Anfitrioi berezia - El extraño anfitrión (2012) [MEGA]

Sortzailea burrundaie, 2012ko Ekainaren 29a, 23:12:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

ANFITRIOI BEREZIA  -  EL EXTRAÑO ANFITRIÓN (2012)






Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: EH
Generoa: Thriller
Urtea: 2012
Zuzendaria: Javier Rebollo
Gidoia: María Eugenia Salaverri
Argazkia: Gaizka Bourgeaud
Musika: Aránzazu Calleja
Aktoreak: Lander Otaola, Mikel Losada, Aitziber Garmendia, Loreto Mauleon, Yannick Vergara, Susana Soleto, Kepa Gallego, Alvar Gordejuela, Iñigo Gastesi, José Kruz Gurrutxaga
Sinopsia: Uda hasi da. Arkeologia-ikasle batzuk euskal kostako herritxo batera joaten dira. Herri erromatar batean indusketak egin behar dituzte eta taldeak aterpe zahar batean hartzen du ostatu. Herriko bikote bat arduratzen da hango garbiketa, intendentzia eta otorduetaz. Anfitrioi lanak betetzen dituen langile gaztearen eta ikasleetako baten artean berehala sortuko da harreman berezia. "ANFITRIOI BEREZIA" gazteen inguruko istorioa da. Iniziazio eta izu istorioa.
Nota Filmaffinityn: 4,4



Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 1h eta 30m (90min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,2GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

burrundaie

Artxiboa ez da oso kalitate onekoa, baina hobeagorik lortu arte konformatu egin behar...

burrundaie


baronluigi

Burrundaie, hain tamaina txikiarekin (600 MB baino gutxiago) AC3 formatuko audioa edukita kalitate hona geratu al zaio bideoari?.

burrundaie

#4
Barka, hori lehengo bertsioaren tamaina duk, aldatzea ahaztu zaidak. Oraingoak 1,29 GB zeuzkak. Dagoeneko burua ere eskasten hasia.... :giveup:

klaitons

Aupa,

Barkatu, baina zein da pasahitza, 7.zip fitxategia deskomprimitzeko?
Eskerrik asko.

Agur,

burrundaie

Orain ezin dut egiaztatu baina pentsatzen dut EHE izango dela. Gero konponduko dut.

burrundaie

Aipamenaren egilea: klaitons  Noiz: 2012ko Abenduaren 16a, 16:02:43
Aupa,

Barkatu, baina zein da pasahitza, 7.zip fitxategia deskomprimitzeko?
Eskerrik asko.

Agur,

Dagoeneko egiaztatua: EHE da. Posteatu nuenean deskuidatu egin nintzen, orain dena behar bezala dago. Eskerrik asko abisatzeagatik eta barkatu eragozpenak. :giveup:

burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie


burrundaie


xbartola

  Milesker!!! Gorrotoa hartuko didazue, zerrenda luzetxoa prestatzen ari naiz-eta... Ea gauean jartzen dudan...

  Milesker berriz ere!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

xbartola

  Eguerdi on!

  Bart ez nuen astirik izan zerrendatxoa prestatzeko, baina hona hemen:
-27 ordu
-Azken mohikanoa
-Ander
-Ander eta Yul
-American playboy
-Ana kaotikoa
-Amildegi ertzean
-Amaren mutil-lagun berria
-Ama hilda
-Alien vs Predator
-Aeon flux
-Arma hilgarria 2
-Arma hilgarria3
-Aitatxoren kanpamendua

  Hauek guztiak '0-9' eta 'A' atalari dagozkionak dira, nik oraindik jaitsi gabe nituenak. Pixkanaka-pixkanaka denak jaisteko asmoa dut, bide batez web-orria eguneratua izaten laguntzeko asmoarekin batera. Bueno 'eguneratu' besteren batek egin beharko du... kar kar

  Bueno, banoa 'B' atalera...

  Milesker!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Ainz