Spirit Zaldi Askea - Spirit Riding Free (58/78) [MG] [ONLINE]

Sortzailea arrakala, 2019ko Azaroaren 04a, 14:15:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

SPIRIT ZALDI ASKEA  -  SPIRIT RIDING FREE (2017)







Telesailaren ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura
Urtea: 2017
Denboraldiak: 1
Atalak: 58/78
Zuzendariak: Josh Taback, Beth Sleven, Kevin Wotton, Allan Jacobsen, John Kasprzak
Gidoia: Aury Wallington, Nancy Cohen, Katherine Nolfi, Laura Sreebny, Robert Taylor
Musika: James Allen Roberson
Ekoizpena: DreamWorks Animation, Netflix
Sinopsia: Lucky Far West-eko herri txiki batera heldu da eta, bertan, Spirit zaldi askea ezagutu du. Bi lagunek milaka abentura biziko dituzte elkarrekin
Nota Filmaffinityn: 5,5



Bideoen ezaugarriak:

Hikzuntza: Euskara
Iraupena: 22 min ataleko
Pisua: 400 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 720p
1-26 Atalak (MEGA - ONLINE)
27-52 Atalak (MEGA - ONLINE)
53-78 Atalak (Atal berriak!!!) (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, atalaren erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta atala eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*


katumbi

Gabon!
telesai honetako bideoak deskargatzen egon naiz, azkenengoz deskargatu nuena oin dela astebete gutxi gora behera
izan zen.
Oraindik falta zaizkit deskargatzeko hainbat kapitulu eta ikusi dudanez orain ez daude karpetan,
soilik 3.kapitulua agertzen da.
lagundu ahal nauzue?
milesker

arrakala

Erori egin dira, bai.. ahal dudan bezain pronto berrigoko ditut atal guztiak

arrakala


katumbi

Eskerrik asko!!!!
Galdera bat, spirit telesaiaren denboraldi berririk al dago? Edo hauek dira euskeraz dauden guztiak?

arrakala

Ba 52 atal hauek bikoiztu ziren nik dakidala.. uste dut Netflixen ingelesez (eta agian gazteleraz) atal berri gehiago badaudela, baina oraingoz ez dituzte bikoiztu.. eta euskarazko bikoizketa nola dagoen ikusita, ez dut uste egingo dituztenik. Pena bat, egia erran. Etxean hagitz gustora ikusten dugu..

katumbi

kaixo!
Galdera bat daukat. Ikusi dut eitb3ko asteko programazioan, ostegun honetan (maiatzaren 6an hain zuzen)
15.15etan spiriten kapitulu bat dagoela hemene agertzen ez dena.
lucky eta urrezko aukera, izenekoa.
Agian da falta dena?
zelan egin dezaket deskargatzeko?
edo norbait animatzen bada egiten falta den kapitulu hori izateko, eskertuko nuke ;-)

arrakala

Kaixo Katumbi! Atal batzuk erorita zeuden, eta berrigotzen jarri ditut 51 atalak. Juxtu aipatzen duzun atal hori da etb3-ren web orrian inoiz jarri ez dutena, 19. atala, Lucky eta urrezko aukera. Gauza da maiatzaren 6ko atal hori seguruenik ez dutela webean jarriko, beraz emisioa zuzenean granatu egin beharko da, badaezpada ere. Horretarako TDT bat behar da grabagailuarekin, nik badaukat bat beraz saiatuko naiz atala grabatzen eta hona igotzen.

Orain igotzen utzi ditut atalak, MEGAko bi karpetatan igo behar izan ditut atal guztiak ez zirelako karpeta bakarrean sartzen. Biharko (astelehena) atal guztiak berrigota egongo dira. Ongi izan!

katumbi


arrakala

Lixto! 'Lucky eta urrezko aukera' ere karpetara gehitua, atal guztiak ditugu eskuragarri beraz. Eskerrik asko laguntzagatik, Aju!

arrakala

Beno, badirudi etb-k telesail honen atal berriak bikoiztea erabaki duela! Berri pozgarria, guk behintzat gustora hartu dugu etxean! Oraingoz atal gutxi batzuk baino ez dituzte igo, eta gainera desordenatuta.. joango naiz pixkanaka atalak gehitzen eta ordenean jartzen.

arrakala


fumut

Kaixo!
Badirudi azken ataletako batzuk (53 eta 58 bitartekoak) MEGAko karpetan ez daudela, posible izango litzateke berrigotzea? Mila esker aldez aurretik eta zorionak lan bikainagatik!