Logoa berritu.

Sortzailea Josu Etx, 2019ko Urriaren 15a, 14:04:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

James

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Urriaren 20a, 22:40:20

Zerbitzarien iguruko gaian, uste dut ez dela bideragarria zerbitzari bat jartzea edukian online ikusteko, erreproduktorearengatik diot. Streaming zerbitzu bat mantentzea oso garestia da, trafiko eta banda zabalera asko eskatzen baitu. Agian, segurtasun kopia bezala beste gauza bat litzateke, baina zerbitzari horretako estekak foran publikoki jarriz gero, streaming-ren arazo bera izango genuke.

Jakingo zenuke zenbat balioko lukela urtero streamingo web orri bat gutxi gora behera?

Aju

#16
Azken urteetan asko aipatzen den kontu bat da, baina mesedez, izan gaitezen errealistak. Ezin dugu alojamendurik erosi. Prezioak askogatik egiten digu ihes. Megan 8TB 360â,¬ ateratzen dira urtean, eta zaila izango da hori baino zerbait hobea aurkitzea. Gehituiozue web orria eta domeinua. 400â,¬ urtean. Ez da bideragarria.

EDIT: Koño, streaming zerbitzari batetaz ari zarete hitz egiten. Garestia^5.

Arsenicum

Eta logoarena orduan? Habemus Logo? Nigatik bai!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Zeuek erabaki zeren arabera eta noiz hartuko den erabakia, nahiko argi dago baina. Eskatuko dudan bakarra lehengo goiburuaren tamaina errespetatzea da, aldaketa errazagoa izateko. 400x142 neurrikoa da, PNG bat da gardentasunarekin.

Josu Etx

#19
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Urriaren 21a, 20:56:58
Zeuek erabaki zeren arabera eta noiz hartuko den erabakia, nahiko argi dago baina. Eskatuko dudan bakarra lehengo goiburuaren tamaina errespetatzea da, aldaketa errazagoa izateko. 400x142 neurrikoa da, PNG bat da gardentasunarekin.

 

https://imgur.com/i5IJwyJ

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Urriaren 22a, 10:30:21
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Urriaren 21a, 20:56:58
Zeuek erabaki zeren arabera eta noiz hartuko den erabakia, nahiko argi dago baina. Eskatuko dudan bakarra lehengo goiburuaren tamaina errespetatzea da, aldaketa errazagoa izateko. 400x142 neurrikoa da, PNG bat da gardentasunarekin.

 

https://imgur.com/i5IJwyJ
Irudiaren mezua atzo editatua izan zela ikusten dut, irudia modifikatuta dago? Aldaketaren bat dauka?

Bota zekezake irudiko edukia pixkat eskubirago? Bestela ezkerreregi geratzen da goiburuan, eta HTML kodea aldatzen hastea...

Josu Etx

#21
Bai, erresoluziora egokitzean ez nuen bertikalki aldatu eta pixka bat deformatuta zegoen, baina jarri eta berehala aldatu nuen.

Ongi etxera ailegatzean egingo dut

Josu Etx

#22
Pixka bat ezkerretara



Eta hemen pare bat modifikaziorekin:

Dena Txuriz:
Spoiler


Euskal Herriko marrak txuriz:
Spoiler


Marrak beltzak baina logo barrukoa txuria:
Spoiler




Txuriz daudenak, froga bat dira, ez daude guztiz ongi eginak, nahiago izatekotan abisatu eta ongi egingo ditut.

Aju

#23
Nik uste dut onena lehenengoa dela. Kolore urdinarena... Nik uste dut gehienok plantilla bera erabiltzen dugula, baina berez 3 plantilla edo daude, eta goiburu urdin hori ez litzateke bat etorriko besteekin. Lehena hartuko dut, eskerrik asko!

Ui, tantatxo bat ateratzen da goiburutik.

Josu Etx



=https://imgur.com/J3XHXFY.png

Pixka bat txikiagoa eta marginak handiagoak.

Aju


Josu Etx

#26
Mugikorrean ikusi dezaket baina ez dakit zergatik ordenagailuan betiko logoa daukat. Zuek ongi ikusten duzue?

Handiegia ikusten dut txikitu dudan arren, uste dut hori zuk aldatu behar duzula, asko txikitu arren tamaina berdinarekin (kalitate okerragoan orduan) agertuko dela dirudielako.
Gainera degradatua gaizki datorkiola uste dut. Kolore "lisoa"-rekin hobe ikusiko da nire ustez. (aurkibidean bezala)

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Urriaren 25a, 13:31:40
Mugikorrean ikusi dezaket baina ez dakit zergatik ordenagailuan betiko logoa daukat. Zuek ongi ikusten duzue?

Handiegia ikusten dut txikitu dudan arren, uste dut hori zuk aldatu behar duzula, asko txikitu arren tamaina berdinarekin (kalitate okerragoan orduan) agertuko dela dirudielako.
Gainera degradatua gaizki datorkiola uste dut. Kolore "lisoa"-rekin hobe ikusiko da nire ustez. (aurkibidean bezala)
Ordenagailuan web orria cacheatuta daukazulako agertzen zaizu lehengoa. Niri ere Chromen lehengoa agertzen zait, baina Firefox zabaltzen badut, ez daukanez weba cacheatuta, logo berriarekin erakusten dit. Mugikorretik ere ondo ikusten da.

Josu Etx

https://imgur.com/9whxDiM.png
probatu honekin pixka bat txikiagoa eta ez horren eskuinera.

Aju