen zaizue?

Aju

Ni neuk de primeras eztaukat arazorik logoa aldatzeko, baina nahiago dut oraingoa hor proposatua baino.

Kuriosoa egiten zait hainbeste jendeak iritzia ematea. Idatz dezatela foroan! :jipo3:

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Urriaren 15a, 15:22:45
Ni neuk de primeras eztaukat arazorik logoa aldatzeko, baina nahiago dut oraingoa hor proposatua baino.

Kuriosoa egiten zait hainbeste jendeak iritzia ematea. Idatz dezatela foroan! :jipo3:
Esan dut askotan eta spam pixka bat egin dudan egunetan kende gehiaho erregistratu da (azkenekoan instagramen 200 gehiago jarraitzaile lortu nituenean, bi egunetan 9 eta 7 pertsona erregistratu ziren bataz beste1-2 direnean.)
Baina jendea erosoegia da.

Josu Etx

#3
Besteok zer diozue? 5-6 egingo ditut eta instan galdetuko dut baita ea jendeak zer dioen.

MikelEiza

Niri ez zait gaur egungo logo askorik gustatzen, baina bere garaian egin zen bakarra edo bakarrenetakoa zen eta orain arte mantentzea behinzat ongi iruditu zait.

Aldatzeko garai ona izan daitekeela egia da.

Erakutsi nizun buruan daukadan aurkibide berria eta ez dakit noiz, baina argitaratzen dudanean, logo aldaketa egiteo aprobetxa genezake.









Taichisan

Nire partetik egia esan gure logo originalak zerbait berezi dauko asko gustatzen zaidana baina inork horren ardura hartuko balu ez nuke arazorik aldaketa batzuk egiteko. Hori bai, hoberena lirake 2 edo 3 logo ezberdin egitea ta hortik bozkatzea zein lirakee egokiena egiten den lanerako.
Dena den logoaz aparte nik planteatuko nukeena lirake, nola egin dezakegu ahin beste material online edukitzeko inolango arazorik gabe, zeren baliteke etorkizun gertuan birplanteatze izana serbidore edo horrelango bat erosi beharra diru bilketa ba eginez, daukagun guzti guztia gal ez dadin.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Logoa aldatzearen alde bai, izan ere ez zait ere larregi gustatzen, baina horretara ohituta nago. Logo berriaren diseinu horri buruz, ba ez zait begi honetik ere sartu XD

Taichisanekin ados, aukera ezberdinak badaude, bozkaketa batean aukeratzeko. Jakinda diseinu lanak errazak ez direla ea gustokoa den bat lortzen dugu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

diseinu pare bat egingo ditut ea zein nahiago duzuen.
Onlinerena, egia esan onena euskal encodingsek bere serbidore eta erreproduktorea izatea izango litzateke , arazoa  diru asko behar dela horretarako eta finantziazio iturri bat lortu ezean (beltzean, donatibo eran edo dena dela) ezingo genuke egin norbaitek etxean serbidore kasero bat egin ezean, dena dela diru asko litzateke internet ona eta disko gogor asko beharko liratekelako. beraz ez dut aukera bezala ikusten.
Horren ordez egin dezakeguna Megan H264 eta mp4 ean gauzak igotzea online ikusteko. Gutxinaka telesailak online igotzen ari naiz. (orain doraemon biltzen nabil)

Azkenik, nire ustez aldeketa sakon bat nahi badugu lehenengoa, beharrezkoena, jende berria aktiboki parte hartzea izango litzateke.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Urriaren 19a, 23:56:12
diseinu pare bat egingo ditut ea zein nahiago duzuen.
Onlinerena, egia esan onena euskal encodingsek bere serbidore eta erreproduktorea izatea izango litzateke , arazoa  diru asko behar dela horretarako eta finantziazio iturri bat lortu ezean (beltzean, donatibo eran edo dena dela) ezingo genuke egin norbaitek etxean serbidore kasero bat egin ezean, dena dela diru asko litzateke internet ona eta disko gogor asko beharko liratekelako. beraz ez dut aukera bezala ikusten.
Horren ordez egin dezakeguna Megan H264 eta mp4 ean gauzak igotzea online ikusteko. Gutxinaka telesailak online igotzen ari naiz. (orain doraemon biltzen nabil)
Azkenik, nire ustez aldeketa sakon bat nahi badugu lehenengoa, beharrezkoena, jende berria aktiboki parte hartzea izango litzateke.
Guztiz ados Josu, gendeak soilik eskatzen badau baina ez lagundu, ez dago etorkizunik... Ia animatzen diren 10 bat pertsona behintzat zeren esan bezala, material dexente daukat "inedito" modun sartu ta ripeatu gabe ondino denbora falta ta espazio faltagaitik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Josu Etx

#9
Modelo pare bat:

Euskal Herria:


EH
















Errebeldea

Errebeldea












Play

Play









Aju

Lehenengo biak politak dira. Lehenengoak asko harritu nau!

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Urriaren 20a, 17:49:02
Lehenengo biak politak dira. Lehenengoak asko harritu nau!





1h darama story-a eta nahiko argi dago instagrameko jarraitzaileek zein nahiago duten.

Zuetako norbaitek beste logoren bat proposatuko du?

jonnydbz

Euskal Herria logoan marra "aleatorio" horien artean bi E letra antzematerik balego (hau da, marra horiek nolabait bi EE eratzea), ya izugarria litzateke XD

Nik ez dut diseinurik egin behar baina ideia hor uzten dut, jajaja.

Zerbitzarien iguruko gaian, uste dut ez dela bideragarria zerbitzari bat jartzea edukian online ikusteko, erreproduktorearengatik diot. Streaming zerbitzu bat mantentzea oso garestia da, trafiko eta banda zabalera asko eskatzen baitu. Agian, segurtasun kopia bezala beste gauza bat litzateke, baina zerbitzari horretako estekak foran publikoki jarriz gero, streaming-ren arazo bera izango genuke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Josu Etx

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Urriaren 20a, 22:40:20
Euskal Herria logoan marra "aleatorio" horien artean bi E letra antzematerik balego (hau da, marra horiek nolabait bi EE eratzea), ya izugarria litzateke XD

Nik ez dut diseinurik egin behar baina ideia hor uzten dut, jajaja.
Saiatuko naiz baina ez dut uste oso ongi aterako denik.

Arsenicum

#14
Niri Euskal Herriko maparena asko gustatu zait. Logoaren eskumako "Euskal-Encodings" horretan koloretako hizkiak jartzerik balego...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.