Heidi (1974) (Isao Takahata) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 05a, 00:42:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zakildo

Mila esker!
Lortu dut baina kostata. Mac-a dut eta Avidemux bertsio gehienak ez ziren zabaltzen. Baina azkenen bat ona lortu dut. mkv da niri hobe datorkidan formatua.
Ondo izan

chickendude

Norbaitek ez dauden atalak al dauzka? Mila esker @zumarrari partekatzeagatik!

ametsak_akatzen

Kaixo,
17 eta 18 atalak berdinak dira

Josu Etx

Aipamenaren egilea: ametsak_akatzen  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 02a, 23:17:40Kaixo,
17 eta 18 atalak berdinak dira

Hori da, 18a falta da. "Irteera" edo horrelako zerbait (ingelesez "The departure")

Josu Etx

Kapitulu guztiak online eskuragai. 18. falta da (eskuragai dagoena 17. da errepikatuta) , igo ahal baduzue telesaila bukatu dezakegu.

Aju

Hona hemen 18. atala, uda honetan ETBren webetik hartuta. Beraiek ere kakao mentala kuriosoa daukate zenbakitzearekin; horregatik dago gaizki hemengoa.

Internet bluray bideoak existitzen dira, baten batek egin nahi badu... Jeje.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 19:31:51Hona hemen 18. atala, uda honetan ETBren webetik hartuta. Beraiek ere kakao mentala kuriosoa daukate zenbakitzearekin; horregatik dago gaizki hemengoa.

Internet bluray bideoak existitzen dira, baten batek egin nahi badu... Jeje.


Mila esker. Ongi legoke HD-n bai, baina gutxienez formato originalean egotea eskertuko litzateke. Batzuk 4/3an daude, beste batzuk 16/9... Baina tira, orain gutxienez online ikusi daiteke.

Ongi legoke norbaitek ETB3ko telesailak biltzen joatea. Dora esploratzailea, Dimitri eta horrelako hainbat telesail daude EE-n ez daudenak

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 19:40:36
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 19:31:51Hona hemen 18. atala, uda honetan ETBren webetik hartuta. Beraiek ere kakao mentala kuriosoa daukate zenbakitzearekin; horregatik dago gaizki hemengoa.

Internet bluray bideoak existitzen dira, baten batek egin nahi badu... Jeje.


Mila esker. Ongi legoke HD-n bai, baina gutxienez formato originalean egotea eskertuko litzateke. Batzuk 4/3an daude, beste batzuk 16/9... Baina tira, orain gutxienez online ikusi daiteke.

Ongi legoke norbaitek ETB3ko telesailak biltzen joatea. Dora esploratzailea, Dimitri eta horrelako hainbat telesail daude EE-n ez daudenak
Blurayak 4:3 direla fijo.


Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 19:31:51Hona hemen 18. atala, uda honetan ETBren webetik hartuta. Beraiek ere kakao mentala kuriosoa daukate zenbakitzearekin; horregatik dago gaizki hemengoa.

Internet bluray bideoak existitzen dira, baten batek egin nahi badu... Jeje.

igo duzuna ez da 18.a, 17. kapitulua da. "Izeba Deteren itzulera" edo "tante dete kehrt zuruck".

Aju

Begiratuko dut gero etxean. Konbentzituta nengoen bere egunean akats honetaz konturatu nintzela eta ondo gorde nituela.

Aju

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 23:33:53
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 19:31:51Hona hemen 18. atala, uda honetan ETBren webetik hartuta. Beraiek ere kakao mentala kuriosoa daukate zenbakitzearekin; horregatik dago gaizki hemengoa.

Internet bluray bideoak existitzen dira, baten batek egin nahi badu... Jeje.

igo duzuna ez da 18.a, 17. kapitulua da. "Izeba Deteren itzulera" edo "tante dete kehrt zuruck".
Konprobatu dut eta ondo igota dago; horixe da 18a. Edukiak 17 eta 19arekin kointziditzen du gainera.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 28a, 17:26:19
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 23:33:53
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2020ko Urtarrilaren 27a, 19:31:51Hona hemen 18. atala, uda honetan ETBren webetik hartuta. Beraiek ere kakao mentala kuriosoa daukate zenbakitzearekin; horregatik dago gaizki hemengoa.

Internet bluray bideoak existitzen dira, baten batek egin nahi badu... Jeje.

igo duzuna ez da 18.a, 17. kapitulua da. "Izeba Deteren itzulera" edo "tante dete kehrt zuruck".
Konprobatu dut eta ondo igota dago; horixe da 18a. Edukiak 17 eta 19arekin kointziditzen du gainera.

Egia "tante dete kehrt zuruck" 18. kapitulua da "Der geheimnisvolle Besuch" da falta dena, hau da, 17.a

Aju


Josu Etx


Aju

Beno, egingo dudan hurrengo muntaia Heidirena izango da. Sekulako blurayak dauzka eta izugarri irabazten du bideo berriarekin. Hori bai, muntaia nahiko neketsua da eta azken egunotan baino erritmo baxuagoan egingo dut. Egunean 13 egiten saiatuko naiz.